Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
2129
View
8
Reply

SAYA SELESA DENGAN HAEL,TAK KISAH PEMINAT DOAKAN KE JENJANG PELAMIN - dayang nurfaizah (BERCINTA KE TU?)

[Copy link]

Author: lolipopbiru    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-5-2019 02:04 PM | Show all posts |Read mode

PENYANYI Dayang Nurfaizah tidak kisah jika ramai peminat terus mendoakan hubungannya dengan Hael Husaini diteruskan hingga ke jenjang pelamin suatu hari nanti.

Dayang, 37, berkata, dia sudah terlalu selesa dengan rakan duetnya menerusi lagu Haram itu, namun tetap menganggap Hael sebagai antara rakan artis paling rapat dengannya.

Saya tahu ramai peminat doakan yang baik-baik. Saya lihat ia dari sudut positif. Apapun yang dikatakan mereka adalah untuk perkara terbaik untuk saya dan Hael.

Saya juga anggap perkara ini adalah biasa kerana kami pun memang rapat dan selesa antara satu sama lain. Disebabkan itulah peminat pun susah untuk tidak bercakap mengenai kami.

Apa yang saya boleh katakan Hael antara rakan duet paling serasi dengan saya setakat ini. Dia tahu melakukan apa saja magik ketika kami membuat persembahan bersama, katanya.

Dalam pada itu, penyanyi Lelaki Teragung ini belum ada sebarang projek baru untuk berduet dengan Hael selepas lagu Haram.

Dayang berkata, dia sebenarnya terbuka untuk berduet dengan sesiapa saja walaupun sekarang dia kelihatan lebih banyak menjayakan persembahan bersama Hael.

Saya tidak pernah meletakkan sebarang jurang untuk berduet dengan mana-mana penyanyi lain. Sebenarnya saya sangat terbuka untuk menjalin kerjasama dengan sesiapa saja.

Bagaimanapun, saya akan melihat secara terperinci adakah saya layak untuk berduet dengan artis itu atau tidak? Maklumlah, bukan semua lagu sesuai dengan kebolehan kita

katanya.



  

  



Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Jambang tu tak sesuai dengan haelina. Bersungguh betul dia nak cover sexuality dia ke arah kaum adam tu.
Cuma acik2 je yg berharap setinggi gunung haelina di satukan dgn dayang norpaijah. Hakikatnya terang lagi bersuluh haelina tu gayah
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 02:48 PM From the mobile phone | Show all posts
jambang tu macam mana nak buat sis? nampak mcm lukis2 gitu je.. meols pun teringin gak nak ada jambang...mesti gojess
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 03:02 PM | Show all posts
putehkundor replied at 21-5-2019 02:48 PM
jambang tu macam mana nak buat sis? nampak mcm lukis2 gitu je.. meols pun teringin gak nak ada jamba ...

mohon kakteh berimej woman di pagi syawal yach
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2019 03:48 PM From the mobile phone | Show all posts
hyie replied at 21-5-2019 03:02 PM
mohon kakteh berimej woman di pagi syawal yach

meols nak shaari amin yg mekapkan muka meols di pagi raya nanti.... IMG_20190521_154741.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2019 01:08 AM | Show all posts
adoii adik , dah 5 rumah topik ni kat sini dik. Tak apalah mungkin sini boleh versi kecaman
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2019 05:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Dok sibuk gayah gayah so gayah tak boleh nak kahwin n cuba berubah ke? Yihhhh minda kelas kw sepuluh! Aaagitchewww
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2019 05:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Betuila kata kawan mek.. Hael ni hauk kalu xdo spek mato...samo cam qiqiem.. Mungkin penyambung legasi panca sitara..   
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2019 05:44 AM From the mobile phone | Show all posts
putehkundor replied at 21-5-2019 02:48 PM
jambang tu macam mana nak buat sis? nampak mcm lukis2 gitu je.. meols pun teringin gak nak ada jamba ...

jambang ori bela sendiri teh.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.087744s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list