Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
4731
View
93
Reply

Risteena Ikut Jejak Langkah Ruhainies Sorok Muka Buah Hati

[Copy link]

Author: natrahn       Show all posts   Read mode

Author
Post time 24-10-2019 11:00 AM | Show all posts |Read mode
Kredit foto: Instagram Risteena Munim



Risteena Munim memaklumkan dia bakal disatukan dengan jejaka pilihannya, Ikhwan Khairuddin jejaka yang dikenalinya sejak tujuh tahun lepas pada November tahun ini.


Dalam muat naik terbaru di Instagram, beliau juga telah menutup wajah pasangannya agar tidak dilihat netizen seperti yang lazim dilakukan adiknya, Ruhainies.




Kredit foto: Instagram Risteena Munim





Dalam entri lain, beliau turut berkongsi video makan bersuap bersama teman lelakinya itu.




  



Ekoran hantaran terbaru itu, rata-rata netizen mulai meninggalkan maklum balas yang pelbagai di ruangan komen.


Ada yang mengaggap mereka sekadar bergurau dan ada yang kurang senang dengan tindakan mereka berdua seolah-olah berlawan-lawan menayang buah hati masing-masing.









Kredit foto: Instagram Risteena Munim



Bukan semua orang suka melihat kebahagiaan orang lain, pasti ada sahaja salah yang ingin mereka cari. Bila jadi artis ni,  jangan terlalu ambil pusing dengan komen-komen negatif itu.



Jalani sahaja kehidupan dengan cara anda sendiri. - CARI


Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Oh iols baru tgok td lalu kat ig. Anak2 makcik ni jenis tak pandai suap makan sendiri ke cemana ni???
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Lah haritu elok je tunjuk...bf dia pelakon jugak kan. Macam - macam
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Sorok muka dia sekali pn tak apa.
Baru2..bercinta berkahwin(kalau ada jodoh).semua indah.harap kekal ke akhir hayat mkn bersuap.
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:13 AM | Show all posts
Gimik murahan family ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Nak muntah bc ayat..blm kawin semua sweet..
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:18 AM | Show all posts
Acah sorok sebenarnya nak suruh org tanya. lol
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 24-10-2019 11:17 AM
Nak muntah bc ayat..blm kawin semua sweet..

Semoga muntah tu takkan berhenti
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:36 AM | Show all posts
uols gugel sajork nama bf hauk dia tu bersepah gambau dorang dating hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Kimek laaa tutup muka bf la nak privacy la tapi makan bersuap pun gigih nak bgtau satu dunia eh aku rengsa pulak dgn adik badik ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:40 AM | Show all posts
benang baru kemut takde ke

kemut takde cite ke

lepas ni bod gosip akan dipenuhi benang kakak kemut pulok

Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Yang ni pandai baca yassin x ?
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:46 AM | Show all posts
"how can i not fall in love with this guy"

how could i not love you

Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:47 AM | Show all posts
de_ikea replied at 24-10-2019 11:03 AM
Oh iols baru tgok td lalu kat ig. Anak2 makcik ni jenis tak pandai suap makan sendiri ke cemana ni?? ...

Kannnn....aku terfikir benda sama!

Lps tu bukan geli ke org lain suap pakai tangan! Kot baru lps korek idong ke?! Siow! Kalo pakai sudu tu iols okay lagi lah kot! Walaupun still geli!!
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:49 AM From the mobile phone | Show all posts
de_ikea replied at 24-10-2019 11:03 AM
Oh iols baru tgok td lalu kat ig. Anak2 makcik ni jenis tak pandai suap makan sendiri ke cemana ni?? ...

Hahhaha... Ye la kot... Bg i x sweet pun suap nasik tu.. i geliii.. kalau suap kuih ke biskut ke keropok ke, i ok lagi...
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:50 AM From the mobile phone | Show all posts
MissLana replied at 24-10-2019 11:36 AM
uols gugel sajork nama bf hauk dia tu bersepah gambau dorang dating hahaha

Siapa bf nya? Org ado2 ke? Sebab sibuk hantar dia g shoot... Xkeje?
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Tgk stereng tu mcm stereng kereta murah. Kalah la dgn adik
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:54 AM | Show all posts
Tetiba je sorok sebelum ini ok je tunjuk..
BF dia ni dulu Pelakon jugak...
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:57 AM | Show all posts
de_ikea replied at 24-10-2019 11:03 AM
Oh iols baru tgok td lalu kat ig. Anak2 makcik ni jenis tak pandai suap makan sendiri ke cemana ni?? ...

hahahahaha dari kecik makcik suap mkn anak2 macik. mengeratkan kasih syg. skrg makcik bg boyfren masing2 suap plak
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 11:58 AM | Show all posts
sama je tebiat 2 beradik ni
sebelum ni si kakak cam ok skit dari si adik
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.107442s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list