Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
2808
View
30
Reply

"Semoga Kau Berubah Dan Insaf" - Rebecca Jaga Aib Pencuri

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-8-2019 10:10 AM | Show all posts |Read mode
Pelakon Datin Rebecca Nur Al-Islam telah memuat naik video rakaman di Instagram dan memberitahu kejadian curi yang berlaku di Sabah ketika karnival Star Vendors.


Dia meluahkan rasa kecewa di atas tindakan pencuri itu yang juga seorang wanita.







Menurutnya, pencuri tudung itu berani melakukan perbuatan terkutuk di hadapan anak-anaknya sendiri. Berikut video yang dia kongsikan di IGnya.




  


"Sebenarnya, di gerai Anggun Anggerik Shawl Hijab ada dipasang kamera litar tertutup dan secara kebetulan staf juga nampak kejadian tersebut. Walaupun yang diambil hanya sehelai tudung, tetapi saya agak sedih kerana wanita tersebut melakukan perbuatan itu di hadapan anak-anaknya," tulisnya.




  



Tambah Rebecca lagi, sengaja pekerjanya tidak menyergah wanita tersebut kerana tidak mahu dia berasa malu.

"Staf saya hanya memerhatikan sahaja perbuatan dia menarik tudung perlahan-lahan dan memasukkannya ke dalam beg besar yang dibawa. Dan dia (wanita) itu meminta anak remajanya memegang beg besar itu sebelum meminta diri ke surau.

"Sedihnya saya kerana dia mencuri di hadapan anak-anak. Jika tidak mampu, sepatutnya datang bertemu saya dan minta," luahnya.




  



Rebecca tidak mahu mendedahkan wajah wanita tersebut kerana mahu menjaga aibnya. Rebecca juga telah menghalalkan tudung yang diambil dan memohon agak wanita tersebut berubah dan tidak mengulangi perbuatannya lagi. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 10:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Rebecca porumer cari kan?
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 10:19 AM | Show all posts
beria buat vedio bercerita..
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Bagus la kalau dah maafksn tapi tak payah la up kat ig?
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 10:33 AM | Show all posts
Bila tengok dia ni aku selalu perhati bahagian dahi dia... memang dahi dia luas betul ya, tak nampak langsung anak2 rambut dia.
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 10:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Mana bidio mencuri tu?
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 10:43 AM | Show all posts
aku tak ingat apa je drama/filem yang popuan ni belakon... dah lama kan dia menyepi dari industri? dia belakon kayu ke ok?
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 10:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Da gaya pengacara Melodi haha
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 10:44 AM | Show all posts
makin kurus .. baru je bersalin kan.. iolss pelik retis ni semua cepat benar kurus dan menten je
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 10:53 AM | Show all posts
makin cantik sheols. niat je la sedekah kat akak tu..
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
mcm tersuka pulak kat datin rebeca ni
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 11:12 AM From the mobile phone | Show all posts
sad to say, rmi je brani curik gitu lagi2 kalau ade expo ke pameran ke yg ramai2 org serbu..staff pn bkn dok keliling tu nk perhati..nk pulak kalau ade kedai besa tp staff ciput je..cctv ade ke tak bkn dorg kisah.
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 01:26 PM | Show all posts
hauk nya baju kuning kau tu nok. material kain murah berkedut bagai lepas tu nak jual letak harga memahal kan. pencuri tu pun bijak kosser dia nak curi baju murahan kau nih lalu rembat lah tudung sehelai
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 01:29 PM | Show all posts
Jika tidak mampu, sepatutnya datang bertemu saya dan minta," - bole dpt ke klu mintak
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 06:29 PM | Show all posts
ehh kalau 10 customer kau mintak cenggitu, bagi ke freeeeee uolsss..
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 06:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Okla dia xde buat bnda2 pelik utk dikecam
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
miss_perfect replied at 15-8-2019 10:33 AM
Bila tengok dia ni aku selalu perhati bahagian dahi dia... memang dahi dia luas betul ya, tak nampak ...

Seluas dahi anak fizo dan mawar
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Anugerah Artis Ambulans
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 06:54 PM From the mobile phone | Show all posts
miss_perfect replied at 15-8-2019 10:33 AM
Bila tengok dia ni aku selalu perhati bahagian dahi dia... memang dahi dia luas betul ya, tak nampak ...

Rasa nak tarik kedepan sikit je tudung dia tu.. Tapi memang trend kot sekarang ni.. Yg dahi x berapa luuas n jendul pun gigih pakai mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 08:27 PM | Show all posts
dahi luas org dulo2 ckp bijak nokss
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.113478s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list