JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12811
View
2479
Reply

[BTAT] Borak Tanpa Arah Tuju Vol.13 : Edisi Gazebo

 Close [Copy link]

Author: fixit    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 6-2-2019 11:57 PM From the mobile phone | Show all posts
NamaKuMawar replied at 6-2-2019 11:52 PM
Ooo..ingatkan mmg ada viral popia bolognese..saya mati2 ingat saya dah terlepas kapal..

A'a ...

kikiiii. dari dulu nak buat tak buat2 lagi, ntah bila nak buat. tunggu resipi lain pulak muncul, buat koleksi resipi mihmih.


Mawar hari tu hb macam mana m
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 12:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Catpaw replied at 6-2-2019 11:47 PM
ye ke, tak pernah la pulak belek. chesfa buat masak apa guna lobak masin ni

Ketpo cari lobak masin yg ni ke
P4080878.JPG

Saya kalu lobak masin cari masa bln puasa je..buat goreng telur bawang..mkn waktu sahur..camni

IMG_0463.JPG
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 12:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Catpaw replied at 6-2-2019 11:57 PM
kikiiii. dari dulu nak buat tak buat2 lagi, ntah bila nak buat. tunggu resipi lain pulak muncul, b ...

Sama la ketpo..saya pun rajin kumpul resepi..buatnye idokkk..hehehe..

Alhamdulillah..haritu HB dah naik..cuma nanti gi follow up lagi sbb bacaan MCV ke MCH ntah tak ok lagi..
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 12:07 AM From the mobile phone | Show all posts
NamaKuMawar replied at 7-2-2019 12:01 AM
Ketpo cari lobak masin yg ni ke



macam mana nak guna dia mawar? nak kena rendam dulu ke? tak pernah masak guna lobak asin ni. tapi teringin nak guna, sedap bila tergigit dia dalam masakan, rasa masin2 sikit
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 12:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Catpaw replied at 7-2-2019 12:07 AM
macam mana nak guna dia mawar? nak kena rendam dulu ke? tak pernah masak guna lobak asin ni. tapi  ...

A'ah..rendam dulu..nak kurangkan masin lobak tu..

Thn lepas bulan puasa tak dpt cari lobak masin ni..gi pasar tani..tanya kat bdk yg jual bawang2 tu..dia cam pelik je lobak masin..tak penah dengar agaknye..terasa la saya ni mcm org2 lama nau mencari lobak masin..bdk yg jual tu pun tak penah dengar..
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 12:26 AM From the mobile phone | Show all posts
NamaKuMawar replied at 7-2-2019 12:12 AM
A'ah..rendam dulu..nak kurangkan masin lobak tu..

Thn lepas bulan puasa tak dpt cari lobak masi ...

resipi  cara masak lama2 la sedap

yang satu lagi tu kobis daun kan yg org buat masin jugak? nanti nak cari la lobak asin tu. la dah teringin nk guna tapi tak pandai dan tak jumpa org kita jual huhuuu
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-2-2019 08:21 AM | Show all posts
Catpaw replied at 6-2-2019 11:48 PM
setakat ni iols tetiap tahun kena layan angkut2 lamsam ke hapa tah depa cakap bukan yee sang sebut ...

ohhh ada lain selain yeesang ehh
mcm mana rupa dia tuh ketpow

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-2-2019 08:22 AM | Show all posts
NamaKuMawar replied at 7-2-2019 12:01 AM
Ketpo cari lobak masin yg ni ke

wahhhh mcm sedap jer ni kak mawar..
simple2 gini yg lebih berselera kan...


Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-2-2019 08:23 AM | Show all posts
selamat pagi semerrr
siapa yang masih bercuti tu?
wah wah bukan main lagi yaa
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 08:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Catpaw replied at 7-2-2019 12:26 AM
resipi  cara masak lama2 la sedap

yang satu lagi tu kobis daun kan yg org buat masin ...

Kobis daun tu camne ketpo..
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 08:29 AM From the mobile phone | Show all posts
fixit replied at 7-2-2019 08:22 AM
wahhhh mcm sedap jer ni kak mawar..
simple2 gini yg lebih berselera kan...

Mmg sedap fix..kalu mkn masa sahur ngan nasi panas2..mmg berselera la..hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 08:29 AM From the mobile phone | Show all posts
fixit replied at 7-2-2019 08:23 AM
selamat pagi semerrr
siapa yang masih bercuti tu?
wah wah bukan main lagi yaa

Slmt pagi fix..akak dah kerja hari ni..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-2-2019 08:44 AM | Show all posts
NamaKuMawar replied at 7-2-2019 08:29 AM
Mmg sedap fix..kalu mkn masa sahur ngan nasi panas2..mmg berselera la..hehehe

ada balik keje ni kang cari lobak masin
ni sumer ketpow punya pasal

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-2-2019 08:45 AM | Show all posts
NamaKuMawar replied at 7-2-2019 08:29 AM
Slmt pagi fix..akak dah kerja hari ni..

selamat pagi kak mawarrr
anak2 kat umah ayah dia ker kak?
diorg masih bercuti kan...


Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-2-2019 08:46 AM | Show all posts
@hibernation selamat pagi  mokku
sihat tak ni?


Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-2-2019 08:46 AM | Show all posts
@kuihbakar mana lokasi kak burn?
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 08:47 AM From the mobile phone | Show all posts
fixit replied at 7-2-2019 08:44 AM
ada balik keje ni kang cari lobak masin
ni sumer ketpow punya pasal

Cari jgn x cari..nnti dah buat..post gmbo kat sini..hehehe
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-2-2019 08:47 AM | Show all posts
@matkpop @Foxey cuti lagi kahhhhhh
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-2-2019 08:48 AM | Show all posts
@KILL_NANCY tak abes main mercun lagi ker tu
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 08:48 AM From the mobile phone | Show all posts
fixit replied at 7-2-2019 08:45 AM
selamat pagi kak mawarrr
anak2 kat umah ayah dia ker kak?
diorg masih bercuti kan...

A'ah..abah dorang blik keje pg td..amik dorang..kang ptg sblm dia gi keje..dia anto la kat tmpt transit..akak blik keje amik dorang kat transit..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.051787s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list