Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123
Return to list New
6640
View
53
Reply

Salah Anggap Zip Seluar Terbuka, Instagram Maya Karin Dipenuhi Komen Nakal..

[Copy link]

Author: Cari-Amiey    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 19-7-2019 04:47 PM | Show all posts
boojaat replied at 19-7-2019 01:55 PM
Xdpt nak bygkan bau dia mcm mana ....

haha kalau dia dah senyum tu. bau tu tahan je la
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 04:48 PM | Show all posts
satu lagi pernah dengar gosip designer-designer tak suka pinjamkan baju kat dia, sebab bila pulangkan bau tengit. tak tau la betul ke tak. Tapi sekarang pun dia dah tak aktif sangat, lagi banyak buat kerja-kerja environmental
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 06:23 PM From the mobile phone | Show all posts
lazim replied at 16-7-2019 07:18 PM
Huhu mak aku siap gi market hypermarket xde sape sedar. Aku blk kj tgk dia aku tnya knp bju terbal ...

Pernah lps balik berjalan, tgk tudung senget benget tak senonoh. Tanya laki, kenapa tk bgtahu tudung senget. Dia jawab ingatkan mmg camtu, fesyen
Reply

Use magic Report

Post time 20-7-2019 07:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 16-7-2019 04:38 PM
Jantan jenis ni, kalau bab seksi mesti bagi dalil pasal menutup aurat (aurat wajib tutup ye). Tapi p ...

Byk je ai tgk org lelaki ni...komen pompuan x ttp aurat lah...tudung kene labuh laa... ujung2 sibuk komen lucah2...kang kalau ade pompuan bogel depan dia mau meleleh2 air liur...
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 05:14 PM | Show all posts
Mata tajam ye netizen netizen ni...
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 02:29 PM From the mobile phone | Show all posts
pervert nye..pastu komen acah2 alim..

i penah je jumpe komen psl agame kemain lg..pstu kantoi dok komen lucah kt ig org..dasar bebird takbole kawal.
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 02:37 PM | Show all posts
geli nya baca komen. normal lah tu terbukak sikit dkt atas sbb ketat jer ha. zoom zip pun boleh fikir lucah ker apa.
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2019 01:58 PM From the mobile phone | Show all posts
miminn: memang tengok tang tu je ke. laju je mata.

Besar jugak
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2019 04:29 PM | Show all posts
Kenapa pemikiran masing2 ni..tak terjangkau dek akal betul...
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2019 04:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by inspiro92 at 8-8-2019 04:36 PM

Gigihnyalah netizen sampai ke celah fefek  orang lainpun  diteleknya. Rengsa aku kalau jd artis kat msia ni.
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2019 04:39 PM From the mobile phone | Show all posts
anastasia7 replied at 19-7-2019 06:23 PM
Pernah lps balik berjalan, tgk tudung senget benget tak senonoh. Tanya laki, kenapa tk bgtahu tudu ...

Innocent giler laki ko.cute jer jwpn die.
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2019 10:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Bahaya betul depa ni zoom sampai ke situ.
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 09:54 AM | Show all posts
jengl0t replied at 17-7-2019 01:06 PM
adoi bodohnya. Zip Maya terbukak pun jadi isu. Bukannya boleh nampak apa pon. Kalau zip sajat terbuk ...

hahahaha

risau bebird terbang keluar ke risau nampak bunga?
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 04:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku lbh nmpk kopek tu besar

Zip x perasan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.101072s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list