Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
403
View
10
Reply

[Cerita] Muzium Tengkorak

[Copy link]

Author: cahayahidupku    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-8-2019 02:08 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Satu hari tu si Tanggang pergi ke muzium pameran tengkorak,masa kat luar dia tengoklah ade satu tengkorak besar.
Tanggang: "mungkin orang dewasa punya tegkorak ni". (Berkata dlm hati)

Dia pun masuk ke dalam dan melihat banyak lagi tengkorak kat dalam tu, dia berkata sendiri lagi.
"apalah diorang ni tak letak nama pun, ntah tengkorak siapalah agaknya ni".
Dia pun menoleh sekeliling untuk bertanya siapakah gerangan yang empunya tengkorak itu, dia ternampak security yang jaga kat area tu,

Tanggang:"Bang tengkorak yang kecik ni siapa punya"
Security: "Ooo yang ini tengkorak raja mongul"
tanggang: "Aik..kan yang besar kt luar tu tadi tengkorak raja mongul punya.."
security:"Ooo.. itu tengkorak raja mongul masa dia dewasa, yang ini tengkorak masa dia kecil"

Tanggang pun blah sambil berkata dalam hatinya "macam manalah muzium ni ambik pekerja yang macam telor separuh masak ni.."

*Credit: cerita lucu
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2019 02:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Banyak betul tengkorak raja mogul tu
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2019 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahaha haduii
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2019 06:40 PM | Show all posts
time mati pun lain la kot tengkoraknye hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2019 07:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahaha hai laaa
Reply

Use magic Report

Post time 10-8-2019 09:13 PM From the mobile phone | Show all posts




Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2019 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2019 09:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Leh pitam dengo
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2019 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Sukati pak gad je menjawab
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2019 12:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahahhaa
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2019 07:27 PM | Show all posts
Eh? Klon ke camne ni?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.086364s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list