Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12
Return to list New
4063
View
33
Reply

'Kaya Harta Miskin Akhlak' - Nia Ramadhani Ziarah Kubur Bapa Dikecam

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Post time 13-5-2019 08:09 AM From the mobile phone | Show all posts
umbut replied at 9-5-2019 10:39 AM
Cantik sangat dia ni cam BCL.. indon kacuk suku apa ni

Org sunda noks...indon nie Kalo org sunda mmg lelawa la
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 08:15 AM | Show all posts
igtkan kat sana x kisah. rupanya ada jugak y mengecam
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 09:11 AM | Show all posts
dasar otak bangsa ni mmng lembab..tak payah diajar pun harus ada rasa hormat. apatah lagi itu kuburin bapakmu..dasar brendgksek indon
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 09:44 AM From the mobile phone | Show all posts
buapakperut replied at 9-5-2019 12:45 PM
samalah kita pun siap siram2 kubur tu amalan mengarut

Betui jugak.. nak siram utk apa. Tabur bunga utk apa.. yg penting doa
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 12:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Sheol dok US sekarang kan? Lawa namampus yah. Suka tengok sheol kat Youtube.
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2019 12:40 AM From the mobile phone | Show all posts
greantea replied at 13-5-2019 08:15 AM
igtkan kat sana x kisah. rupanya ada jugak y mengecam

Sama jeh gila lobais yindogs dan lobais Malaya. Boleh tengok kegilaan mereka di ruangan komen Youtube. Dosa, pahala, aurat, etc suma kuar.
Reply

Use magic Report

Post time 3-6-2019 02:57 AM From the mobile phone | Show all posts
OK ja Aku tgk bju dia..Cara dia posing tu yg x ok tp seluaq laki dia mmg x sesuai la.. appada pkai camtu
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2019 09:36 PM | Show all posts
farlis replied at 9-5-2019 11:12 AM
Cantik dan kemas kubur dioraang.. Aman je tgk

kt msia pon ade
semua kubur dorg buat petak siap rumput karpet lg
https://mforum.cari.com.my/forum ... d=679806&page=3
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2019 11:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Kat msia pon ada je kubur xde nisan...tulis nama kt batu 4 segi mcm omputeh tu. Ada yg letak acronym si mati dgn bf si mati pon ada. Lg pon nisan pon x wajib kan( sila betulkan kalu meols salah info)..apa2 binaan sekali pon.
Tp nape pakaian msg2 mcm nk pi zoo negara je. Yg acik baju putih ber shawl tu...corak shawl kene dgn tema...tengkorak
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2019 04:50 PM | Show all posts
rospinki replied at 13-5-2019 09:11 AM
dasar otak bangsa ni mmng lembab..tak payah diajar pun harus ada rasa hormat. apatah lagi itu kuburi ...

cantikk bahasa kamu ya..seperti kmu ga brpuas hati sama orang indonesia ..kenapa ya ada sejarah hitam ya?
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2019 04:52 PM | Show all posts
org malaysia skit2 mau kutuk n pertikai..kan satu amalan yang baik nia ziarah pusara bapanya tanda peringatan sama bapanya itu dri anak yang ga prnah lawat pusara bapa atau mamanya lagi truk kan
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2019 10:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Teringat movie pengabdi setan... pakai casual gini je ke kubur... skrip yg paling aku xle lupa
Maaf, saya belum pernah melihat bapak di masjid?
Kami tidak solat pak.
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2019 04:09 PM | Show all posts
cantiknya dia nih..
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2019 10:48 AM | Show all posts
nasib la. da hidup gaya barat. tu pun nasib ingt jln ke kubur
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.116556s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list