Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1621
View
81
Reply

Boleh Tolong Saya Buat Pilihan Warna Kain Tak?

[Copy link]

Author: Malaysia.Doom    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 30-7-2019 09:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Malaysia.Doom replied at 30-7-2019 08:15 AM
Betul ga btu...member kata kalau ramai2 pakai striking takpe..dia kata macam majlis kahwin tu bo ...

Kalau tak yakin nak pakai striking sensorang, chuols ajak la kawan sekerja.

Macam aiols, aiols belasah je pakai sensorang. Aiols je kontra daripada org lain.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-7-2019 10:04 AM From the mobile phone | Show all posts
yuki812 replied at 30-7-2019 08:54 AM
ko keje apa ni..
penari kebudayaan ke apa..
kat istana sultan selangor ke apa..dok bugis sesaje  ...

Bugis Cultural Activist.

Jangan la marah2.
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2019 12:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah vote..
Harap tt dapat pil8han terbaik
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-7-2019 01:47 PM From the mobile phone | Show all posts
CatMiow replied at 30-7-2019 12:24 PM
Dah vote..
Harap tt dapat pil8han terbaik

Tq awak.

Sayang you all.
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2019 05:09 PM From the mobile phone | Show all posts
4 sesuai utk kenduri tu. Laki pompuan boleh pakai
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2019 09:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Kulit kalau putih gebu ambil lah warna gelap sikit, menyerlah gitu,

Kalau kulit tan ambil warna lembut, mempesona gitu.
Reply

Use magic Report

Post time 30-7-2019 09:42 PM From the mobile phone | Show all posts
1,3,4,6,8...
Suka...cantik..beli lebih takpa.
Kat mana beli kain ni?..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-7-2019 10:06 PM From the mobile phone | Show all posts
raihaneem replied at 30-7-2019 09:42 PM
1,3,4,6,8...
Suka...cantik..beli lebih takpa.
Kat mana beli kain ni?..

Indonesia....nanti Ada stock lebih meols bagitau.
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2019 12:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Voted 3
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2019 10:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Malaysia.Doom replied at 30-7-2019 10:06 PM
Indonesia....nanti Ada stock lebih meols bagitau.

3 lagi untuk jadikan Kain sarung pergi jalan2 dan kerja.

Kje ape blh pakai kain ni...imam sejid ke?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-8-2019 01:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 31-7-2019 10:09 AM
3 lagi untuk jadikan Kain sarung pergi jalan2 dan kerja.

Kje ape blh pakai kain ni...imam sejid ...

Aku nak buat Kain bunga tampuk telepuk pakai Kain ni Pon boleh.....ko nama je Melayu Adat Seni Budaya Pon Tak tahu.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-8-2019 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
MenteriWanita replied at 30-7-2019 09:39 PM
Kulit kalau putih gebu ambil lah warna gelap sikit, menyerlah gitu,

Kalau kulit tan ambil warna l ...

InsyaAllah sis
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2019 04:03 PM From the mobile phone | Show all posts
minat betul chuols ni corak kotak2 warna warni
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-8-2019 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Catpaw replied at 12-8-2019 04:03 PM
minat betul chuols ni corak kotak2 warna warni

Memang minat sangat sebab orang Bugis kan...sape YG Bugis diorg Akan minat Kain camni.
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2019 04:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Malaysia.Doom replied at 12-8-2019 04:08 PM
Memang minat sangat sebab orang Bugis kan...sape YG Bugis diorg Akan minat Kain camni.

iols tak bugis pun minat ja corak kotak2 kalau kena ngan selera iols
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-8-2019 04:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Catpaw replied at 12-8-2019 04:12 PM
iols tak bugis pun minat ja corak kotak2 kalau kena ngan selera iols

Jangan lupa nanti beli taw...
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2019 04:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Malaysia.Doom replied at 12-8-2019 04:13 PM
Jangan lupa nanti beli taw...

jual kat mana doom, apa nama ssm chuols? nobito? doom?
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2019 04:06 PM | Show all posts
4, 5, 6,  8 cantik
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-8-2019 04:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Catpaw replied at 12-8-2019 04:19 PM
jual kat mana doom, apa nama ssm chuols? nobito? doom?

Tak mo la bagitahu...Kang korang marah.

Aku Akan jual guna nama cop Dagangan
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-8-2019 02:03 AM From the mobile phone | Show all posts
thelittlestar replied at 13-8-2019 04:06 PM
4, 5, 6,  8 cantik

Tq uols respon...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.096344s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list