Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
531
View
15
Reply

[Cerita] Sindrom Petry dan Sindrom Zovitzki

[Copy link]

Author: cahayahidupku    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-8-2019 01:26 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Dua pelakon tak berapa popular bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang- kangkang.

Norish Karman kata, "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry."
Kencana Dewi pulak kata, "Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki."

Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya Norish Karman kata, "Apa kata kita tanya je orang tua tu?" Kencana Dewi pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.

Norish Karman: "Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?"
Orang Tua: "Kamu fikir aku ada penyakit apa?"
Norish Karman: "Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry."
Orang Tua: "Emm... bukan."
Kencana Dewi: "Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki."
Orang Tua: "un bukan."
Norish Karman: "Habis tu?"
Orang Tua: "Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang."


*Credit: cerita lawak
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2019 04:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Hampehh punye pakcik
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2019 07:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Ni sindrom ceri beri ni..hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2019 07:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Ni sindrom kurang daya tahan nih
Dah lama x dengar nama Kenchana Dewi
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2019 08:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Sindrom salah target
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2019 09:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2019 10:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2019 12:39 PM | Show all posts
adoi la pakcik oiii
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2019 01:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2019 04:17 PM | Show all posts
sindrom controless
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2019 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak boleh bayangkan tahap kebusukkannya.  
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 04:38 PM | Show all posts
tercirit pulak pakcik nih...
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 05:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 05:34 PM From the mobile phone | Show all posts





Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 10:21 PM | Show all posts
sengal betul aahahhaha sabar je lah
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2019 07:28 PM | Show all posts
Alaa.. Sian pakcik tu.. By the way, Norish Karman dengan Kencana Dewi tak terbau apa pulak??
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.079790s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list