Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
6979
View
121
Reply

Tak Kisah Beli Baju RM10, Zizie Izette Amal Konsep Ukur Baju Di Badan Sendiri...

[Copy link]

Author: Cari-Amiey       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-11-2019 05:05 PM | Show all posts |Read mode
Setiap orang mempunyai keinginan dan impian untuk mengenakan pakaian berjenama tetapi tidak semua mampu dari segi kewangan. Adakalanya ada yang sanggup menghabiskan duit semata-mata kerana mahu memakai pakaian berjenama.





Lain pula kisahnya dengan pelakon Zizie Izette yang diketahui umum lebih daripada mampu untuk mengenakan pakaian berjenama, tetapi mengamalkan konsep bersederhana terutama sekali dalam berpakaian.


Zizie baru-baru ini memuat naik gambar bersama anak-anaknya mengakui yang dia gemar memakaikan anak-anaknya dengan pakaian sedondon dan memastikan anak-anaknya sentiasa nampak cantik dan kemas.


"Seperti yang anda boleh lihat, saya suka pakai sedondon dengan anak-anak," tulis Zizie.


  



Tambah Zizie lagi, dia akan memastikan yang anak-anaknya sentiasa rapi dan kemas namun tidak pernah kisah tentang jenama atau harga pakaian yang dibelinya.   


"Sejujurnya, kalau saya nampak baju harga RM10 pun saya akan beli kalau baju tu cantik," akui Zizie jujur.


Sedar akan komitmen dan keadaan ekonomi yang kurang baik, Zizie berkata yang dia perlu bijak untuk mencatur perbelanjaan dan memastikan keperluan anak-anak didahulukan terutama sekali untuk pembelajaran mereka.


"Tanggungjawab dah besar dan anak-anak dah ramai. Kena ukur baju di badan sendiri," tambahnya lagi.


Perkongsian Zizie tersebut mendapat perhatian ramai terutama sekali golongan wanita yang bersetuju dengannya.


Yang penting berkualiti dan cantik walaupun murah.


Kredit foto: Zizie Izette




Baguslah Zizie. Beli mahal-mahal pun nanti bukan boleh guna lama kan. Anak-anak kan cepat membesar. Kalau penulis pun suka cari benda murah.Hihi! -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 05:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku pun dah tak beli baju memahai. Beli kat jusco. Pilih yg cotton. Belasah je pakai. Uniqlo dan muji juga jadi pilihan.
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 05:13 PM | Show all posts
ee, comelnye anak kembar sheols!
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 05:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalo kaya best la anak ramai gini
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 05:47 PM From the mobile phone | Show all posts
comel anak2 sheol
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 06:37 PM From the mobile phone | Show all posts
BoongaKertas replied at 13-11-2019 05:13 PM
ee, comelnye anak kembar sheols!

Tringin keee??! Cepat2 laa masuk line abg long, untung2 mkn seaweed byk2 dpt ank kembo..
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 06:42 PM From the mobile phone | Show all posts
coyote_ugly0911 replied at 13-11-2019 06:37 PM
Tringin keee??! Cepat2 laa masuk line abg long, untung2 mkn seaweed byk2 dpt ank kembo..

I x boleh bayangkan kalao betul jodo Boonga dgn abg long.. mau bergegar forum ni.. hahaha..ramai doakan ni
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Kita hanya berhuhuhuhuhuhuhu jer la
Kihkihkihkih
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 06:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Dlu sblm kahwin i mmg idamkan baju warna sama ni. Stlh beranak, i mmg salute la che ta, zizie ni utk match kan warna baju!! Ada tips x? I rasa sgt susah nak buat. Sb kita kan ada mood nk pakai warna apa. Then tgk2 baju ank n laki xde pon warna yg kita ada
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 07:08 PM From the mobile phone | Show all posts
RumiMenari replied at 13-11-2019 06:42 PM
I x boleh bayangkan kalao betul jodo Boonga dgn abg long.. mau bergegar forum ni.. hahaha..ramai d ...

Apoo yg bgegar?? Abg long yg meolls ckp td tu org bese2 jek, abg nye missfazura... boonga dok aim nk yg tu... hehehhehe...

Chuollls ckp abg long yg mana yg bole mnggegarkn porom???
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 07:47 PM From the mobile phone | Show all posts
anony-mous: Dlu sblm kahwin i mmg idamkan baju warna sama ni. Stlh beranak, i mmg salute la che ta, zizie ni utk match kan warna baju!! Ada tips x? I rasa sgt sus ...


Tipsnya suruh maid yg uruskan pakaian anak2.. ko tinggal beli je.. hahah
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 07:54 PM | Show all posts
Siapa la jaga kebajikan anak-anak ni bila parent diorang ke dalam.... hahahahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 08:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Budak2 cepat membesar.. Beli baju mahal2 pun kejap je pakai..
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 08:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak ramai gini mmg tarak hal kalau setiap sorg ada maid yg tlg jg.. kalau sendiri yg jaga, mmg kalut weh
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 10:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Memang comell sngt ank2 dia..
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 10:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Bersusun anak..comei2 lak tu... baju budak xpe 10 hengget pun.. baju mak mesti branded
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 10:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Alaa yeke seploh hinggit baju anak2.. Aku tak percayala. Duit diorg kan berkepuk2 mkn harta 7 keturunan tak habiss.. Rakyat marhain mcm kita lain la
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 10:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak2 dia mirip dengan anak sam yang girl tu.
Anak sam yg tu mmg muka pemili sam sangat dengan putih gebus gebas
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 11:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak kisahlah baju anak2 murah...tp treatment muka.harus puluh2x ribu..iyea idak..hahaha...
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 11:16 PM From the mobile phone | Show all posts
munchkin replied at 13-11-2019 05:06 PM
Aku pun dah tak beli baju memahai. Beli kat jusco. Pilih yg cotton. Belasah je pakai. Uniqlo dan muj ...

u jutawan no bpe kt malaysia ni?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.104632s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list