Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
18798
View
247
Reply

"Copy paste Neelofa"- Gambar Muda Ibu Neelofa Buat Netizen Terkejut

[Copy link]

Author: Sarirsa    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 27-5-2019 10:22 AM | Show all posts |Read mode
Siapa tak kenal dengan keluarga selebriti terkenal, Neelofa. Bukan sahaja Neelofa sendiri, bahkan adik-beradik serta ibunya juga selalu menjadi perhatian media.


Baru-baru ini adik Neelofa, Ameera Khan telah berkongsi sekeping gambar di mana pada waktu itu ibunya baru lepas melahirkannya di dewan bersalin pada penghujung tahun 2000.



Kredit foto: Instagram


Rata-rata netizen yang melihat gambar itu terkejut kerana muka Neelofa memang copy&paste muka ibunya sewaktu muda.



Kredit foto: Instagram


Neelofa dan ibunya, Noor Kartini sememangnya mirip antara satu sama lain dan bukan lagi satu rahsia dalam kalangan peminat Neelofa.





Kredit foto: Instagram


Satu famili dikurniakan wajah yang cantik dan menawan. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2019 10:23 AM From the mobile phone | Show all posts
i bet mak dia lagi cantik kalu hidup zaman skrg. i mean muda zaman skrg. mata dia asli hijau.
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2019 10:27 AM | Show all posts
mak dia sekarang pun tetap lawo walau dah tua...
teringat iklan apa ke yg kata nak tgk bini masa tua, tgk mak dia..
naahh!! huntonglah tok hans kalo kawen dgn lopa..
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2019 10:32 AM | Show all posts
hebatnyaaa..
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2019 10:33 AM | Show all posts
so lofa bila nak kawen..
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2019 10:33 AM | Show all posts
helokkk semuanyaa
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2019 10:40 AM | Show all posts
anak branak lawa..

untung lah...
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2019 10:43 AM | Show all posts
mamatini ni memang lawo, dah tua pun age gracefully gitu
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2019 10:46 AM | Show all posts
dh berdarah campuran,mix,mmg ler lawo..aku xheran pn lawo sbb mix,yg melayu jati xcmpur mana mana tu aku heran kalau lawo
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2019 10:48 AM | Show all posts
mak dia ni campuran apa eh? cantiknya mata asli hijau. anak anak pun elok semua nya. untung lahh
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2019 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
First time detim. Masa ni janda ank 4 kan?
Screenshot_2019-05-16-11-00-57-99.png
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2019 10:54 AM | Show all posts
walaupun aku x minat lofa, tp aku akui mmg anak beranak ni lawa2
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2019 10:54 AM | Show all posts
misalalbae replied at 27-5-2019 10:48 AM
mak dia ni campuran apa eh? cantiknya mata asli hijau. anak anak pun elok semua nya. untung lahh

dorang mix pakistan... sedara mara kak ton, arwah adamidam
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2019 11:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau mak lopak tak lawa, takkan la berebut laki nak.. kan banyak cerita pasal zaman muda maknya. Tu yang rezeki dapat sambar bapak si ameera ni. Mak dia memang lawa kan.. i bet lagi lawa dari lopak waktu muda sebab zaman tu mana ada cucuk vit C semua ni.
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2019 11:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Lawanyee mak lofa...Mak dia ni dulu masa muda2 model kan?
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2019 11:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Sabijik{:hooray
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2019 11:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by hzln at 27-5-2019 12:37 PM

Lah, dah mak dia, nak terkejut menda kalu copy paste muka dia pung
Kalu copy paste muka babypian ka abam bochey ka barula munasabah nak takajut
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2019 11:22 AM | Show all posts
matjerk replied at 27-5-2019 10:54 AM
First time detim. Masa ni janda ank 4 kan?

detim pun baju kurung, cantik nya mamatini neh..
anak 4 ker time neh?

yaa ampunnnn..

sbb tu laa kalo pompuan cantik, sebaik mungkin menikah laa dengan lelaki yg kaya raya..
agar kecantikan akan kekal smp bila2..
syg sgt kalo cantik tp menikah dgn lelaki yg tak mampu..
harap lofa menikah dgn yg sekufu dengannya..


Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2019 11:24 AM | Show all posts
beranak pun cantik mamatini neh..
Reply

Use magic Report

Post time 27-5-2019 11:26 AM | Show all posts
Edited by rotijohanz at 27-5-2019 11:27 AM
lonely_surina replied at 27-5-2019 11:22 AM
detim pun baju kurung, cantik nya mamatini neh..
anak 4 ker time neh?

aku ameen kan...amennnn..smoga lopa dpt laki yg sekufu..lopa kot.tarap2 princess areb.mana pdan dgn marhain,dgn retis msia who are yus.retis jntan msia bwh tapak kaki lopa jer uolss



Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.153827s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list