Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
1692
View
41
Reply

[Tempatan] Bapa dituduh amang seksual anak umur 4 tahun

[Copy link]

Author: Boomibulat    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-11-2019 03:05 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by Boomibulat at 14-11-2019 03:07 PM

Bapa didakwa amang seksual anak 4 tahun
Screenshot_2019-11-14-15-06-19-1.png
KUANTAN - Seorang mekanik dihadapkan ke Mahkamah Sesyen Kuantan, hari ini atas tuduhan melakukan amang seksual fizikal ke atas anaknya yang berusia 4 tahun.

Tertuduh yang berusia 34 tahun bagaimanapun mengaku tidak bersalah selepas pertuduhan dibacakan di hadapan Hakim Siti Aminah Ghazali.

Berdasarkan kertas pertuduhan, tertuduh didakwa melakukan amang seksual fizikal dengan memasukkan objek tumpul ke dalam dubur mangsa.

Perbuatan itu didakwa dilakukan di sebuah rumah di Felda Chini 5, Pekan, antara jam 7 malam sehingga 12 tengah malam, 2 November lalu.

Tertuduh didakwa melakukan kesalahan mengikut Seksyen 14 (d) Akta Kesalahan-kesalahan Seksual Kanak-Kanak 2017 yang boleh dikenakan hukuman penjara tidak lebih 20 tahun dan boleh dihukum sebat, jika didapati bersalah.

Mahkamah tidak membenarkan sebarang ikat jamin terhadap tertuduh

Kes dikendalikan Timbalan Pendakwaraya, Syarifah Nursyuhada Tuan Mamat manakala tertuduh tidak diwakili peguam.

Kes disebut semula 16 Disember depan.
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 03:23 PM | Show all posts
ishk, babinya bapak mcm ni, mau kena sula saja bapak mcm ni!!

Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 03:54 PM | Show all posts
4 tahun la bodoh!!!!!!!! dalam kepala kau fikir apa setan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 04:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Amang? Maksudnya apa
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 04:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Mohon di hukum bunuh si bapa durjana ini.
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 04:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Pengaruh porn
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 04:27 PM | Show all posts
kesiannya anak kau..baru 4 tahun kot.. setannye perangai
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 04:40 PM | Show all posts
binatang memalukan kuantan
semoga disemburit 10 orang banduan di dalam penjara
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 04:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Atata replied at 14-11-2019 04:19 PM
Pengaruh porn

Iya saya setuju...Porn video btl2 merosakkan aqidah dan akhlak!!!tlg la kempen boikot jugak!
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 04:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Gila.. masuk sendiri punya la
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
B@bi lahhh.. asal jantan gini takde lemah batin????
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 05:05 PM | Show all posts
semoga disemburit berjemaah di penjara
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 05:29 PM From the mobile phone | Show all posts
kuangaja bapak buatvanak mcm ni, gile seks gile vavi
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga sabun terjatuh dipenjara nanti.
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 05:38 PM From the mobile phone | Show all posts
chaos_sweetly replied at 14-11-2019 04:43 PM
Iya saya setuju...Porn video btl2 merosakkan aqidah dan akhlak!!!tlg la kempen boikot jugak!

Porn betul2 merosakkan.. Sekarang ni memang amat2 mudah nak akses porn.
Kerajaan tak leh sekat porn ka?  
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 05:49 PM From the mobile phone | Show all posts
semoga ada sesuatu yg menusuk di buntut bapaknya pulak sambil bapaknya merayu agar dilepaskan tapi tak diendahkan
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 05:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Siamang pun tak buat anak gini tau
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Ntah apa2 aku tgk org skrg ni
Kreatif xbertempat!
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2019 07:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Amang seksual tu apa yer?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-11-2019 07:04 PM From the mobile phone | Show all posts
moks replied at 14-11-2019 07:01 PM
Amang seksual tu apa yer?

Screenshot_2019-11-14-19-03-07-1.png
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.098117s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list