Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
13821
View
157
Reply

Edisi orang tua hati sensitif - jaga2 Intan..nanti tak dapat naik lambo lagi...

[Copy link]

Author: kakyungpilah85    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-10-2019 02:10 PM | Show all posts |Read mode
Jika sebelum ini kecoh gambar didukung oleh Idris Khan, nampaknya Intan Najuwa sekali lagi dihentam apabila tular gambarnya berpeluk dengan Zul Ariffin di atas kapal.
Malah rata-rata netizen menyifatkan seolah-olah Intan mudah disentuh oleh mana-mana lelaki. Namun, Intan menjelaskan dia masih tahu menjaga batas sebagai tunangan orang dan gambar tersebut dikongsikan hanya mempromosi drama lakonannya sahaja.


Bagaimanapun, sejak semalam status di Insta Story yang dimuat naik oleh tunang Intan iaitu Fazrul Anwar Rulis menjadi perhatian ramai seolah meluahkan rasa kecewanya.



Status tersebut seakan merujuk kontroversi terpalit Intan yang dilihat tidak menghormati dirinya sebagai tunang. Malah, tunangnya turut mengatakan cinta tanpa rasa hormat akan bertahan sekejap sahaja.
Apa pun diharap hubungan mereka baik-baik sahaja. Malah, sebelum ini juga Intan memberitahu apa yang dilakukan olehnya sudah pun mendapat persetujuan daripada pihak keluarga dan tunangnya.

kredit rotikaya

Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Umo dia dh cmtu.. bl kwrn nnti..btambah dosa mgadap bini cmni... pk2 la ye dik
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 02:27 PM | Show all posts
kalau betul seperti dikata
cepat sangat cash nya punnn
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-10-2019 02:31 PM | Show all posts
teringat hari tu si najuwa mulut cam burit ayam ni maki netizen tegur dia dengan idris khan tu...kemain kata tunang sporting, paham kerja dia sebagai pelakon...eh, hello? ko ingat lelaki suka ke perempuan murah macam ko senang2 disentuh2 lelaki tu...bingai punya budak...otak selari ngan muka budak sekolahnye
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 02:34 PM | Show all posts
lepas ni naik grabcar je dik
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 02:36 PM | Show all posts
hehe..mebi time tu die ok..pastu tibe2 rs eh jeles la pulak..laki kan..akan create isu bile rs dh bosan...tabah la dik..tu la lenkali pepandai la jaga diri...
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Innalillahiwainailaihirajiun.. hbis la ko dik non yer
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 02:40 PM | Show all posts
itula risikonye bercinta dgn bbnu...ko dh matang, dia blum lg...tgh gedik lg...ko jela yg kena dgr ckp dia, kang merajuk...
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 02:43 PM | Show all posts
Meos nak tengok gambo berpeluk tu, cer tepek sini.
Menangis @Kurex baca gossip ni
Intan Najuwa yg dipeluk bam Jul Ripin, bukan heshe
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 02:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Lavender_Violet replied at 17-10-2019 02:43 PM
Meos nak tengok gambo berpeluk tu, cer tepek sini.
Menangis @Kurex baca gossip ni
Intan Najuwa yg ...

Semoga peluk atas dasar lakonan drama filem.. Kalau peluk saje, memabg punah harapan
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-10-2019 02:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Screenshot_20191017_144533_com.instagram.android.jpg

Dah gini ghupernye ko nak suruh tunang ko fikir positif?? Bengong sungguh...
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 02:49 PM | Show all posts
kehkehekeh...drama baru dh keluarlah....hr tuh berlagak sgt khannnn
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahaha. Tu la uncle, cari la isteri helok pekerti sikit. Takyah retis sgt la. Nak jadikan isteri seorang pelakon ni mmg cmtu la kekdah nye, nak2 jenis muda kejar publisiti camni.
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 02:53 PM | Show all posts
kan da touching....abis laa x dpt naik lambo nanti...
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 02:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Takleh la tengok muka budak intan ni.. rasa mcm tengok citer pedo huhu macam bdk skola bcinta dgn laki dewasa
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 03:00 PM | Show all posts
ooooo tapi tunang dia not bad. good looking x tua mcm dlm tgk gambar.

baru tadi terserempak masa lunch time. sejenis lelaki berkarisma gitu.

so rasanya dia boleh dpt lebih dr intan.
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 03:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Masalahnya yang dgn zul ripin tu cam dh kawen
Pegang pega bagai
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 03:18 PM From the mobile phone | Show all posts
hollahop replied at 17-10-2019 03:00 PM
ooooo tapi tunang dia not bad. good looking x tua mcm dlm tgk gambar.

baru tadi terserempak masa  ...

Lebih dari intan, berlian la kut..
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 03:18 PM | Show all posts
kakyungpilah85 replied at 17-10-2019 02:48 PM
Dah gini ghupernye ko nak suruh tunang ko fikir positif?? Bengong sungguh...

Woww...wowww..
Mmg berapi lah cik tunang kalau dah gini gayanya bergambar
Tangan Jul Ripin atas peha, sandar kat badan Jul Ripin
Kepala lentok kat pipi Jul Rupin
Bertabah lah enche tunang ye...
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 03:20 PM | Show all posts
tunang dia x sesuai ngan bdk2 bbnu cmtuh

kurang2 kena kapel ngan org bekerjaya , cth peguam or lecturer...yg matang..




sy pn leh jua..

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.096944s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list