Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
2129
View
22
Reply

Dilempar Kata Kesat, Sufi Rashid Buat Laporan Polis

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-10-2019 11:17 AM | Show all posts |Read mode
Sejak dulu lagi perbuatan hina menghina di laman media tidak dapat dibendung. Sufi Rashid dan Isteri telah menjadi mangsa penghinaan netizen sehingga dia terpaksa membuat laporan polis, semalam.




Foto IG




Keluarga Sufi menjadi sasaran netizen apabila sebuah video tular yang memperlihatkan isterinya Nurulain meninggalkan pelamin sewaktu ibu Sufi datang untuk bersalaman.


Kecaman netizen terhadap keluarga Sufi semakin kritikal sehingga mereka terpaksa mengambil tindakan undang-undang. Apabila amaran itu dimuat naik isterinya, ramai netizen memohon maaf menerusi mesej peribadi.


"Alhamdulillah, selepas post pasal laporan polis, ramai yang tampil meminta maaf. Bukannya mengharapkan permohonan maaf atau apa-apa, cuma saya sekeluarga hanyalah manusia yang tidak lari dari membuat kesilapan," katanya kepada mStar.


"Laporan polis itu telah dibuat, cuma saya memilih untuk merahsiakan identiti individu terbabit," katanya lagi.






Foto IG




Sufi dan isteri kini bahagia sebagai pasangan suami isteri dan segala urusan mereka lebih tersusun dan banyak masalah yang mereka selesaikan dengan lebih tenang setelah isteri berada di sampingnya.


Pasangan berkenaan dinikahkan sendiri oleh bapa pengantin perempuan di hadapan Pendaftar Nikah Putrajaya, Hasli Othman pada 21 september lalu.













Ramai dah artis ambil tindakan undang-undang terhadap netizen sekarang. Jadi, berhati-hatilah kepada haters yang suka meninggalkan komen mengundang tu. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2019 12:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah macam takde kerja polis ni.. Tape sufi, kurex ada utk sufi luahkan perasaan
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2019 12:21 PM | Show all posts
Padam muka netizen

good good cupi



Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2019 12:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya, iols doakan yg baik2 utk both families and sufi ain
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2019 12:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Netizen kalau nak lepaskan benak dihati pada retis yg dorang benci...  mai  sini porem cari. Boleh kecam, kutuk, maki hamun, marah letop letop sampai guling2...kita Kita je yg baca. Tak ganggu 'rumah' retis...
Ini merempit Kat IG retis. Harus di report. Padan muka ko.... Gituuu
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2019 01:37 PM From the mobile phone | Show all posts
xleh hadam baju kawen kotak2 gitu
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2019 02:24 PM | Show all posts
misuke replied at 22-10-2019 01:37 PM
xleh hadam baju kawen kotak2 gitu

boyanese beb, what do you expect?even si arsalan asad si pakistan tu pkai baju melayu menikah untuk scene drama sara sajeeda malam tadi jauh bertiang2 lagi segak dari cupi tu..huhuhuhu

Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2019 02:27 PM | Show all posts
apa boleh buat dah teruk dihina dan dikecam report je la polis..
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2019 04:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Baju kawen mereka warna kuning tu jer yg cantik di mata i... Baru la nampak mcm pengantin.. berbanding baju2 dia yg lain
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2019 04:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Polis dh jd tempat mengadu para retis dn pubic figure. Sikit2 buat laporan. Apa korang ingat senang ke nak lekat kes defamation? Nak buktikan?
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2019 04:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Makin ramai la geng2 retis buat report polis lepas ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2019 04:44 PM | Show all posts
tapi yang merempan sapa? ... yang sebar sapa? ....

Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2019 04:54 PM From the mobile phone | Show all posts
kesian heols dpt mak toksik!
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2019 05:03 PM | Show all posts
okay la tu report..maka netizen pun kurang la nak menghakimi bagai
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2019 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku tak paham mcamana sufi ni boleh sesopan dan sebaik ni bahasa dan kesabarannya padahal biological mak nye mcm haramjadah perangai. Adakah dia ni anak pungut
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2019 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Sejak kes cik epal saman netizen, ramai selebriti yg ikut jejak langkah dia.
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2019 06:11 PM | Show all posts
tak paham dengan netizen yang banyak masa sangat nak komen semua retis kt iglive, gambar ig etc....
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2019 06:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Meols nk mintak maaf kat sufi sbb panggil heols boyan tempoh hari.. Ku mohon
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2019 08:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Atata replied at 22-10-2019 05:23 PM
Aku tak paham mcamana sufi ni boleh sesopan dan sebaik ni bahasa dan kesabarannya padahal biological ...

Hahaha kijamnye
Reply

Use magic Report

Post time 22-10-2019 08:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols cuba bayangkan kalau iols la kt tempat aen tu, dari awal iols angkat kaki anggap takde jodoh. Dah kena maki hamun, sampai ke hari perkahwinan memendam rasa, lepas kahwin kena bash lagi, kena sindir merata2. Banyak orang wei cakap aen tu nakkan anak tapi mak taknak, tak ambik hati mak mertua bagai
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.122684s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list