Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
31987
View
502
Reply

Tiada Ruang Berdamai, Sharnaz Nabila diperintah jalani proses timbang tara. Berlanjutan Disember ini.

[Copy link]

Author: lolipopbiru    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 6-11-2019 06:41 PM From the mobile phone | Show all posts
lolipopbiru replied at 6-11-2019 06:00 PM

Iols setuju dengan nasihat abg tu. lepas ni harap nanas banyak belajar dari kisah hidup dia dan jangan la senang2 menganjing orang sana sini, ada kaitan atau tak macam patah amon kena dulu
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 06:48 PM From the mobile phone | Show all posts
iols suka nanas yang sekarang
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 07:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Nab gets what nab wants. Titik.
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 08:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Cko x serupa bikin
Bkn buleh purcaya
Kejap je tu insapnya
Tgk la nnt
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 08:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa pegi.mahkamah syariah..pakai songkok?
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 08:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Nabila tukar lawyer...lawyer baru tgh nk catch up cite dorg...last min tukar yea...
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 08:40 PM From the mobile phone | Show all posts
ciknam replied at 6-11-2019 05:26 PM
nanas nak hitam putih ya.. on paper semuanya.. mungkin dia dah belajar sesuatu dari sskjp..

Rasa ...

yes btol..semuanya on paper..tak boleh verbal..tkot nnti sskjp twist pulk nnti..
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 08:42 PM From the mobile phone | Show all posts
dino replied at 6-11-2019 06:13 PM
tunggu anak dah besar bleh lah tuntut hak penjagaan... klau time kecik mmg berat pd mak

tp dah  ...

mmg dpt pada abam..cuma nanaz maybe nak melawat hari2..or kerap..or maybe blh bermalam hjung mnggu dgn nanaz since jj ni mnum fm..
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 08:44 PM From the mobile phone | Show all posts
i doakan yg terbaik utk nanaz,cik nab n jj.
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 08:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Bnda ni 2 org baru dpt anak.. Kalau sorg2 mmg xdpt... Mdlm jgk ayat sanaz ni.. Mcm nk myedarkn pihak sana tnpa dia xmgkn si jebat ni xada didunia.. Pa2 pun smoga smunya dipmdhkn..
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 08:49 PM From the mobile phone | Show all posts
ciknam replied at 6-11-2019 09:26 AM
nanas nak hitam putih ya.. on paper semuanya.. mungkin dia dah belajar sesuatu dari sskjp..

Rasa ...

Yes.. Btol. Tu.. Elok lagi ada hitam putih... Xdpt nk spin..
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 08:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by dua_chzy at 6-11-2019 08:54 PM
dino replied at 6-11-2019 06:13 PM
tunggu anak dah besar bleh lah tuntut hak penjagaan... klau time kecik mmg berat pd mak

tp dah  ...


Akak setuju. Akak tak faham mengapa mak2 yang dah cerai mahu susahkan ex tak bagi jumpa anak bagai. Nanti ex tak peduli anak macam Aidil, si mak merempan tak cukup tanah ala Rita Rudaini jua.
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 08:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga semuanya dapat diselesaikan dengan baik...aamiin...
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 08:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau dokumen T&C perceraian sudah dipersetujui awal makanya ...
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 09:37 PM From the mobile phone | Show all posts
mixed replied at 6-11-2019 05:17 PM
sedih nya muka nanas
ciknab happy semacam npk dah nekad

Rasa si bella ni tak mau bertolak ansur,  mcm bengang je muka nanas dgn pompuan yg kat belakang dia tu.. Tu Dr sharini ke?
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 09:42 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 6-11-2019 08:53 PM
Akak setuju. Akak tak faham mengapa mak2 yang dah cerai mahu susahkan ex tak bagi jumpa anak bag ...

paham klau laki tu buat hal, mmg akan guna anak tuk balas dendam.., nak perhatian pun yea... cth rita tu obvious haha
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 09:43 PM From the mobile phone | Show all posts
kakiporet replied at 6-11-2019 08:48 PM
Bnda ni 2 org baru dpt anak.. Kalau sorg2 mmg xdpt... Mdlm jgk ayat sanaz ni.. Mcm nk myedarkn pihak ...

Pihak yg nak conquer anak sorg tu mcm xde hati perut... Tak kesian kat anak ke?  Selfish
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 09:44 PM | Show all posts
mixed replied at 6-11-2019 05:17 PM
sedih nya muka nanas
ciknab happy semacam npk dah nekad

tapi Cik Nab nampak mcm acik acik sgt kali ni

masa pi mahkamah yg sebelum ni dia pakai jubah hitam tu lawa
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 09:48 PM | Show all posts
itulah sebaik2nya..berkahwin cara baik berpisah pun cara baik..
fikir demi kebaikan anak..
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 09:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Muga dipermudahkanlah utk. Penyelesaian kes depa ni. Sian anak wei.. Satu je mende ni EGO memasing tinggi salah sorang kena rendahkan dulu kendian belah sinun teringat..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.080654s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list