JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
5035
View
76
Reply

Suami Dilabel Rempit-Hanis Zalikha Tak Kisah, Hairul Azreen Memang Kelakar

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 18-4-2019 01:46 PM | Show all posts |Read mode
Beberapa hari lepas ramai yang menghentam Hairul Azreen gara-gara video ajak buat anak ketiga tular.


Kebanyakannya meluat tengok perangai Hairul yang dilabel sebagai 'rempit'.


  



Kata mereka kesian Hanis Zalikha yang dianggap sebagai classy bila dapat suami begitu.


Tindakan Hairul itu dianggap sebagai biadab dan tak menghormati maruah isterinya yang kini sedang hamil dan bakal melahirkan anak kedua pada akhir Mei nanti.



Foto: IG



Tapi sebenarnya Hanis tak kisah pun dan terhibur dengannya.


"Itu hanya gurau suami isteri. Tak sensitif pun,"katanya kepada Media Hiburan.


"Saya rasa itu benda yang lucu dan kelakar sebab saya tahu Hairul seorang yang komited, dia cakap dengan kasih sayang dan dia mahukan keluarga yang besar."


  



Hanis kata mungkin setiap individu mempunyai pandangan dan pendapat masing-masing.


"Kadang-kadang bila buat lawak, ada orang yang rasa kelakar dan begitu juga sebaliknya. Mungkin dia rindu saya dan nak hiburkan saya dengan buat video macam tu."


Iyalah terpulanglah kan. Benda isteri pun tak kisah, buat apa yang di luar sana pula nak menyibuk. Tak begitu? -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 01:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Kelakar sgt
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 01:55 PM | Show all posts
kelakar ke bodoh fakenis
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 01:56 PM | Show all posts
Gigih nak bagitau 1 dunia yang sheols kengkonon tak kisah
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 02:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Sekufu deme due ni
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 02:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Sekufu lah tu.
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Fakenis tu pun sama rempit ngan laki. Dah memang padan dua orang tu sebab tu dia x kisah perangai laki dia cemana. Netizen bbnu je vodo dok cakap fakenis tu classy padahal...
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 03:09 PM | Show all posts
cover letewww
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 03:14 PM | Show all posts
oooo sekufu rempit lah ni...
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 03:44 PM | Show all posts
redha jela dah dapat suami rempit gituh..
takkan nak kata marah ke ape ke.. bongok2 pun suami sendiri.. ye dak.
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 03:52 PM | Show all posts
maka tak usahla kita kesiankan feknis, kerna sheols pon sejenis rempit jua tak kisah dengan lawak sebegitu
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 04:03 PM | Show all posts
kekadang kesian nak tergelak sbb keknis ni sebelum kawen acah2 vogue, classy, luxury bagai..last2 dapat laki rempit
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 04:06 PM | Show all posts
Sekufu sgt dua2 nie.....
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 04:08 PM | Show all posts
hahahahah ye ke tu fakenisss...
dalam hati menangis, geram, marah.. Tuhan je tahu kann

Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 04:13 PM From the mobile phone | Show all posts
sheols rela la diperkosa selepas beranak ni..
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 04:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Biaq pi ke dia rasa kelakar. Hak dia. Mcam dia kolom eskrem laki dia hak dia selera dia kehkehke
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 04:31 PM | Show all posts
tang mana classynya hanis pun? mak dia sendiri pun suka cakap ala2 rempit, walaupun dah kertu.
cth :- seronok dowh... (wth?!)
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 04:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Dedulu masa zaman hanis berbloger vlogger, nmpk dia cantik je. Lepas dia kawen dgn herul tu, terus kaka nampak dia mengepam. Pasangan sbnrnya sgt memainkan peranan. Contohnya si EL, bila kawin dgn laki skg ni nmpk wangi sikit. Begitu jugak patah, nmpk wangi je kawen dgn pajura
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 04:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Gigih justify. Padahal malu dgn kelembapan laki sheolss kan...rempit much!
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2019 05:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Oh akhirnya dia downgrade diri sendiri publicly..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.056049s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list