JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
692
View
18
Reply

[Tempatan] Isi minyak keluar angin di shell permas jaya

[Copy link]

Author: wnwa05       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-2-2019 03:49 PM | Show all posts |Read mode





Sila berhati2 bila isi minyak, silap anda dapat angin je bila tengah isi
lokasi : shell permas Jaya

Kredit: Nasir Eddie

Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 04:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Teruknya. .....tumpang tanya...kalau isi angin je. .meter minyak kereta kita tu akan naik tak?...
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 04:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Video hp ke...bahaya guna hp kat stesen minyak. ...tapi tu lah. ..kalau tak ..x dapat rakam
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 04:04 PM | Show all posts
noor2 replied at 12-2-2019 04:00 PM
Teruknya. .....tumpang tanya...kalau isi angin je. .meter minyak kereta kita tu akan naik tak?...

Haruslah tak naik, kak noor..
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 04:06 PM From the mobile phone | Show all posts
insulin replied at 12-2-2019 04:04 PM
Haruslah tak naik, kak noor..

Oh...hehe.........
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 04:06 PM From the mobile phone | Show all posts
I selalu perasan 20 sen pertama mesti meter pump je gerak tp minyak tak keluar pon. I tot maybe tgh pump minyak naik dpd tank ke apa kan.
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 04:13 PM | Show all posts
pergh, pasni kalu aku g pasir gudang xnk la aku singgah shell kat area permas sana..hampeh tol
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 04:32 PM | Show all posts
shell kene bg jawapan utk perkara yg terjadi ni...buat aniaya org je
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 04:38 PM | Show all posts
pernah jadi di stesen minyak alor setar.. selalu isi minyak RM... ada nampak dekat meter bacaan 2 takuk..tapi satu stesen ni isi minyak dengan nilai sama.. tapi hanya naik 1 takuk saja
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 04:52 PM From the mobile phone | Show all posts
So kena boikot shell ke cemana
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 04:58 PM | Show all posts

jenama stesen minyak mana dapat paling banyak minyak ?
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 05:15 PM | Show all posts
noor2 replied at 12-2-2019 04:01 PM
Video hp ke...bahaya guna hp kat stesen minyak. ...tapi tu lah. ..kalau tak ..x dapat rakam

dah pemimpin ajar kalo nak bergambar di stesen minyak kene gune dlsr...mesti la deme gune dlsr....hishhh
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 05:18 PM | Show all posts
haish x cukop kaya lagi ker.....angin pon nak jual mahal...hish hish hish

Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 05:24 PM | Show all posts
noor2 replied at 12-2-2019 04:00 PM
Teruknya. .....tumpang tanya...kalau isi angin je. .meter minyak kereta kita tu akan naik tak?...

meter tak naik tapi kau yang akan naik angin...hihi

Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 05:33 PM | Show all posts
binawe tul..tunggu pihak Shell explain..hrp stesen Shell lain takdelah mcm ni..
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 06:28 PM | Show all posts
ni shell yg ada starbucks tu ke? area aeon permas? aku dah la selalu isi situ
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 06:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Matpon replied at 12-2-2019 04:38 PM
pernah jadi di stesen minyak alor setar.. selalu isi minyak RM... ada nampak dekat meter bacaan 2 ta ...

Stesen minyak yg mana? I tak mau pi isi kat situ
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 07:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg ai ada perasan petrol station byk tipu. Oleh itu pergilah kencing berak solat di stesen itu korang jimat bill air RM 5 sebulan jer
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 11:07 PM | Show all posts
Knp dia buka boot kereta? Soalan lari topik
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.050662s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list