Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
3303
View
39
Reply

"Ada Ke Adik Beradik Suka Cakap Belakang?" - Tanya Anzalna Nasir

[Copy link]

Author: akubujang       Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-8-2019 10:37 AM | Show all posts |Read mode
Pelakon Anzalna Nasir baru-baru ini di Instagramnya mengucapkan penghargaan kepada keluarganya yang dianggap kunci kejayaannya.

Dia juga sempat bertanya soalan cepu emas kepada pengikutnya.


"Sambut hari jadi Ayah semalam. Keluarga saya adalah kehidupan saya. Mereka sentiasa memberi sokongan serta membuatkan saya gembira. Apa yang paling penting mereka tidak akan bercakap di belakang saya.


"Ada ke adik-beradik yang suka cakap belakang? Kita bagi penumbuk kalau ada!" katanya.




  



Perkongsian itu turut mendapat ulasan pengikut IG yang berpengalaman memiliki adik beradik yang suka cakap belakang.








Anzalna mempunyai lima adik-beradik perempuan yang semuanya cantik-cantik belaka. Dua daripada mereka, Afifah dan Mia mengikut jejaknya sebagai pelakon, manakala dua lagi Diana dan Nazirah juga instafamous yang ada pengikutnya tersendiri.




Anzalna Nasir ketika hamil
Foto: Instagram




Jadi, apa pengalaman anda? Adik-beradik suka cakap belakang atau keluarga bahagia? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 10:41 AM | Show all posts
ada dik.. mujur akak anak tunggal . live in my own happiness
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 10:51 AM | Show all posts
ada je.. tp nasib iols semua jejanz je adik beradik.. takde ape nak dikutuk sgt
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 10:53 AM | Show all posts
kalau mak pun jenis suka cerita belakang
anak pun ikut sama
sebab tu ibubapa kena jaga adab
tapi jenis ni semua nk tayang kebahagiaan kt ig
berak kencing smua ada family kekdahnya ..gitueww
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 11:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Mestilah ada dik oiiii....
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 11:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada je.. Tpi bukanlah mengutuk mengata sampai bermasam muka.. Kdang kita xsetuju dgn tindakan/pilihan adik beradik so kta ckp2 jela belakng tp pd masa yg sma tetap doakn yg terbaik, silaturahim masih terjaga..

Suka tgk anzalna n family, depa sgt rapat,buat besday pn sesama depa ja, xdaknya nk buat besor mcm partyyyy horaaa horeeyy
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 11:25 AM | Show all posts
ko untung xde ipar duai perempuan..selalunya jenis adik beradik ckp blkg ni sbb hasutan bini masing2
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 11:26 AM | Show all posts
meols ! haha kdg2 suka ngadu kt mak psl kakak. then kakak meols pn same suka citer buruk2 meols kt mak. tp meols ngn kakak pn kdg2 membawang psl perangai mak jgk tp takde la obvious sgt. biasa2 jela bawang anak beranak. takde sentap2 pn. raya mntk maaf balik
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 11:34 AM | Show all posts
of cors la hadee
asalkan bukan hasad dengki
normal je
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 11:43 AM | Show all posts
mana bf pipah

Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Mestilah ada siap bergroup wassap bagai..
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 12:45 PM | Show all posts
asal lak xde...
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 12:47 PM | Show all posts
ada je anzalna oiii...ko tau ke adik beradik ko mmg kompom tak ngata ko kat belakang? dah sah la semua adik beradik pompuan..lagi mengata berkandaq..siap ada watsapp grup tanpa ko lagi nak ngata ko kat belakang..ni lumrah kehidupan
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Ot.adiknya afifah tu muka maid sangat..mcm mana boleh jd pelakon tah.anzalna je lawo antara semua.
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 01:42 PM | Show all posts
Dah nama pun mengata belakang, mana kita nak tau kan? jangan cakap besar la adik beradik tak mengata belakang.
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 01:42 PM | Show all posts
ada wehhh. dah kalau pangai hakak tak boleh diharap acamano
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Adaaaa.. tp iols jenis x suka masuk campur.. kalau tgh berswmbang tetiba ada yg mengumpat iols dengar je.. tp malas nk masuk campur cucuk2.. ingat adik beradik yg lahir de lobang yg same hati suci murni ke? Dh nama pon manusia..
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 02:57 PM From the mobile phone | Show all posts
cakap belakang ade je dik non uikkkkkkkkk.....kadang punca dr org tua yg banyak.....kalau org tua x ngadu bab anak menantu kt yg lain terus terang x pias hati ape depan2 x jadi lagu tuuu.......
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 03:28 PM | Show all posts
cakap belakang depan kiri kanan semua ada nok. tengok jah adik beradik jemin jemburit cakap belakang main belakang elok jahh deme
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 03:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Rezeki dapat keluarga bahgia
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.100887s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list