Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
623
View
9
Reply

Netizen Terkesima Nur Sajat Ditawar Berlakon KL Gangste

[Copy link]

Author: Lalalili66778    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-8-2019 11:11 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Semakin menjadi-jadi nampaknya usahawan kosmetik, Nur Sajat. Meskipun sering terpalit dengan kontroversi, popularitinya terus meningkat.
Terbaru, Sajat mendapat tawaran berlakon daripada SKOP Production untuk membintangi siri KL Gangster Underworld musim kedua yang akan ditayangkan di iflix nanti.

Difahamkan, Sajat akan berlakon dalam satu babak di Brothel iaitu rumah pelacuran

Perkongsian Sajat itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen. Mereka terkesima dan ada yang teruja untuk melihat lakonan Sajat. Namun, ada juga sudah boleh agak tentang watak yang bakal Sajat lakonkan. Mungkinkah dia akan jadi mak ayam ataupun isteri kepada ketua gangster?
Bukan senang hendak dapat tawaran daripada produksi besar, agak-agaknya watak apa lah yang akan diberikan kepada Sajat?

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 11:18 PM | Show all posts
entah2 watak cameo jah jadi hayam meliuk lentok bertenggek di bucu pintu tapi canang macam kau tuh watak utama jah kan nok
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 11:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Watak pondan lorong kot
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 11:37 PM From the mobile phone | Show all posts
matchstick replied at 14-8-2019 11:32 PM
Watak pondan lorong kot

Selayaknya... hahahahha adoih la sajat. Tp di ni leh hadam lg dr sapiie.

Entah2 watak mak hayam
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 11:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Kan dia dah pernah berlakon filem sebelum ni? Apa nama tajuk Ophilia ka apa entah...tak reti nak eja
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 11:43 PM | Show all posts
watak inspektor yang ditugaskan menyerbu kawasan cikcur...menarik agaknya jalan cerita macam ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 11:52 PM | Show all posts
watak pondan dikejar PDRM kah?
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 08:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Abis dicarutnya polis nnti
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 02:04 PM | Show all posts
imransulaiman replied at 14-8-2019 03:38 PM
Kan dia dah pernah berlakon filem sebelum ni? Apa nama tajuk Ophilia ka apa entah...tak reti nak eja ...

ya, jadi pondan lorong. ada la 2 scene.
last-last watak tu mati jatuh tangga akibat diterajang Pekin Ibrahim

Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 04:10 PM | Show all posts
watak picisan jadi pondan lorong
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.095259s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list