JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
2615
View
45
Reply

[Politik] Bila xdak orang nak melawat, Depa melawat antara satu sama lain..

[Copy link]

Author: harizs    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-4-2019 08:04 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
"Harini aku lawat hang, minggu depan hang lawat aku pulak", kata Mat Sabu kepada Mat Khalid.

Ayat paling best mat syabu yg aku xkan lupa sampai bila2. "Mahadey, bapak pelingkup Negara." Fuhh dengan lenggoknya.
FB_IMG_1555804933649.jpg

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-4-2019 08:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Hari ini dalam sejarah...
Menteri wilayah negara Malaysia membuat kunjungan hormat kepada menteri pertahanan negara Malaysia...kunjungan ini juga membincangkan hubungan antara dua negara..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 08:18 AM | Show all posts
mcm bodoh weiiiiiiiiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 08:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Akak pun pelik, setakat ini tak ada menteri2 luar negara buat lawatan rasmi ke akak yang ketinggalan.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 21-4-2019 08:38 AM From the mobile phone | Show all posts
HannahMontana replied at 21-4-2019 08:18 AM
mcm bodoh weiiiiiiiiiiii

Mat syabu Pernah bsrsyarah atas pentas PAS.." kalau aku kluaq PAS, tubuh parti lain, hang jgn ikut.. pasai masa tu kepala aku dah tak betoiiii..."  gambar ni cth nya
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 09:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Ni drama apa?
Samarinda ke?
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 09:36 AM | Show all posts
mcm dah x de dgr  negara luar dtg lawat msia...
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 09:39 AM From the mobile phone | Show all posts
monreyes replied at 21-4-2019 09:36 AM
mcm dah x de dgr  negara luar dtg lawat msia...

Pelabur Norway pun lari keluar dek hancingnya menteri degree fake
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 09:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 09:44 AM From the mobile phone | Show all posts
IMG_3719.JPG
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 10:27 AM From the mobile phone | Show all posts
sedih betul hidup menteri2 ph ni

Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 10:30 AM From the mobile phone | Show all posts
So berapa banyak duit raykat depa dh bazir?

Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 10:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Sedihnya menteri melayu...menteri cina india agresif tlg kaut mn blh utk bangsa diaorg..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 10:39 AM From the mobile phone | Show all posts
download.png
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 10:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Bukan mcm bangang dah.

Memang bangang tahap gaban doh
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 10:43 AM | Show all posts
kesiannya tengok macai dan lebai

mesti geram tu tengok bila bukan pemimpin diorang lagi dah yang jadi menteri
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 11:12 AM From the mobile phone | Show all posts
zidane_ziege replied at 21-4-2019 10:30 AM
So berapa banyak duit raykat depa dh bazir?

duit bayar gaji diorang utk buat kerja2 bodo mcm ni guna duit siapa?
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Mat sabu: selamat datang.. mai mai mai.. duduk.. duduk.. terima kasih laaa hang sudi berkunjung mai ke kementerian aku..

Khalid: sama-sama.. nanti hang mai melawat kementerian aku pulak tau

Mat sabu: hahaha.. nasib baik hang mai.. kalau tak aku jenoh bosan..

Khalid: pasai aku dok bosan la aku mai melawat hang.. harini hang x masak ka?? Takkan jamu ayaq secawan saja kot?? Koi semprit ka apa ka takkan tadak kot?? Kan dah nak raya ni??

Mat sabu: hang jangan tak tau.. kuih semprit aku dah packing semua dah untuk jualan bulan posa nanti.. aku bekalkan kat peniaga-peniaga kat jalan TAR.. so sebab tadak kuih apa nak jamu, aku bagi ayaq teh double kat hang..

Khalid: (dalam hati; alamak.. aku dah bagi notis x boleh niaga kat jalan TAR takkan dia tak tau kot???)

Disclaimer: Dialog ini hanyalah satira politik semata-mata.. tak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang mati.. kebetulan nama ja sama..
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 11:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Sy suka mat sabu...zuhud dgrnya dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2019 11:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahahahahaaaaa
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.050591s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list