Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
7458
View
93
Reply

"Jangan Sexy Sangat"- Peminat Tegur Penampilan Mimi Lana

[Copy link]

Author: Sarirsa       Show all posts   Read mode

Author
Post time 19-8-2019 10:03 AM | Show all posts |Read mode
Nama Mimi Lana merupakan antara nama pelakon wanita yang kian meningkat naik dalam industri seni. Walaupun sering dikaitkan dengan Syafiq Kyle kerana hubungan cerita mereka, dia tidak mahu perkara itu menenggelamkan nama dan bakatnya itu.


Mimi juga sering memuat naik gambarnya di laman Instagram untuk tatapan peminat.


Terbaru, gadis lampai ini berkongsi beberapa keping gambar selepas dia mendapatkan perkhidmatan kecantikan dan kesihatan.






Kredit foto: Instagram



Hanya mengenakan baju putih bertali halus, gambar itu menarik perhatian para peminat.


Walaupun ramai yang memuji kecantikannya, namun ada juga beberapa peminat yang menegurnya supaya tidak tampil terlalu seksi.



Kredit foto: Instagram


Apa pula pendapat kalian? -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 10:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Seksi ke macam tu? Macam mana agaknya reaksi netizen bila keluar rumah jumpa macam-macam jenis orang dengan macam-macam jenis pakaian. Tu belum pegi pantai lagi tu mesti berdarah hidung nampak pompuan pakai bikini. Duduk dalam gua je lah dik.
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 10:09 AM | Show all posts
motifla nak share gmbr half naked & posing camtu.. simpan sediri je takleh? hadap sgt pujian org..  bila kena caci kalau tak mintak maaf pastu, meroyan.. dah sendiri post pic mengundang
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 10:14 AM | Show all posts
kedingnya....
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 10:15 AM | Show all posts
seksi ke? mcm kes tak pernah keluar rumah tgok org pakai singlet je yg tukang komen dkt ig ni haha
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 10:15 AM From the mobile phone | Show all posts
filter je lbih. dlm drama dia ni kusam jer.
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 10:17 AM From the mobile phone | Show all posts
dah knape ko posing smpai tbelit kat langsir gitu, dekkk...
riso lak I pi wat treament jd mereng gini haha
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 10:18 AM | Show all posts
iols tgk dia nie mcm kerempeng ajor. mcm nak sedekah lemak jer kt dia..sian tgk
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 10:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Hari tu dia datang opis iols, kelam je muka dia.. Takde la cerah macam ni
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 10:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Nmpk pic sheol kt atas ni ok la gak. Tgok sheol buat iklan pesanan khidmt msyarakat kt tv3 tu, aduhai kurus kering betul dah mcm anoroxia plk. Bg berisi ckt lg lawa
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 11:18 AM | Show all posts
treatment apa yg sheols buat ni
memang nampak beza la di awal kemunculan
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 11:20 AM | Show all posts
siapa cakap si mimik ni lawo mmg mata buta kot.kusam kelam kelabu je iols tgk. kat tv lagi la.
dh ler kurus keding kering.mcm sakit pn ada.
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 11:20 AM | Show all posts
Mimi.... please la jgn kurus sangat!!
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Korang kata dia keding, kusam. Yg keding kusam tu la Syafiq Kyle taste
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 11:39 AM | Show all posts
filter lebey...
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 11:40 AM From the mobile phone | Show all posts
so mimi xckp kat capik ke ketengah sikit hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 11:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Goalss sangatt nak badan sekeping macam tuu
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 11:47 AM | Show all posts
starcity replied at 19-8-2019 11:24 AM
Korang kata dia keding, kusam. Yg keding kusam tu la Syafiq Kyle taste

ssuai la tu dgn sapik
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 11:54 AM From the mobile phone | Show all posts
cicicumel: filter je lbih. dlm drama dia ni kusam jer.

Kannnn, ade satu drama tu , x ingat ape tajuknyeee, kusam ya amponnnn. Dah la plak tu nivea sponsor, tiap kali kuar muka dia mcm xbley blah gilee sbb kusam sgtt. Contra sgt dgn.color tudung dia pakai masetu {:smile
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2019 11:54 AM | Show all posts
karl suka kot gf seksi2 ni..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.103185s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list