Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
499
View
10
Reply

[Video] Jana pendapatan RM 3000 sebulan !

[Copy link]

Author: gigahertz       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-8-2019 02:28 AM | Show all posts |Read mode

Ini Apek mmg mantap la . Gaya kerja dia tu boleh menjana RM 3000 sebulan ! Modalnya Cuma air mata dan muka sedikit sedih




Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Kebanyakkan pengemis adalah orang asing. Di sini senang dapat duit. Yg selalu memberi pun orang asing jua. Seperti dalam video tu. Yg memberi org bangladesh, burma dan adalah sorang malaysian yg hulur.
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 09:23 AM | Show all posts
org malaysia pemurah. cuma aku kadang pelik doran ni jenis menghulur tanpa berfikir. lepastu meroyan ckp pendatang asing berlambak jd pengemis la malaysia tak selamat dah..  dah kau bg duit senang2, haruslah semua berkampung kat sini..
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 10:07 AM | Show all posts
aku penah hulur sikit kat sorg pakcik tua janggut panjang berkulit gelap berjubah putih duduk tepi dinding longkang tgh panas dgn payung kecik
keadaan dia nmpk daif sangat
riak muka dia suka sgt masa dapat tu, dia siap tepuk2 tangan aku dan cakap dgn bahasa yg aku xpaham
lepas aku melintas jalan toleh blkg balik dia dah xde
mungkin kebetulan org tua tu ke tandas ke xtaula tapi bagi aku agak misteri

pakcik aku pernah bgtau kita kene sentiasa buat baik pada manusia
sbb kadang2 kita xtau manusia depan kita ni btol2 manusia atau jelmaan malaikat atau syaitan
bole jadi dia dijelmakan depan mata kita tapi sbnrnya orang lain xnampak
jgn kata org, kedai sebesar alam pon org bole buat supaya bg xnampak

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 10:24 AM | Show all posts




Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 10:27 AM | Show all posts
awanysss replied at 14-8-2019 09:23 AM
org malaysia pemurah. cuma aku kadang pelik doran ni jenis menghulur tanpa berfikir. lepastu meroyan ...

xpalah kita bg derma dapat pahala...dorang tipu tu dorang dosa dengan tuhan...kita kofirm2 dah dpt pahala
walaupun yg kita hulur tu org prank ke org kaya menyamar ke

Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 10:31 AM | Show all posts
tangan yg memberi lebih baik dari tangan yang menerima
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 11:55 AM | Show all posts
Sedekah itu saham akhirat





Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Gigihnya ambik video .
Apa pun nak sedekah tu terpulang pada masing2.
Kalau takut sindiket,  baik tak payah.  Kalau rasa simpati bagi je semampunya.
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 11:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Pemurah org Malaysia ni
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 04:15 PM | Show all posts
Dkt tempat korg ada x makcik bwk anak kecil jual kerepek dpn bank? Dkt tmpt sy byk. Dpn setiap bank mesti ada.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.079600s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list