JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
1169
View
36
Reply

LELAKI CURANG

[Copy link]

Author: GadiMisteri    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 1-2-2019 02:20 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Mungkin sesiapa boleh share tanda lelaki curang ? And why ?

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 04:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Klw xkwen lgi, dia akan kejap hilang kejap ada. Selalu online tp bila tnya jwb fishy sgt. Klw dh kwen, pun mcm tu jugek. Hp xleh pgg. Etc etc.

Konklusinya kita jgn skeptical terhadap lki curang. Curang ni bkn salah bini or gf. Klw sndri yg nk curang, mmg akan bgi alasan utk tutup salah sndri.

Apa2 pun communication is important.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 04:44 AM From the mobile phone | Show all posts
kan... curang ni pilihan

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 05:27 AM From the mobile phone | Show all posts
X de tanda.
Dia nk curang, dia curang je
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 06:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau dia bgtau dia ada & kawan dgn pompuan lain, blh masuk kategori curang tak??  Skrg ramai ja yg gentleman, bgtau dh ada isteri.. Tapi tetaplah org nk menempel. Itu nk kira camne??

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 08:44 AM From the mobile phone | Show all posts
farlis replied at 1-2-2019 06:57 AM
Kalau dia bgtau dia ada & kawan dgn pompuan lain, blh masuk kategori curang tak??  Skrg ramai ja yg  ...

Itu fren fren je sis.ekekkeke
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 09:00 AM | Show all posts
poket tebal menggamit babi menyondol
maka terburailah poketnya
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 09:35 AM From the mobile phone | Show all posts
farlis replied at 1-2-2019 06:57 AM
Kalau dia bgtau dia ada & kawan dgn pompuan lain, blh masuk kategori curang tak??  Skrg ramai ja yg  ...

Tak curang macam tu

Berkawan sebab laki dia xsuka kawan dgn laki
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 09:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Ciri org curang ada empat tepon
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 10:28 AM | Show all posts
Betul la macam yg lain kata, kalau nak curang tu ikut diri sendiri. Pilihan dia yang nak curang, jangan salahkan diri kita kurang ke hape..

Selalu tanda2 curang ni, sendir boleh rasa si dia makin jauh, rasa kita terabai. Tu kira tanda2 la tu.
- bagi blue tick
- HP confirm ada password pastu bawak je ke hulu-hilir @ HP ade banyak
- selalu cari salah @ buat pasal

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 10:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Pakar sains ada menyatakan...  Syndrom Apolusiuaodls dikolisinysis phykistensis tohhtsentenis impomea reotans anrchis hypogea
Yang membawa maksud: curang itu indah... Sekian

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 10:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Mrperfect2 replied at 1-2-2019 10:30 AM
Pakar sains ada menyatakan...  Syndrom Apolusiuaodls dikolisinysis phykistensis tohhtsentenis impome ...

Berbelit nk sebut.. Kih kih. Kajian sy menyatakan lelaki yg punya sindrom bila depan perempuan pijak semut tak mati, punya ciri2 kekasih atau suami cemerlang, gemilang terbilang serta selalu keluarkan ayat2 semanis madu "mana ada org lain, abg x pandang pun org lain, syglah satu2nya yg ada di hati abg" lebih cenderung utk curang.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 10:58 AM | Show all posts
tanda lelaki curang? bahahahahahaha. hahahahahahahahaha





no. if you are the spouse/partner.... takde tanda. love blinds you. just trust your instinct. if you can sense that he's cheating... then he probably is.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 10:59 AM From the mobile phone | Show all posts
farlis replied at 1-2-2019 06:57 AM
Kalau dia bgtau dia ada & kawan dgn pompuan lain, blh masuk kategori curang tak??  Skrg ramai ja yg  ...

Masalah kita ialah tak pernah anggap pasangan hidup kita tu sahabat. Sebab tu lah kita sebok nak ada sahabat lain jantina kat luar.
Kategori sahabat ni beza dgn kawan kenalan kolig eh
Yang nak keluar2 lepak sesama tu namanya sahabat. Apa perlunya bersahabat dgn manusia lain jantina sedangkan kita ada option utk bersahabat dgn sesama jantina serta tuhan dah bagi sahabat for life iaitu pasangan hidup kita tu haaaa

Ok yg tak kawin citer lain eh

Dari acik yg emo secara semulajadi bila ckp pasal curang

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 11:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen replied at 1-2-2019 10:59 AM
Masalah kita ialah tak pernah anggap pasangan hidup kita tu sahabat. Sebab tu lah kita sebok nak a ...

Acik masuk sini jgn emo2 tau.. Hahah.. Kena lyn adik2 yg baru fasa bercinta, putus cinta
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 11:03 AM | Show all posts
kadang2 tu takde sebab sahih pun nak curang
curang je.. sebab rasa nak curang
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 11:04 AM From the mobile phone | Show all posts
farlis replied at 1-2-2019 11:01 AM
Acik masuk sini jgn emo2 tau.. Hahah.. Kena lyn adik2 yg baru fasa bercinta, putus cinta

Harini jemahat rehat lama dekk boleh la nak layan emo
Jom merendek kat alamanda makan abc
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 11:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen replied at 1-2-2019 11:04 AM
Harini jemahat rehat lama dekk boleh la nak layan emo
Jom merendek kat alamanda makan abc

Jommm... Belanja i acik.
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 11:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Iris. replied at 1-2-2019 11:03 AM
kadang2 tu takde sebab sahih pun nak curang
curang je.. sebab rasa nak curang

Khuenst
Laki org ke bini org ke yg ada skendel kat luar bersama pasangan haram deyols tuh memang babi sebabi babinya. Zizikkkkkk


Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 11:09 AM | Show all posts
Acikgomen replied at 1-2-2019 03:07 AM
Khuenst
Laki org ke bini org ke yg ada skendel kat luar bersama pasangan haram deyols tuh memang  ...

erkkkk.... tapi sumpah i tak kacau laki orang
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 11:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Iris. replied at 1-2-2019 11:09 AM
erkkkk.... tapi sumpah i tak kacau laki orang

Bagusssss
Kalau laki orang tunang orang bopren orang kacau jiwa chuols, chuols ludah je kat jantan keparat gitu. Jangan kau pegi hempas jubor atas riba babi tu puleks


Kerlas bahasa aku di hari jemahat nan molia inih
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 11:23 AM From the mobile phone | Show all posts
farlis replied at 1-2-2019 10:56 AM
Berbelit nk sebut.. Kih kih. Kajian sy menyatakan lelaki yg punya sindrom bila depan perempuan pij ...

Tapi kajian saya pulak.... Perempuan mmg suka dgn ayat2 yg semanis madu, walau hakikatnya mereka mmg tidak suka dimadukan.... Untuk mencapai misi wanita solehah, mithali, keluhuran perlembagaan dan kesopanan dan ke tahta sulilaan... Mereka perlu bertolenransi diantara 1 sama lain... Mereka harus menerapkan nilai2 murni dan mengambil langkah yg priductive dan positif dgn menanam rasa di dlm jiwa dgn slogan indahnya bermadu, demi ketenteraman seorg suami... Jesteru itu saya menyarankan kepada wanita2 yg telah dimadukan agar merasa bersyukur serta tidak perlu rasa malu.. Sekiranya rakan2 taulan disektor perbawangan bertanya... "Anda tak malu ke dimadukan"???... Jawablah dgn penuh dedikasi kepadanya... " malu apa bossku"

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 11:28 AM | Show all posts
Acikgomen replied at 1-2-2019 03:13 AM
Bagusssss
Kalau laki orang tunang orang bopren orang kacau jiwa chuols, chuols ludah je kat janta ...

tanak... iols feminist. kena support kaum sendiri...
Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 01:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Mrperfect2 replied at 1-2-2019 11:23 AM
Tapi kajian saya pulak.... Perempuan mmg suka dgn ayat2 yg semanis madu, walau hakikatnya mereka m ...

Malu tahik la bang oiii
Duit dapo pun tontong dgn bini, duit tusyen anak pun bini bayo, ada hati kau nak tambah cawangan
Yg babi penyondol tu pulak, fefeling la khuenst chuols ada kerjaya ada reta tak mengharap duit jantan bewak jadian tu. Padahal ujong2 kau merempan tgk laki kau tepaksa abiskan duit bonus heshe bawak bini tua gi umrah sedangkan chuols berakar bontot kat opis

Reply

Use magic Report

Post time 1-2-2019 01:23 PM | Show all posts
kalau ikot kata ostad mana ntah.. mana ada curang dalam istilah idop  lelaki..kan lelaki bole kawin smpai 4... lain pulok dgn pompan ko baru nak stat fefeling sikit jek hok  jate lain..MU CURANG DOH!
kahkahkah..

Lelaki cureng ni dia x de tanda.. kdg2 elok je dia layan kite...mcm bidadari dibuatnye kite..
belakang cureng jugak.
Kdg2 kite layan dia mcm la raja...pun dia nak cureng jugok..
Ontah la dik oii...

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.050770s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list