JAWATAN KOSONG DIPERLUKAN SEGERA! Jana pendapatan dari rumah sebagai penulis freelance kami. Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
3303
View
75
Reply

[Tempatan] mujahaid delete tweet pas kena kecam

[Copy link]

Author: MMlava       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-3-2019 12:26 AM | Show all posts |Read mode


berdebat dgn ramai ahli agama yg lebih hebat, mana boleh menang punya. ujung2, delete post atau mintak mod tutup thread.


Akibat terlalu ingin mengjaga hati DAP dan orang2 kafir, Mujahid sanggup mengubah terjemahan perkataan " مَسٰجِدَ " di dalam Al Quran menjadi "tempat-tempat ibadat".
Setelah teruk dikecam, Mujahid telah delete tweet dia tersebut.








































Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 12:44 AM | Show all posts
nanti ada yang bowdow tapi nak jugak jadi ahcai lobai PANau habaq..."dalam bahasa Arab..masjid tu rumah ibadat la tu..."...wakakakakakkakakakakaka
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 12:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Ini tanda2 apa?? Pklah sendrik
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-3-2019 12:59 AM | Show all posts
kafir dah tukar jadi rakan senegara

masjid dah tukar jadi rumah peribadatan

pasni muslim kena tukar jadi kawan senegeri kut

Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 08:45 AM From the mobile phone | Show all posts
CharlesDera replied at 20-3-2019 12:44 AM
nanti ada yang bowdow tapi nak jugak jadi ahcai lobai PANau habaq..."dalam bahasa Arab..masjid tu ru ...

dan2 kena paham konteks...
mai la dodolgemok backup nanti.... jd tali barut komunis
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 09:14 AM | Show all posts
lahaiiii mcm ni pon ade ke
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 09:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Tu dia...sampai level tu nak jaga hati tuan besar DAP.  Khadumb oh khadumb
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 09:22 AM | Show all posts
DAH LA KENE FRIENDZONE DGN IZZAH, KENE BASH PASAL TAFSIR PULAK..HAHADOI LA MENTERI AGAMA KORANG NI. DA LA P PIKUL KERANDA ORANG NON MUSLIM KONON NAK MENGHORMATI SI MATI PADAHAL DIAM MEMBISU PASAL PERARAKAN LGBTQ. XLAMA DA NI..AHAHA
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 09:30 AM | Show all posts
Iman tak dapat diwarisi. huduh perangai sanggup menTIPUlasi
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
TalibanRock replied at 20-3-2019 09:22 AM
DAH LA KENE FRIENDZONE DGN IZZAH, KENE BASH PASAL TAFSIR PULAK..HAHADOI LA MENTERI AGAMA KORANG NI.  ...

Bab kena kutuk dgn manusia tuu tak pe lagiii.. kalo difriendzonkan oleh Allah nanti cmn
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Naper aku rs gerun eh...ni ujian buat mujahid..klu rs ssh sgt,give up..letak jawatan...berat sgt nanti klu kamu yg jg agama islam buat main mengenai agama semata2 utk agama lain..
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 10:45 AM | Show all posts
mujahid mujahid letih iols ngan isu uols ni..
haishhh sblm tulis pape pakat tak pikir kot..

ke gila like?
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 10:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Takot nk stand for islam? Tp petik ayat quran
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 10:49 AM | Show all posts
Buritan replied at 20-3-2019 10:41 AM
Bab kena kutuk dgn manusia tuu tak pe lagiii.. kalo difriendzonkan oleh Allah nanti cmn

DIE DELETE BUKAN SBB ALLAH, DELETE SBB KENE KECAM. IOLS XTAU CELAH MANA AGAMA SGT SI MUJAHID NI..MUKA XDE AN NUR LGSUNG.
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 11:02 AM | Show all posts
Apa kelayakan si mujahil ni sampai dia dilantik utk pegang jawatan hal ehwal agama islam ni ye. Dengan cara pemikiran dia ni, jadi ustaz kt sekolah rendah pun rasanya tak layak
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 11:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Tu hang tak tengok lagi fb dia bape kali dia edit.
Gila betui mujahid selamber badak nak ubah ubah maksud pulak. Sayang betui hang dengan depa.


Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 11:45 AM | Show all posts
Edited by FOTHER-MUCKER at 19-3-2019 08:35 PM

TS jealous la tuwwww dengan menteri PH!

Apa masalahnya jika dia menggunakan asad translation?

Penceramah Islam pun ada yang menggunakan perkataan God  sebagai ganti perkataan Allah.
Tengok sahaja reply dari hamba allah tu nampak sangat lobai samdol.

Sebab itu mujahaid delete tweet dia, sebagai menteri dia malas nak layan kecaman kecaman bodoh dari lobai lobai samdol kerana lobai lobai tu bukan taraf dia pun!
Ini lah satu masalah besar agama yang di promotes oleh lobai wannabe malaya terlalu cepat bersangka buruk dan menghukum seseorang, sedangkan lobai sendiri pun bodoh!


Oh terlupa ianya di Malaya!

Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 01:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Sah memang babu DAP. Bangsat.
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 10:15 PM | Show all posts
FOTHER-MUCKER replied at 20-3-2019 11:45 AM
TS jealous la tuwwww dengan menteri PH!

Apa masalahnya jika dia menggunakan asad translation?

Mohamad Asad translation dari Arabic ke English.

Merujuk pada Al Baqarah surah 2:114.

Terjemahan Al Quran Melayu mana oleh SIAPA yg terjemahkan
masjid2 menjadi tempat2 peribadatan ???
Allah menjadi Tuhan ??
Mujahid 3.jpg


Mandai2 ajer munteri agama Mujahil fahaman liberal
nak mengubah terjemahan ayat2 al Quran mengikut
kapla hotak sundri utk diselaraskan dgn kaum2 lain.



Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 10:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau hati kental xpatut delete
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.094767s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list