JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
7445
View
93
Reply

Kisah leftenan muda RAMD terjumpa langsuir di hutan ketika operasi

[Copy link]

Author: wnwa05    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 9-2-2019 08:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Best betul ceritanya. Tt, tepek lagi. Kalau ada tentera kita dalam forum ni, kongsi2 juga kisah paranormal anda  
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2019 05:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku follow fb tn ni lama dh. Mcm2 cite tn ni.
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2019 05:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia up status psal copy paste.. Rmai yg copy kot cite ni.. Hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 12:04 PM | Show all posts
somi aku komando...dia ckp nk masuk utan nih kena ade pndinding gak jgn tau nk redah je...dia pening ngn askar2 muda skrg nih xnk dh nk blajar petua2 org2 lama, somi aku cakap surah yassin dia leh baca xprlu nk tngok ayat n ade bberapa surah leh hafal, Iman kna kuat ingat Allah sllau...
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 12:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by raihaneem at 10-2-2019 12:29 PM

Bestnya kisah dia..pengajaran tu pun mmg bagus. Kata2 org berilmu dan penuh pengalaman. Org gini kalau ajak dok sembang share ilmu..mau berjam tak abis..

Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 04:35 PM | Show all posts
tricomonas replied at 7-2-2019 07:48 AM
Setan ni kalau kita berani,dia pun takut dengan kita..Aku pun ada kisah sergah jin setan ni,sekali   ...

ye ke mummy? meols pernah juaa, buat-buat berani, pergi jerkah benda yang cuit-cuit tingkap kaca bilik meols pukul 3 pagi.. lepas meols jerkah, nampak bayang-bayang dari luar dengan kuku panjang datang mencakar tingkap kaca..

sudahnya, meols yang lari keluar dari bilik terjerit-jerit..
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 11:10 PM From the mobile phone | Show all posts
melayu malas membaca.
panjang sangat. malas aku nak membaca. lainkalilah aku baca.
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 10:06 AM | Show all posts
OttoVonBismark replied at 10-2-2019 11:10 PM
melayu malas membaca.
panjang sangat. malas aku nak membaca. lainkalilah aku baca.

yg ironinya... ko rajin mengreply!
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 01:08 PM | Show all posts
hajimex replied at 11-2-2019 10:06 AM
yg ironinya... ko rajin mengreply!

aku pun baru nak cakap benda sama.
baca pun malas katanya, pastu tetibe komen.
patut malas baca tu dok diam2 je la.
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 03:02 PM | Show all posts
fuhhh ak plk rse meremang bila baca ni
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 04:36 PM | Show all posts
Noyen replied at 11-2-2019 01:08 PM
aku pun baru nak cakap benda sama.
baca pun malas katanya, pastu tetibe komen.
patut malas baca  ...

eh! nick noyen ni macam seseorang yg kukenal dolu2... dia dipanggil noyen juga... adakah anda pernah belajar di UIAM? hmm...
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 04:51 PM | Show all posts
Noyen replied at 11-2-2019 05:08 AM
aku pun baru nak cakap benda sama.
baca pun malas katanya, pastu tetibe komen.
patut malas baca  ...

alaa metafora je tu... aku baca sampai habis je.
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 01:11 PM | Show all posts
hajimex replied at 11-2-2019 04:36 PM
eh! nick noyen ni macam seseorang yg kukenal dolu2... dia dipanggil noyen juga... adakah anda pern ...

lain org tu.
aku tak pernah belajar kat uia.
tak ku sangka ada noyen lain kat sana
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 01:12 PM | Show all posts
OttoVonBismark replied at 11-2-2019 04:51 PM
alaa metafora je tu... aku baca sampai habis je.

metafora ko tu macam betul je.tak macam metafora.
kan tak pasal2 aku dah berburuk sangka
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2019 11:33 AM From the mobile phone | Show all posts
dia baru up kisah dia kena santau, tp ada sambungan daaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2019 11:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Gambar real langsuir ke tu.. Baju dia berjahit elok kat ketiak.. Selalu bygkn baju dia mcm kain cadar je xde jahit2
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2019 05:24 PM | Show all posts
Menarik pengalaman Tn Fitri..folo jgk fb dia..banyak nasihat dan pengajaran untuk kita semua. Aku bab mistik ni ofcoz la plg suka. Bagus dia kongsikan tips dengan semua org utk jadi pemberani.
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2019 06:24 PM From the mobile phone | Show all posts
acikhan replied at 7-2-2019 02:07 PM
Umah makcik Aku Kat kulim blkg umah die Ade kebun sawit n kul 3@4 pg da bangun tuk standby masak coz ...

Berani giler tu smpi cik ponti pun give up..xde nmpk ke?
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2019 06:25 PM From the mobile phone | Show all posts
tricomonas replied at 7-2-2019 03:48 PM
Setan ni kalau kita berani,dia pun takut dengan kita..Aku pun ada kisah sergah jin setan ni,sekali   ...

Silverpark tu ada cik ponti ke? Ada gek stay situ..tp biasa stay banglo company.
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2019 06:25 PM From the mobile phone | Show all posts
brego replied at 7-2-2019 04:26 PM
Saya pandang ke atas lihat keadaan pokok dikeliling situ sambil dengar suasana yg sunyi... oh, ru ...

Xtau la petuanya..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.042766s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list