Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
892
View
16
Reply

[Jenayah] Polis giat buru lelaki bunuh& bakar isteri

[Copy link]

Author: Burong_Hantuk       Show all posts   Read mode

Author
Post time 18-8-2019 07:48 AM | Show all posts |Read mode
KENINGAU - Polis sedang giat memburu seorang lelaki berusia 40-an yang disyaki membunuh dan membakar mayat isterinya yang ditemukan rentung di kawasan semak sebuah kebun di Batu 8, Jalan Sook, di sini, Khamis lalu.

Ketua Polis Keningau, Deputi Superintendan Shahrudin Mat Hussin, berkata, mangsa dikenali sebagai Sarah Israkil, 44, berbangsa Suluk Filipina dan bukan seorang remaja tempatan sebagaimana yang ditularkan dalam media sosial.

Katanya, berdasarkan siasatan awal mendapati mangsa bergelut sebelum dibunuh dan dibakar oleh suspek akibat cemburu.

"Mayat mangsa diseret lima meter ke bawah pokok mangga untuk dibakar sehingga sukar dicam untuk tujuan melupuskan bukti," katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Menurutnya, dapatan Pasukan Forensik Ibu Pejabat Polis Kontnjen (IPK) Sabah ke atas mayat mangsa mendapati terdapat enam kesan tikaman di seluruh anggota badan mangsa.

Shahrudin berkata, berdasarkan keterangan saudara terdekat mangsa, motif pembunuhan berpunca daripada cemburu dan suami mangsa sedang diburu untuk membantu siasatan.
Katanya orang ramai yang mengetahui lokasi terkini suspek diminta menghubungi balai polis berdekatan.

Pada kejadian jam 7.20 pagi itu, polis Keningau menerima panggilan daripada orang awam mengenai penemuan mayat dalam keadaan terbakar di kawasan kebun tersebut. - Bernama



Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-8-2019 07:53 AM | Show all posts
lelaki mental muka tempe..







Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2019 08:16 AM From the mobile phone | Show all posts
ngeri btl.... skrg sbb cemburu boleh wat benda pelik n ganas
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2019 08:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Ingtkan rentung habis. Ni stil nampak jasad lg. Kalau rentung betul tak ngeri sgt. Bila half cooked mcm ni adehhh murung seharian aku tertengok pic ni.. rest in peace acik pinoy.. moga dapat tangkap la laki durjana tu
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2019 09:09 AM From the mobile phone | Show all posts
husie91 replied at 18-8-2019 08:59 AM
Ingtkan rentung habis. Ni stil nampak jasad lg. Kalau rentung betul tak ngeri sgt. Bila half cooked  ...

Gilaaa. Aku dah la tgh makan. Nak termuntah plk ish. Tp badan tu mmg msh lawa mcm budak belasan tahun. Tak mcm org umur 40-an
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2019 09:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya..manusia makin gila..
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2019 09:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Gilanya... Lepas bakar, lakinya dah lari ke luar negara kot.
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2019 10:22 AM | Show all posts
Atata replied at 18-8-2019 09:09 AM
Gilaaa. Aku dah la tgh makan. Nak termuntah plk ish. Tp badan tu mmg msh lawa mcm budak belasan ta ...

lemak2 dah habis terbakarr..siannya acik ni dapat laki mental..
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2019 10:25 AM From the mobile phone | Show all posts
dah selamat lari ke fillipin agaknya
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2019 10:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah perangai2 sampah jer yang melata kat Sabah hasil dari immigrants tak lama lagi perangai2 indon pulak sama bikin masalah lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2019 11:03 AM | Show all posts

sebab itu suami dayus biasanya baik, tak cemburu, tak pukul, tak bunuh, tak bakar
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2019 01:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Atata replied at 18-8-2019 09:09 AM
Gilaaa. Aku dah la tgh makan. Nak termuntah plk ish. Tp badan tu mmg msh lawa mcm budak belasan ta ...

Betul wei lepas tgok terus rasa habisla hilang selera aku satu hari ni tapi memang tak dinafikan body acik just nice. Betul ke umo 40 an.. ke laki durjana tu yg 40an.. arwah binik muda lgi?
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2019 09:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Nyesal pulak tengok gambar mayat tu, adehhh. Semoga pembunuhnya dapat ditangkap dan dihukum setimpal dengan kekejaman nya
Reply

Use magic Report

Post time 18-8-2019 10:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Jangan pula muncul kt daerah lain Minta kerja dgn Kita
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 09:18 AM From the mobile phone | Show all posts
husie91 replied at 18-8-2019 01:56 PM
Betul wei lepas tgok terus rasa habisla hilang selera aku satu hari ni  tapi memang tak d ...

Kat Sabah mmg selalu la bunuh2 gni. Tp bkn org lokal.
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 10:20 AM | Show all posts
Ya Allah dasyat nye
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 01:35 AM | Show all posts
mudah2an dpt tangkap cepat..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.092058s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list