JAWATAN KOSONG DIPERLUKAN SEGERA! Jana pendapatan dari rumah sebagai penulis freelance kami. Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
2514
View
19
Reply

[NGERI] Kejam nak mampos, anjing tidur tepi jalan pun kena tar sekali

[Copy link]

Author: chacon       Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-4-2019 01:29 PM | Show all posts |Read mode


Orang ramai mengecam tindakan pekerja pembinaan jalan yang didakwa sengaja menuang tar panas ke atas seekor anjing yang sedang tidur di tepi jalan, malah sebahagian anggota badannya ditanam ketika masih hidup, lapor Daily Mail.


Dalam kejadian pada Selasa lalu di Agra, India berhampiran dengan Taj Mahal, anjing malang itu dibiarkan tanpa diselamatkan sebelum ia menhembuskan nafas terakhir.



Menurut laporan Times of India, pekerja pembinaan jalan menuangkan tar panas ke atas anjing terbiar itu yang sedang tidur di tepi jalan, ketika mereka sedang membaiki Jalan Fatehabad di Phool Sayed, berdekatan Taj Mahal.


Video rakaman yang menunjukkan bangkai anjing itu masih berada di lokasi kejadian kemudian viral di media sosial, menimbulkan kemarahan orang ramai dan aktivis haiwan.


Ekoran kejadian itu, empat pekerja termasuk penyelia syarikat pembinaan jalan, pemandu jentera penggelek jalan dan dua lagi pekerjanya yang disyaki terlibat dalam kejadian itu ditahan pada malam Rabu.



"Kaki anjing itu tertanam di bawah tar. Pekerjanya enggan memecahkan jalan itu untuk mengeluarkan anjing itu yang kemudiannya mati," kata Virendra Singh, penduduk di kawasan tersebut.


Pihak berkuasa kemudian terpaksa menggunakan khidmat jengkaut untuk mengeluarkan bangkai anjing tersebut.










Difahamkan, empat pekerja terbabit dibebaskan selepas dibenarkan ikat jamin berikutan mereka tidak pasti sama ada anjing berkenaan masih hidup atau mati ketika kerja-kerja baikpulih jalan raya itu dilakukan, memandangkan pihak polis juga tidak melakukan bedah siasat terhadap haiwan itu.






Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2019 01:35 PM | Show all posts
jahatnya manusia.. semoga pelaku akan mati macam mana mereka aniaya anjing tu..
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2019 01:36 PM From the mobile phone | Show all posts
kesiannya.. boleh pula bagi alasan tak tau anjing tj hidup ke mati. Alihkan ler dulu kalau dah mati pun badigolll betul
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2019 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Jiwa iblis mahazalim
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2019 01:50 PM | Show all posts
apa kata try tar kaki pekerja tu.. klu tau bodo jgn la kaut semua bodo tu
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2019 02:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni br betul mcm iblis perangai.
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2019 02:31 PM | Show all posts
apelah salah anjing tu... kalau halau sikit pun mesti dia pergi kot.. x payah la nak zalim sangat aniaya dia
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2019 03:20 PM | Show all posts
mmg dah mati kot
cuma malas je nk alih
anjing dengar bunyi enjin pon dah lari
melainkan anjing tu pekak
atau diorg ikat kaki anjing tu supaya xbole lari
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2019 03:41 PM | Show all posts
ya.. rasanya anjing tu dah mati sebelum kena tar..
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2019 03:45 PM | Show all posts
Bodoh! Terang2 warna anjing tu putih takkan kau buta kot?! Alihkan la sebelum ko tar jalan tu hanattt
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2019 04:05 PM | Show all posts
sampai ati kejam sgt..bole jer halau anjing tu kan..
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2019 04:06 PM | Show all posts
"Kaki anjing itu tertanam di bawah tar. Pekerjanya enggan memecahkan jalan itu untuk mengeluarkan anjing itu yang kemudiannya mati," kata Virendra Singh, penduduk di kawasan tersebut.



pastu ko nak biar je mereput kat situ??? mmg iblis sangat
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2019 05:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Akai ada ka
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2019 05:57 PM | Show all posts
Kejamnya manusia bukannya tak boleh suruh ia beredar dulu
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2019 09:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Biasanya anjing sensitif/peka jadi pelik juga dia tidak lari tapi kalau betul dah mati alihlah dulu tak kan biar busuk disitu. Akal tak pakai betul diaorang tu
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2019 10:37 PM | Show all posts
kejam giler, klu betul anjing tu dah mati pun kenapa la tak alihkan..malas ke apa..bodoh je.
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2019 08:30 AM From the mobile phone | Show all posts
klau mmg btl da mati pun apa salah alih kn. bodo tu simpan sikit utk cucu cicit
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 03:06 PM | Show all posts
ala kesiannya...walaupun haiwan ttp makhluk yg bernyawa
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2019 01:56 PM | Show all posts
kenapa kejam sangat??!!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2019 07:42 AM | Show all posts
jahatnya.. boleh halaukan kalau hidup. kalau mati boleh alihkan.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.075520s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list