JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
9389
View
188
Reply

[Tempatan] Pembunuhan kejam!

[Copy link]

Author: jahcomel    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 10-2-2019 04:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Rasanya mmg modus operandi jual organ dalaman ni. 11 hari. Dlm masa 11 hari tu mmg bnyk bnda boleh buat.

Entah2 kluarkan smua pastu buang mayat bdk ni. Lehnat sngt yg buat bnda2 ginih. Mereput la ngko hendaknya.
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
tu lah, mula2 baca, igt kat negara mana la.adoiii
mcm mne la saat2 terakhir budak tu.sampai mcm tu sekali penculik seksa mayat nya
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 05:09 PM | Show all posts
sadistic betul
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 05:10 PM From the mobile phone | Show all posts
nak follow la sampai pembunuh dikesan.ikut berita suspek yg ditahan umur 23 tahun
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by noor2 at 10-2-2019 05:15 PM

Instinct akak rasa penagih dadah atau pembunuh ada sakit mental ..bukan kes jual . organ. ....entahlah
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 05:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Innalillahiwainnailaihirajiun... Ya Allah sedihnye...
Dah ada yg kena tahan.  Harap cepat selesai.

Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 05:22 PM | Show all posts
jahatnya manusia.. kasihan pada family ni.
harap bukan sakit mental yang pastu akan dilepaskan..
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 05:34 PM | Show all posts
aku rasa keje org gila ni

moga pelaku tu ditangkap
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 05:46 PM From the mobile phone | Show all posts
zjen replied at 10-2-2019 03:53 PM
dasat betul kes ni     sejak iols masuk CI.... tiga kes yg paling kejam ... bakar tahfiz Keramat,  ...

Baru join forum ke sisi...banyak dah kes yg ngeri bincang kat sini .. dari Norita sampai kes kanak2 yg hilang dulu tu..apa ntah nama dah lupa
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 06:01 PM From the mobile phone | Show all posts
I doakan semoga ibunya dan keluarga tabah dan kuat semangat. Moga pelaku cepat2 dapat pembalasan. Tiada hati perut betol
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 06:14 PM From the mobile phone | Show all posts
ngerinya..cmne pembunuh xdpt dikesan..
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 06:17 PM From the mobile phone | Show all posts
kemurungan baca berita ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 06:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Motip amik kuar organ2 sume da kenape. Jual organ kah. Saiko kah. Kalu jual organ mesti da byk kes sblm ni. Ke main puja2 antu ke ape ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 06:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Takziah buat keluarga mangsa.
Tak sangka kes ni dekat malaysia.

Ibu bapa kena lebih prihatin dengan keselamatan anak2.
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 06:35 PM | Show all posts
i org pekan. kg tanjung medang,banyak org kemboja yg berhijrah ke pekan lari dari perang saudara Kemboja akhir 70an. pekan memang bandar aman damai. pernah sekolah tadika kejap kat kg parit tengah,jalan kaki balik umah. jauh,1 km jgk. itu tahun 1990. xde kes yg pelik2. yg buat ni mungkin org ajaran sesat.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 06:44 PM | Show all posts
keja orang mental ni sbb dah kena tangkap dah suspek, tak lari ke apa..
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
I pun tak rasa sindiket jual organ
Sedangkn organ adik beradik pun belum tentu sesuai
Ni plak organ mangsa culik je
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 06:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Iskkkk kejamnya..setan betul..harap pembunuh dijumpai secepat mungkin dan dihukum sekejam kejamnya..ee geram aku..
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 07:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Alfatihah buat arwah adik Masyitah
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 07:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Alfatihah buat arwah adik Masyitah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.053340s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list