Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
4331
View
51
Reply

[Tempatan] Jurulatih gym dirogol tiga sekawan secara giliran

[Copy link]

Author: R2D2       Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-8-2019 06:58 PM | Show all posts |Read mode
Tiga sekawan dicekup rogol jurulatih gimnasium
23 Ogos 2019

KLANG - Tiga sekawan dicekup polis di sekitar daerah ini semalam, selepas dipercayai terbabit merogol bergilir-gilir seorang jurulatih gimnasium di sini.

Ketua Polis Daerah Klang Selatan, Asisten Komisioner Shamsul Amar Ramli berkata, tangkapan tiga suspek berusia lingkungan 32 dan 33 tahun itu dibuat secara berasingan bermula jam 1 tengah hari sehingga jam 11 malam.

Menurutnya, semakan mendapati dua daripada suspek terbabit memiliki rekod jenayah.

"Siasatan masih dijalankan dan kesemua suspek kini direman tujuh hari sehingga 29 Ogos dan kes disiasat bawah Seksyen 375B Kanun Keseksaan," katanya kepada Sinar Harian hari ini.

Mengulas tentang kejadian tersebut, beliau berkata, dalam kejadian kira-kira jam 1 pagi 28 Julai lalu, kenalan Facebook mangsa, seorang lelaki tempatan telah mengambil mangsa di Jalan Teraju, Shah Alam dengan menaiki kereta jenis Wira Aeroback warna hitam.

Tambahnya, lelaki tersebut kemudian membawa mangsa ke arah Taman Sentosa, Klang sebelum memintanya untuk mengadakan hubungan seks.

"Tidak lama kemudian, datang dua rakan lelaki terbabit yang turut meminta mangsa untuk melakukan hubungan seks.

"Mangsa berusia 32 tahun itu telah dibawa ke sebuah rumah Taman Sentosa, Klang sebelum dirogol ketiga-tiga lelaki terbabit," katanya.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 07:14 PM | Show all posts
oh ingatkan rogol di gym..sian la juga...ni kul 1pg dating..mmg mendapat la
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 07:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Pink_Purple replied at 23-8-2019 07:14 PM
oh ingatkan rogol di gym..sian la juga...ni kul 1pg dating..mmg mendapat la

Ikut pukul 1 pagi.. beraninya aweks nii..
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 07:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Kena kenduri ko cik kak..
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 07:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Kene pikir panjang lepas ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 07:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Mangsa pun dh 32? Adoi la x kan x bole pikir jumpa lelaki lewat2..mmg mendapatla
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 07:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Jgn2 yg kene rogol tu lelaki..
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 08:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 23-8-2019 11:53 AM
Jgn2 yg kene rogol tu lelaki..

aku pun rasa kena rogol tu lelaki
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 08:24 PM | Show all posts
innalillah laki rogol laki.. nasihat untuk akak @Kurex moga hati2 jaga kesucian bontot
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 08:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Jurulatih gym ni laki ke pompuan
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 08:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau lelaki rogol lelaki kena bawah akta apa? Maaf aku noob bab2 undang2 ni. Dan aku tanya sbb nak tau
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 08:37 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 23-8-2019 08:34 PM
Kalau lelaki rogol lelaki kena bawah akta apa? Maaf aku noob bab2 undang2 ni. Dan aku tanya sbb nak  ...

X de akta. Sama spt tiada akta utk bendera terbalik
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 08:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Jarang2 jmpa gym trainer yg perempuan....
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 08:38 PM From the mobile phone | Show all posts
noraidil_06 replied at 23-8-2019 08:37 PM
X de akta. Sama spt tiada akta utk bendera terbalik

Habis tu kena hukum tak? Atau pesalah bebas mcm tu? Tak adil la sbb dia kena rogol bukan suka sama suka
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 08:39 PM | Show all posts
bontot tongkek sgt ke.... buat squat berpada pada
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 08:41 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 23-8-2019 08:38 PM
Habis tu kena hukum tak? Atau pesalah bebas mcm tu? Tak adil la sbb dia kena rogol bukan suka sama ...


Mungkin (sy sdri kurang arif) blh dituduh di bawah assault Dan liwat.
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 08:43 PM | Show all posts
kalau lelaki mestilah berita tulis diliwat.
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 08:43 PM From the mobile phone | Show all posts
noraidil_06 replied at 23-8-2019 08:41 PM
Mungkin (sy sdri kurang arif) blh dituduh di bawah assault Dan liwat.

Moga dpt keadilan la kepada mangsa rogol tu tak kira lelaki ka perempuan. Tq mod hari ni dpt ilmu baru lagi ttg undang2.
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 08:43 PM From the mobile phone | Show all posts
noraidil_06 replied at 23-8-2019 08:37 PM
X de akta. Sama spt tiada akta utk bendera terbalik

Hahahaha....win jawapan ni..
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 08:46 PM | Show all posts
gaydar meols berdenting2 sambil ada bunyi guruh di background bahawa mangsa adalah seorang jejantz..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.099533s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list