Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
111403
View
2208
Reply

(dukun vs ratu)ver. 2 UMI dah maafkan ERRA #1483 hug pic

   Close [Copy link]

Author: mixed       Show all posts   Read mode

Post time 14-6-2019 02:34 PM | Show all posts
mawardia replied at 14-6-2019 02:31 PM
Laaahaiii.. kalau semuanya berpagar apa la yg tinggal utk kitaorg ni.. cedih titteww taw

Gigih cari point please, usaha la sikit
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-6-2019 02:34 PM | Show all posts
Edited by mixed at 14-6-2019 02:52 PM

KWN RETIS YG KAKI SUPPORT OR BATU API






















Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-6-2019 02:35 PM | Show all posts
KAKAK & ADIK SUPPORT







Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:35 PM From the mobile phone | Show all posts
mixed replied at 14-6-2019 02:34 PM
KWN RETIS YG KAKI SUPPORT OR BATU API

Nenek sirih taik lalat atas buah dada & hos sendu kenduri di angkasapuri ...hmmmmm
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Parking tepi hokey
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:38 PM | Show all posts
so btl la okt tu sang ratu
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Adakah sebab status EF ni yg buat UA letak gambar sejadah dgn caption doa org2 teraniaya termakbul
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by kakasotong2 at 14-6-2019 02:43 PM

Xpayah naik pagar lg la, takde gosip decode pn lg kan kt thread ni.

Xhabis lg ke dengan gosip decode ni? Me tot dah setel semua dah dekat thread lepas.

Xde info baru pn kan. Yg sorok2.

Latest update pn semua org taw kan. Public dekat ig ratu sembilu pn. Sama dgn komen mokcun semua tu.

@lonely_surina @teky @modngengade
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-6-2019 02:38 PM | Show all posts


Pakai handbag, kereta mewah tapi hasil duit haram! - Erma Fatima 'mencelah' kisah Umie Aida dikhianati sahabatJumaat, 14 Jun 2019 1:09 PM

Oleh: NUR ASYIKIN MAYUDIN



Erma seakan memberi gambaran mengenai apa yang terjadi kepada adiknya, Umie Aida. Foto: Nona.

KONTROVERSI berkaitan luahan hati pelakon Datin Seri Umie Aida mengenai dirinya dikhianati sahabat baik makin berpanjangan apabila kakaknya Erma Fatima turut menyuarakan pandangan mengenai isu berkenaan.

Menurut Erma atau nama sebenarnya Fatimah Rahmad, 51, berkata, kesenangan yang dimiliki hasil kesengsaraan sahabat baik sendiri adalah tidak berkat.

ARTIKEL BERKAITAN: Kepercayaan musnah, aku dah penat jadi bodoh - Umie Aida! Erra pula minta netizen henti berbalah






Erma meninggalkan komen di ruang foto terbaru Umie.

"Satu pengajaran untuk semua juga. Kalau nak rasa hidup senang, afdalnya cari dari hasil titik peluh.

"Baru berkat. Buat apa pakai beg tangan berjenama, pakai kereta mewah, bagi makan anak dan bagi belanja mak dari hasil duit haram.

"Jadi darah daging nanti susah hidup tak dapat berkat dan rahmat," kata Erma.


"Satu pengajaran untuk semua juga. Kalau nak rasa hidup senang, afdalnya cari dari hasil titik peluh.ERMA FATIMAPELAKON DAN PENGARAH

Umie sebelum ini memuat naik luahan tersebut tanpa menyebut nama individu yang didakwa melukai hatinya apabila memilih kemewahan berbanding persahabatan antara mereka.

Susulan itu netizen membuat andaian bahawa individu yang dimaksudkan Umie itu adalah pelakon Erra Fazira selepas mendapati kedua-dua sahabat baik itu berhenti mengikuti Instagram masing-masing.

Netizen membuat spekulasi status luahan Umie itu ditujukan kepada Erra.

Kata Umie, 46, dia tidak berniat untuk mengaibkan mana-mana individu namun beranggapan dirinya mempunyai hak untuk meluahkan rasa kecewa.

Bagaimanapun, status luahan itu telah dipadam selepas bebeberapa jam dimuat naik.

Dalam pada itu, Erma dalam kenyataan yang sama turut mendakwa individu tersebut sudah terbiasa hidup dalam kesenangan atas kesengsaraan sahabat sendiri.

"Untuk apa kesenangan dari kesengsaraan sahabat sendiri kan. Opsss... lupa, orang kalau dah biasa hidup macam tu dari dulu macam mana nak berubah. Payah," ujarnya.

Tags/Kata Kunci:Erma Faima , Umie Aida , Erra Fazira




Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:39 PM | Show all posts
scroll komen kt fb yang pasal ratu minta maaf tu,memang ratu berjaya menampakkan dirinya macam wanita lindungan kaabah.semua komen teamratu
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:39 PM From the mobile phone | Show all posts
boojaat replied at 14-6-2019 02:29 PM
Jgn la pagar tred ni...

Tu la.. syok2 baca kena block
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau iols jadi ratu malunyaaaaa mok cun dah gtau kat semua...
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Dato kepala dh segan tumbuh rambut tu pun nk direbut???
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:43 PM | Show all posts
Shahir mana? Lari dah ker?
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Nowa pom team umie.. Adakah ratu diboikot?
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:43 PM | Show all posts
hadoi.... teringat sawi ngan tokhans masa promosi pilem baik punya cilok ke pilem apa tah....selamber je cakap "kami ni bermadu".... huhuhuu...


ratu ratu....mmg btoi2 ratu drama...sia2 jaa aku sebak meleleh ayaq mata sedih dgq hang kata x mau anak jadi mcm hang...x merasa kasih sayang seorang bapa...

tapi aku kesian gak kat ratu hampa pun...dia ceta dari kecik dh kena tinggai2 sbb mak nak pi keja... dok umah sorang2... mana2 anak pompuan yg membesaq tanpa a MAN figure dalam hidup mesti kacau bilau sket bila dewasa....ni bukan aku kata, saikologis yg kata....sian plak kat dia hampa pun...


#bukanteamratu
#akuteamkakmelah
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:43 PM From the mobile phone | Show all posts
friedfishsoup replied at 14-6-2019 02:34 PM
Gigih cari point please, usaha la sikit

Dah gigih dah ni.. ku cari point idok jumpa... kasi tips la guru ji
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:46 PM | Show all posts
kahkahkahkah...baru ratu rambut kejung tau erti penyesalan..punya lah ramai lagik jantan2 bujang ka duda yang kaya raya pakej tak guna...nakkk jugak rembat laki kawan sendirik !!! so, jelas sangat gigi besi hanyalah watak tempelan mengaburi marhaen acik2 pprt yg jarang2 baca sosial media plus yg mudah terpedaya dengan imej suci lindungan kaabah..
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Pencaras2 kt IG umie aida tu masing2 tak sedar diri
Feeling dapat laki tanpa mencaras

Kelakor OK

Erma dah pernah rasa di madu
And mungkin dia lebih tau pedihnya mendua cinta

TAPI

Sapa nak carut si botox tua bangka tu
Masing2 serang yang tino jer
Yang jate sedap semedang
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:46 PM | Show all posts
Mleeen82 replied at 14-6-2019 02:43 PM
Shahir mana? Lari dah ker?

gigi besi hanya skadar utk mgaburi mata fans uolls
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.083020s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list