Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
3796
View
94
Reply

Orang Suka Cakap Buruk, Aliff Aziz Harap Ada Ganjaran Di Akhirat Nanti

[Copy link]

Author: Cari-Amiey       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-11-2019 01:57 PM | Show all posts |Read mode
Nama pelakon dan penyanyi Aliff Aziz kembali menjadi sebutan selepas dia dikatakan ditangkap pihak berkuasa pada Ahad lalu.

Terbaru, Aliff tampil memberikan ucapan terima kasih kepada semua pihak yang banyak memberikan kata semangat dan positif kepadanya.

Aliff berkata sedemikian menerusi Instagram ibunya, Siti Hafizah dan berkata ia merupakan tahun yang mencabar buat dirinya.



Kredit foto: IG





"Terima kasih... ramai orang mesej secara peribadi dan ambil berat tentang saya, masih ada orang yang berhati baik.

"Tahun paling berat untuk saya dari segi spiritual dan mental tapi Insya-Allah saya akan belajar menjadi lebih kuat selepas ini," katanya.


Dalam pada itu, Aliff memberikan reaksi terhadap komen negatif dan buruk yang dilemparkan kepadanya berkenaan tindakannya menghubungi bapanya ketika ditangkap.

Katanya, ia merupakan perkara biasa apabila seorang anak meminta bantuan bapanya sendiri. Malah, dia berharap ada ganjaran buat dirinya nanti di akhirat kerana sering dicerca ramai orang.  

"Jika umur saya 40 atau 50 tahun sekalipun, sekiranya bapa saya masih hidup dia tetap menjadi bapa saya.


Foto: Carian internet



"Banyak perkara berlaku pada ketika itu yang saya tak boleh ingat... sebenarnya saya tak perlu jelakan dengan lanjut kerana banyak cerita sudah ditulis seperti mabuk dan cari fasal.

"Selagi saya masih bernafas, saya akan cuba perbaiki. Saya mengharapkan ada ganjaran di akhirat nanti walaupun bukan kerana kebaikan yang dibuat, tapi kerana ramai orang suka bercakap buruk di belakang saya,"  ujarnya lagi.

Apa pula pendapat anda? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 02:02 PM From the mobile phone | Show all posts
mencabar katanya, padahal dia yang carik masalah
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
bosannye ko ni..
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 02:04 PM | Show all posts
cakap pasal akhirat siot....
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 02:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Chibai.. Go to hells..
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 02:08 PM | Show all posts
dah kau memang teruk dan buruk.
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 02:15 PM | Show all posts
abang...abang...kalau ayah ada boleh la minta tolong ayah..

jangan ayah dah takde nanti kau jadi macam princhiki dah la abang..
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 02:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg la org ckp buruk pasal kau dah mmg perangai kau buruk
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 02:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Belajar belajar belajar belajar dari kesilapan..tu je laaa ayatnya stiap kali buat masalah.. X ambik pengajaran langsung..
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 02:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Pandai aliff cari ganjaran akhirat secara pasif..yg wajib konpom x tinggal tu kan..
Pasni buat la bnda x elok bnyk lg..makin ramai org mengata ,makin cepat la penuh akaun..
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 02:39 PM | Show all posts
dh buat salah pandai la ko pakai tiket agama , akhirat bagai.  puii. koser nk amik  tau
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 02:39 PM | Show all posts
Thank u, next.
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 02:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by per706 at 13-11-2019 02:42 PM

Belajar ke bang..ke ko stress ni, ex wife mesra merpati je...kwan bley nk cantum balik mmg x laaa.maka ko serabot begitu.
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 02:42 PM | Show all posts
orang tak cerca ko tanpa sebab k

baguslah si bel angkat kaki awal awal
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 02:47 PM | Show all posts
Sekarang dah jadi trend dedahkan keburukan sendiri kepada orang ramai dan mengharapkan pahala masuk berterusan melalui kutukan dan cacian.
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 02:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa punya logik da..
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 03:09 PM | Show all posts
Macam biasa la, bila dicerca confirm akan petik butang agama.
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 03:18 PM From the mobile phone | Show all posts
beta_carotene replied at 13-11-2019 02:05 PM
Chibai.. Go to hells..

Not chibai lah..lanchiow la..hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 03:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Delusional
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 03:29 PM From the mobile phone | Show all posts
dh dh la bg limelight kat mangkuk ni..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
1.226248s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list