Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
30208
View
273
Reply

Eizlan yusuf announce bakal berkahwin. Misteri Ziela jalil kena prank sempena birthday.

[Copy link]

Author: zeitabaei    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-11-2019 09:41 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by zeitabaei at 19-11-2019 11:19 AM

Baru baru ni semasa birthday ziela jalil mokcun dan rakan rakan buat prank birthday kepada ziela di rumah umie aida .  Mengikut umie aida ini prank paling kejam.  Dan jika mengikuti hint di story agak agak spt ziela selalu meluahkan sesuatu kpd mokcun yg berkaitan hidup dan mgkn cinta.  Ada satu video mokcun sedang bersembang dan dpt agak topik aduan berkenaan sesorang dan masalah cinta hati dan perasaan mungkin .sbb terdengar suara ziela cakap dia x call x bla bla gitulah sebelum mokcun off kan loud speaker

Semasa prank seram berjalan i ig umie suara lelaki yg memegang kek itu telah diedit kepada suara kartun seram yg menyanyikan lagu birthday

Namun di ig story zahida terdapat rakaman seorang lelaki yg mirip eizlan memegang kek dan menyanyikan lagu birthday .

Di ig shahrezza pula eizlan umum akan berkahwin dan ziela jalil duduk disebelah beliau

Jika benar tahniah.. Mesti kalau ada anak cantik gak anak depa kan

Updated: ey bakal berkahwin dgn wanita pilihan dan zj bknlah calonnya.   Zj juga dikatakan telah mempunyai keluarga baru.  

The end

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 09:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Beribu-ribu taniyah kalau betul.acik ziela pun pandai uruskan keluarga.tengok anak dia..berjaya tu...
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 09:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow nice gila csi uolsssss

Baru la mantop gituhhh edisi gosip poremer


Dulu gosip eizlan dgn acik ziela masa sebelum heols dgn vie ke?

Ke selepas cerai?

Adakah cinta deyols bertaut kembali?


Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 09:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan ke beliau cinta mati dengan almarhum suaminya itu
Selalu trobek rindu bagai?
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 09:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Wahhhhhh panassss ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 09:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Wahhh... Marilah kita nantikan dan ungkaikan kebenarannya nanti...siapakah bakal dia kahwini....
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak senang aku nk tgk GV la.. gosip ni lg hangat.
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 09:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Ha ya lah nak tahu siapa bakal isteri ey
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 09:58 PM | Show all posts
oh...still rumor...ingat betul da td...hehehe..kalau betul...tahniah...
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 10:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau betul, panjang jodoh deyols.
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 10:05 PM | Show all posts
Tertgk ig mokcun mcm dia ngah pujuk si ziela nie kat tepi tangga dlm umah ziela kelibat acik liza abdullah pun ade...

Dulu kecik2 suka tgk acik liza & pokcik shahrezza berlakon dlm marah2 sayang...sherashi bershama
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 10:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Gitew yer kehidupan retis
Walaupun upload bab islam macam2.......

Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 10:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Suchi replied at 17-11-2019 09:46 PM
Bukan ke beliau cinta mati dengan almarhum suaminya itu
Selalu trobek rindu bagai?

Cinta mati pun pun keinginannya masih hidup.  Yang udah mati itu udah laaa...  Yg masih hidup ni memerlukan pasangan
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 10:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Oklah tu... dua2 single..
Life partner meniti hari2 tua.
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 10:17 PM | Show all posts
bungarose replied at 17-11-2019 10:06 PM
Gitew yer kehidupan retis
Walaupun upload bab islam macam2.......

Derang ni sosial ke mcm ne???
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 10:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow tahniah TT .. mcm ni la cerita penuh csi gitu bukan kaunter pertanyaan..
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 10:20 PM From the mobile phone | Show all posts
solarlunar replied at 17-11-2019 10:17 PM
Derang ni sosial ke mcm ne???

Tengok ler igs deyolss
Terkedu gak lerr
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 10:21 PM | Show all posts
Edited by qqOfficial at 17-11-2019 10:27 PM

Kat fb acik ziela...malam td...sheols buat live....sheols dok sebelah tok lan....tp sound tak berapa dgr  ..
Tp macam sambut besday acik ziela kan...ada penampakan geng2 kerabat raja pahang.... ada norman hakim, fizz fairuz...
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 10:25 PM | Show all posts
bungarose replied at 17-11-2019 10:20 PM
Tengok ler igs deyolss
Terkedu gak lerr

Tarak IG.

Ke dok bergesel geselan.
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 10:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow...  Menantikan pengesahan dari empunya diri...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.087903s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list