Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
4069
View
33
Reply

'Kaya Harta Miskin Akhlak' - Nia Ramadhani Ziarah Kubur Bapa Dikecam

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Author
Post time 9-5-2019 09:54 AM | Show all posts |Read mode
Foto: IG



Pelakon Nia Ramadhani dikecam netizen apabila tambil dengan pakaian tidak sopan ketika menziarahi pusara arwah ayahnya, Prya Ramadhani.


Nia Ramadhani tampil dengan baju kemeja berkotak dan berseluar jeans dan memakai selendang yang menampakkan rambutnya.


Suaminya, Ardi Bakrie pula dengan selamba berseluar pendek dan memakai T-Shirt warna putih. Mereka ditemani oleh anggota keluarga yang lain termasuk anak-anak.




Foto: IG


Sepatutnya bila kita pergi ke perkuburan, niatnya adalah untuk mendoakan dan pakaian seharusnya yang sopan bukan seperti ini.


Netizen mengecam seteruk-teruknya foto yang dimuat naik oleh pelakon tersebut di instagram. -CARI


  

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2019 10:17 AM | Show all posts
ingatkan pakai baju hitam tu..
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2019 10:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Cantik sangat dia ni cam BCL.. indon kacuk suku apa ni
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2019 11:01 AM | Show all posts
snap pic kt kubur pn mcm snap pic raya je. LOL
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2019 11:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Cantik dan kemas kubur dioraang.. Aman je tgk
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2019 11:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Ibu perrriiii bantuin alia
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2019 11:28 AM | Show all posts
Macam muka Amirah Rosli.... cantik...
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2019 11:42 AM | Show all posts
Kat Indonesia ramai je macam tu
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2019 11:46 AM From the mobile phone | Show all posts
adoi.setiap tempat ada kod etika pakaian.pegi keje pun ada.pegi masjid ada.pi istana budaya pun ada.pegi kubur pun ada.tak sekolah ke?
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2019 12:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex: Ibu perrriiii bantuin alia

Yang tu siska
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2019 12:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni kacuk apa?
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2019 12:45 PM From the mobile phone | Show all posts
samalah kita pun siap siram2 kubur tu amalan mengarut
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2019 03:06 PM | Show all posts
lain style kubur dia ye, xde batu nisan mcm sini.
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2019 03:20 PM | Show all posts
Asalkan orang Malaysia jgn  buat perangai mcm ni sudah...
Reply

Use magic Report

Post time 9-5-2019 03:27 PM | Show all posts
cntik..
tp cara berpakaian dn bergambar tu
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2019 08:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Cantik dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2019 01:14 PM | Show all posts
kira anak baik juga Nia

masih luangkan masa ziarah kubur bapa
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2019 02:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Islam ke dia ni? Atau dah keluar islam?
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2019 04:35 PM From the mobile phone | Show all posts
farlis: Cantik dan kemas kubur dioraang.. Aman je tgk



Khenzzsss?
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2019 11:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik&kemas kuburan kat sna
Nia nie cantik
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.101596s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list