Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
2676
View
55
Reply

[Tempatan] [video] Paki Cari Pasal dengan Drebar Bas Melayu

[Copy link]

Author: tupaiterbang    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 25-8-2019 04:57 PM | Show all posts |Read mode
Edited by tupaiterbang at 25-8-2019 05:00 PM

Dari sudut drebas Bas


Dari sudut paki celaka



fb drebas bas
https://www.facebook.com/zulhelm

fb paki celaka tu:
https://www.facebook.com/haniff.ghani.1

Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2019 05:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Macha tu berenti kat petak tempat letak kereta atau bukan?kalau bukan polis boleh keluarkan saman kerana menyebabkan halangan lalulintas. Tapi macha lu memang bodohla. Pentingkan diri sendiri. Orang yang pentingkan diri sendiri tak layak hidup bermasyarakat. Patut hidup dalam hutan
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2019 05:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodoh punya macha. Alih je la kereta tu. Nak tunjuk ego ke nak tunjuk bengap

dtpb.gif
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2019 05:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Paki ke
Aku pnh tgk 2 ekor Paki bawa kereta atas laluan pejalan kaki
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-8-2019 05:23 PM | Show all posts
A_4 replied at 25-8-2019 05:17 PM
Paki ke
Aku pnh tgk 2 ekor Paki bawa kereta atas laluan pejalan kaki

mmg bangsa paki kt mesia sekor2 macam bangsat celaka
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-8-2019 05:23 PM | Show all posts
adm7 replied at 25-8-2019 05:09 PM
Bodoh punya macha. Alih je la kereta tu. Nak tunjuk ego ke nak tunjuk bengap

paki ego dia sebesar lori sampah DBKL, aku rasa mulia lagi lori sampah tu dari paki busuk sekor ni

Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2019 05:57 PM From the mobile phone | Show all posts
tupaiterbang replied at 25-8-2019 09:23 AM
paki ego dia sebesar lori sampah DBKL, aku rasa mulia lagi lori sampah tu dari paki busuk sekor ni ...

Nak ego apa laa pakistan bangsa bapok lembik babu hamba abdi
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2019 05:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Pukistan lahir untuk dibelasah macam puki saja di malaysia ini. Tengok bideo lepas lepas
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2019 06:00 PM From the mobile phone | Show all posts
tupaiterbang replied at 25-8-2019 09:23 AM
mmg bangsa paki kt mesia sekor2 macam bangsat celaka

Datang malaysia guna duit jual ginjal masing masing. Pembelinya termasuk dari malaysia
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2019 06:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodo punye puki.eh.paki
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-8-2019 06:13 PM | Show all posts
pokaibanktokyo replied at 25-8-2019 05:58 PM
Pukistan lahir untuk dibelasah macam puki saja di malaysia ini. Tengok bideo lepas lepas

sib baik drebar tu hayun satu kali kt muka paki babee tu..patut bakor je kete pikap anak haram tu
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2019 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Pinggir jalan tu bukan khas untuk bas parking kan ?  Kesian pulak pukistan tu. Kena kacau sampai menggigil
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2019 06:48 PM From the mobile phone | Show all posts
tupaiterbang replied at 25-8-2019 10:13 AM
sib baik drebar tu hayun satu kali kt muka paki babee tu..patut bakor je kete pikap anak haram tu
...

Aahahahaa...
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2019 06:54 PM | Show all posts
pakistan ke keling india ke bangladesh.... dorang tu semua 1 puak asia selatan
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2019 06:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Ehhh paki ka...ingatkn geng kicap
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2019 07:18 PM From the mobile phone | Show all posts
adm7 replied at 25-8-2019 05:07 PM
Macha tu berenti kat petak tempat letak kereta atau bukan?kalau bukan polis boleh keluarkan saman ke ...

Kejadian ni berlaku depan Maytower hotel. takde designated parking bus atau keta. Tp byk je keta park mcm si bangsat paki ni. Bus bus persiaran nak turunkan penumpang pun susah. Drop off & pick up org bukannya amik masa lama pun. 15-20 minit je. apa masalah si paki ni pun aku tak tau. Tak blh tolak ansur langsung
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2019 07:39 PM | Show all posts
bakal pm....apa nak takut....hidup paki
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2019 07:50 PM | Show all posts
merrissa replied at 25-8-2019 11:39 AM
bakal pm....apa nak takut....hidup paki

Sewel kaaa ?
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2019 08:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Terbaik bang. Kasi serai itu paki jangan kasi muka ok
Gagah betol weyhhh..nah mak kethurah tabur nur keredhaan kat kau
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2019 09:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Hotel bodo tak bagi bas masuk turunkan tamu hotel sendiri
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
2.248486s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list