Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123
Return to list New
3519
View
53
Reply

Tisu Penuh Darah, Rupanya Picit Jerawat-Naim Daniel Sedar Diri Tak Kacak

[Copy link]

Author: Cari-Saiful    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 20-9-2019 10:00 AM | Show all posts
unguaurora replied at 19-9-2019 06:07 PM
Syukur ada kesedaran. Lps ni x pyh posing mcm tepi kolam tu lg yach. Memburukkan keadaan. Jgn try ha ...

setuju dgn sis. hahah try hard sangat la awakkk dikk
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 10:29 AM From the mobile phone | Show all posts
muka tak hensem tak apa.. tp, peragai tue kenalah yg hensem.. nie dh lah xhensem, peragai pon ntah pape.. tak matang langsung..
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 11:51 AM | Show all posts
pengotor betul la. da picit jerawat, buang la tisu tu, upload buat apa. dasar pengotor. ni la artis otak kelas ke3.
cuba contohi artis lelama, macam arwah kak pah ke, yusuf selam ke, mana pernah upload benda bodoh gini..
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 12:04 PM | Show all posts
geli pulak tgk darah si sajat tue...
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 01:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Peliknya. Selalu retis ni benda 1st dia akan buat rawatan adalah muka walaupun tumbuh seketui pimple je.
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 01:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia bukan la tak hensem, kurus sikit je. Nnt kalau dah naik badan ok la kot
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 02:09 PM | Show all posts
crazybeach replied at 19-9-2019 06:41 PM
iols baru nak speku yang kau dah menyajatkan diri lantas kepingin nak memberi preview sneak peek git ...

besarnya darah beku dia heeheehe
ingat senang2 ke boleh keluar seketul gitu
ko korek dlm lubang jamban ke nak ambil darah beku ni bam sajat?
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 03:01 PM From the mobile phone | Show all posts
eww headline tuh... ni spesis haneesya hitam ke ni. asek2 hilite pasal kulit memasing..
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 03:15 PM From the mobile phone | Show all posts
crazybeach replied at 19-9-2019 06:41 PM
iols baru nak speku yang kau dah menyajatkan diri lantas kepingin nak memberi preview sneak peek git ...

Mcm darah lps bekam..
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 10:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Jilake dia punya tajuk pun
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalo ko kacak tak dapat la watak budi tu naim oii..
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 08:09 PM | Show all posts
anilanil replied at 21-9-2019 02:30 PM
Kalo ko kacak tak dapat la watak budi tu naim oii..

Menangis naim baca woiii
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 08:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa kena mengena tisu darah dgn muka kacak?

Muka kacak dan jerawat benda yg berbeza dik....kacak tu anugerah tuhan. Jerawat tu ko g facial. Tgk la black..awal kemunculan dlu, mcm mne rupanye...lps rawatan, dh elok rupa die...

So...g jmpe Dr.  pakar k
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2019 07:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Dok pungpang je pon bukan boleh buat ape. Pegilah cantik kan kulit tu. Retis kan banyak duit
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.094592s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list