Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
193
View
1
Reply

Koleksi Box Set VCD/DVD soap opera yg anda miliki

[Copy link]

Author: richardstephens       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-8-2019 05:52 PM | Show all posts |Read mode


Ramai peminat soap opera, tak kira chinese.korea,indonesian, filipina,thailand yg memiliki koleksi box set sebagai koleksi peribadi. Nak tanya berapa banyak yg korang semua ada. dan apa ceritanya, sebab apa beli vcd walaupun dah tgk dalam tv. Macam saya ni tak ada masa utk follow cerita dari televisyen, jadi kena beli vcd utk menonton dengan aman dan selesa

Koleksi saya banyak drama korea dan china. Kejap lagi saya listkan. Banyak sangat hingga tak boleh nak taip sekaligus


Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2019 11:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Koleksi iols kebanyakannye CD.
Zaman2 lepas skolah dok la mengumpul telemovie2 Melayu daripada cte seram hinggalah ke cintan cintun. Segala lakonan Zamarul Hisyam, Nana Achik Spin iols collect.
Time blaja kat kolej CD Jepun Korea segala mala mak nenek Winter Sonata. DVD iols collect cte2 best yg kluar kt pawagam.
Time keje advance sket penggunaan internet kt Malaysia ni mula gila2 all out, semua bideo iols download n simpan dlm external hard disk. Cte kegemaran time tu anime n cte Korea Jepun.
Sekian huraian iols. Jika diingat satu persatu koleksi2 cte kesayangan yang dah xde tu sure tumpah air mata ni. Hihihi geram la iklan cari ni buat iols xbleh pilih emoticon.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.091637s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list