JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
12
Return to list New
1324
View
32
Reply

Bapa Kedekut...Bagi Nafkah Anak RM10 Sebulan. Agak-Agak Dapat Beli Apa?

[Copy link]

Author: Cari-Zidni       Show all posts   Read mode

Post time 12-2-2019 10:50 AM | Show all posts
jerukkedondong replied at 11-2-2019 04:32 PM
Congrats..kau tinggalkn ex boipren hawau tu ke...thumbs up..silap haribulan kau pun terima nasib y ...

die tinggalkan aku dulu sbb pmpuan lain...
bsyukurrr....

jantan mcm ni keje membiakkan jek..membela xnak..cerai kawin lain..anak x di amik kisah...

menjawabla kat akhirat...tua2 nnt anak ko pun xnak jage ko...
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 03:17 PM | Show all posts
prettyuglybabe replied at 8-2-2019 06:15 PM
by right, kalau bapak tak bertanggungjawab, family si bapak kena tanggung nafkah anak-anak tu..

...

btol tuuu...sgt tepat...

tapi zaman sekarang lain...mak & adik si ex tlg serang dlm msg..tu tak masuk lagi mengata tabur crite kat sedara mara dan org keliling dia....pasal si bekas isteri dan anak2....padahal anak lelaki dia buat perangai.....dah ler tak dpt membantu kewangan...mengata seolah siperempeuan pulak kena tlg depa...
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 03:25 PM | Show all posts
cikgujun replied at 11-2-2019 04:21 PM
i dengar kalau bapak tak bertanggungjawab,nnti jatuh ke family si laki,betul ke? sbb i mcm tak setuj ...

siapa yg ko maksud kan biawak hidup tu?
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 04:19 PM From the mobile phone | Show all posts
MariaClara replied at 12-2-2019 03:25 PM
siapa yg ko maksud kan biawak hidup tu?

Sang suami lah, klu contoh anak laki biawak, bapak si laki ke nk kene tanggung family anak laki dia?
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 08:43 PM From the mobile phone | Show all posts
haliamerah replied at 12-2-2019 10:50 AM
die tinggalkan aku dulu sbb pmpuan lain...
bsyukurrr....


Ya, ramai lelaki begitu. Akak kenal seorang. Kahwin, dapat anak, cerai. Kahwin lagi dapat anak cerai berulang kali. Yang baru ni kahwin baru bini dia ingat dia cuma ada dua anak padahal ramai lagi merata2 semua bekas2 bini bela. Nafkah memang payahlah. Bekas bini yang rajin serang saja dapatlah sedikit duit.
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2019 04:42 PM | Show all posts
spesis biawak macam ni lah, hujung2 bila dah tua merempat baru nak tagih simpati konon2 nya dibuang anak2..konon2 rindu nak jumpa anak2 cucu.

Masa badan tengah sihat, hati pun masih muda, kawin merata, anak2 ni tak dipandang pon.
masa kecik anak2 dilayan macam pengemis. menagih sesuap nasi, nak sekolah pon berkira. jumpa pun susah. sibuk mengulit bini baru.

dah tua..kau dah boleh pegi mampus.
hantar rumah orang tua pon dah patut bersyukur.
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2019 01:16 PM | Show all posts
RM10 nak beli spender anak2 pn x lepas weeeiiii...

apa punya budusss bapak mcm ni...

Ni mesti kes nk selamatkan diri....nnt kalu mahkamah suh tunjuk bukti..ni ha sy ada bayar nafkah anak setiap bulan....

elok sumbat kan org mcm dlm lubang jamban...baru padan muka kau..
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2019 07:36 AM | Show all posts
orgsepang replied at 12-2-2019 08:43 PM
Ya, ramai lelaki begitu. Akak kenal seorang. Kahwin, dapat anak, cerai. Kahwin lagi dapat anak cer ...

btul..janda yg rajin serang n lantang jer dpt duit...klau jnis menikus n redho jek memg kirim salam je lah.. dahla xbg nafkah anak,,jenguk pun idak...

ape la perasaan jantan mcm ni kan..mmg xde perasaan agaknye kecuali nafsu je la...
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.046655s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list