Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
1746
View
42
Reply

Kanak-Kanak 11 Tahun Dirogol Guru Mengaji Sendiri Dalam Masjid

[Copy link]

Author: hafiz.ahmad       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-11-2019 10:46 AM | Show all posts |Read mode
Tugas guru adalah untuk mengajar dan mencurahkan ilmu kepada murid-muridnya tentang ilmu dan dunia luar. Guru juga bertanggungjawab melindungi anak muridnya semasa di bawah jagaannya.


Boleh kita simpulkan, tugas seorang guru adalah sangat mulia dan dihormati masyarakat. Namun, lain pula yang terjadi di Sindh, Pakistan apabila seorang guru mengambil kesempatan ke atas anak muridnya.


Beberapa minggu lepas, gempar apabila seorang kanak-kanak dilaporkan dirogol  guru mengajinya di dalam masjid, tempat di mana kanak-kanak tersebut mengaji.







Hal ini diceritakan sendiri oleh kanak-kanak perempuan bernama Afsana kepada bapanya selepas dia berasa tidak sihat dan sakit di beberapa bahagian tubuh.


Bapa Afsana melaporkan hal ini kepada pihak polis, namun tindakannya itu seperti tidak diendahkan apabila pihak polis hanya bersimpati dan menyuruh Afsana membuat pemeriksaan kesihatan.












Selepas disahkan doktor, pihak polis telah menangkap guru agama tersebut, Maulvi Shafqat Samejo. Menurut Afsana, Maulvi telah membuat gangguan seksual beberapa kali semasa kelas mengaji sedang dijalankan.

"Imam meletakkan tangannya di dalam mulut, kemudian memegang tangan dan menutup tingkap dan pintu," ujar Afsana.







Gangguan seksual adalah perkara yang sering berlaku di sekolah agama, masjid mahupun madrasah di Pakistan. Isu ini seperti sudah lali untuk didengari dan kadangkala, masyarakat mengambil sikap tidak endah akan isu gangguan seksual ini.


Semoga ada kebenaran dan keadilan untuk Afsana dan bapanya. Diharapkan isu gangguan seksual ini mendapat perhatian masyarakat di Pakistan, mahupun di negara kita sendiri.  - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 10:57 AM | Show all posts
kesiannya. dlm masjid pun nak dicemari dgn mani jijik ko
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 11:00 AM From the mobile phone | Show all posts
pakistan kan...........
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 11:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Setannn.....{:dot
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 11:12 AM | Show all posts
agaknya time ajar mengaji tu apa la ada dalam kepala kau.. mungkin kepala bawah la kot yg dok memikir. kepala atas kosong. bodohhh betul..
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 11:13 AM | Show all posts
Tak turun bala pula merogol budak dalam masjid?
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 11:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Dalam masjid kot ... {:childlike
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 11:26 AM | Show all posts
Setan.. Harap mereput dalam penjara.
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 11:32 AM From the mobile phone | Show all posts
dugaan kepada golongan beriman tuhan datang kan dalam rupa kanak kanak untuk nenguji iman nya ....
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 11:39 AM | Show all posts
oiiii takde bini ke oiii ??/ budak tu tetek pun entah tumbuh ke belum
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 11:40 AM | Show all posts
geram nyampah aku dghn paki paki kat msia ni ...dah le datang sini budget keturunan mulia. cisss
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:04 PM | Show all posts
Reporter tak reti ke nak cover muka budak tu??

Yang guru mengaji tu memang patut semua orang kenal.
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:06 PM | Show all posts
PU Syed please kupas isu ni
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Zaman dulu2 lagi la..

Kita tak tau pon
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Keindahan yang perlu diremindkan setiap tahun...
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Syaitan nya..
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodoh
Bodoh
Bodoh
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:19 PM | Show all posts
dalam masjid? kegilaan apakah ini?
ENTAH APA YANG MERASUKIMU!
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:22 PM | Show all posts
Syaitan bertopengkan guru mengaji.
Yang polis pun sama.
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:52 PM | Show all posts
kalau betul la. memang perangai setan ini guru.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.102512s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list