Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
2087
View
53
Reply

[Tempatan] Inilah Ahli Parlimen BN Tanjung Piai kita.

[Copy link]

Author: DAPee       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-11-2019 12:25 AM | Show all posts |Read mode
[fbvlink]https://www.facebook.com/najibrazak/videos/279451302956575/[/fbvlink]

Inilah Ahli Parlimen BN Tanjung Piai kita.

Dia bangkitkan isu banjir di sebuah kampung di kawasan parlimen dia.

Dia buat kerja. Itu tanggungjawab dia.

Namun, puak-puak PH tak puas hati dengan kemenangan besar dia di PRK.

Buat-buat kacau. Satu-persatu nak cuba.

Giliran Jelutong pulak.

Dia tanya kenapa dulu Wee Jeck Seng dulu tak buat kerja.

Kenapa tak bangkitkan isu banjir di kampung itu dahulu masa dia Ahli Parlimen Tanjung Piai.

Jeck Seng pun jawab.

Ini dulu kawasan Parlimen Gelang Patah.

(persempadanan semula dibuat pada tahun 2018. Gelang Patah menjadi Iskandar Puteri. Kawasan sudah tukar)

Walaupun kantoi besar, Jelutong tak mahu mengalah.

Dia nak hantam Jeck Seng tetapi terkena boss dia Kit Siang pulak.

Speaker pun masuk tolong Jelutong.

Supaya Jelutong tak bertambah malu.

Inilah Ahli Parlimen BN Tanjung Piai kita.

Sebalah sana entah apa.




@pyropura @FOTHER-MUCKER @dess402 @dodolgemok @Orix @Maideen.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 01:12 AM From the mobile phone | Show all posts
bila lotong di bawak ke parlimen terus  parlimen jadi riuh  bising mcm kandang zoo.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 07:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah bg penjelasan kat tolol ..tanjung piai nak harap apa dari si tolol yg hidungnya di tarik oleh Gelang Patah.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 07:36 AM | Show all posts
Ada tengok video ni semalam.. Memang jenis tak boleh terima kenyataan punya Jelutong....... Apa punya AP la PH dapat..........Dah terang kantoi, Tg Piai dah terangkan dulu bukan kawasan dia, nak menang jugak...........Tepuk dahi den semalam.........
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 08:12 AM From the mobile phone | Show all posts
highcastle replied at 21-11-2019 07:36 AM
Ada tengok video ni semalam.. Memang jenis tak boleh terima kenyataan punya Jelutong....... Apa puny ...

Jelutung ni kena pi jengkal dahi baru akal dia berfungsi sikit.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 08:16 AM From the mobile phone | Show all posts
highcastle replied at 21-11-2019 07:36 AM
Ada tengok video ni semalam.. Memang jenis tak boleh terima kenyataan punya Jelutong....... Apa puny ...

si rentung yg mmg fungsi kasi kecoh je lebih

ni sekor pun mahacai @pyropura @dodolgemok taknak plak bg komen
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 08:29 AM | Show all posts
Sebarkan video ini seluasnya.  Tunjuk antara kapir biaDAP dan kapir sopan.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 08:34 AM From the mobile phone | Show all posts
sibuk hal rumah org. rumah ko nak runtuh tarak peduli... perangai vavi.. keje nk sondol ja
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 08:38 AM From the mobile phone | Show all posts
yang janji nak hantar warga emas buat umrah bila nak tunaikan?????
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 08:39 AM From the mobile phone | Show all posts
tak kesian ke warga emas nak pergi tanah suci tu

sebelum prk kata nak hantar org pergi umrah
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 08:43 AM From the mobile phone | Show all posts
warga emas tanjung piai nak pergi umrah laaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 08:44 AM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 21-11-2019 08:12 AM
Jelutung ni kena pi jengkal dahi baru akal dia berfungsi sikit.

Kek dahi 3 line dia kurang skit kot.. itu yg mereng skit
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 08:46 AM | Show all posts
Knights replied at 21-11-2019 08:38 AM
yang janji nak hantar warga emas buat umrah bila nak tunaikan?????

Aduh bro.. Bila kau nak cerita pasal "JANJI" ni kau cermin tak diri PH macamana dia punya "JANJI".......... Boleh tak perangai tu jangan macam Jelutong, nak menang hujah tapi memperbodohkan diri sendiri........

Tepuk dahi lagi den...............
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 08:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Buritan replied at 21-11-2019 08:44 AM
Kek dahi 3 line dia kurang skit kot.. itu yg mereng skit

Ada 3 line ke tak.. Dia tetap kurang berakal.. Sebab tu kena jengkal dahi dia..
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 08:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 21-11-2019 08:43 AM
warga emas tanjung piai nak pergi umrah laaaaa

Bila nak hapuskan tol dan PTPTN Knights? Aku pun nak tau tarikh TOL DIHAPUSKAN.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 08:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 21-11-2019 08:39 AM
tak kesian ke warga emas nak pergi tanah suci tu

sebelum prk kata nak hantar org pergi umrah

Pelajar2 nak PTPTN dihapuskan. Bila nak tunaikan janji tu Knights? Dah hampir 2 tahun jadi kerajaan tapi satu apa janji tak tunaikan lagi ni.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 08:50 AM From the mobile phone | Show all posts
dino replied at 21-11-2019 08:16 AM
si rentung yg mmg fungsi kasi kecoh je lebih

ni sekor pun mahacai @pyropura @dodolgemok taknak  ...

Kan aku komen kelmarin.. PYRO sibuk dgn anjing2 jalanan. Dodol pulak sibuk dlm mimpi dia scaling gigi pesakit.. Tu knights saja terlepas dari gua kerbau.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 08:52 AM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 21-11-2019 08:47 AM
Bila nak hapuskan tol dan PTPTN Knights? Aku pun nak tau tarikh TOL DIHAPUSKAN.

sekarang kita bercakap soal tanjung piai

mana Janji nak hantar orang pergi umrah
jawab
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 08:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 21-11-2019 08:52 AM
sekarang kita bercakap soal tanjung piai

mana Janji nak hantar orang pergi umrah

kahkah kesian tu tgk ko haha
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 08:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 21-11-2019 08:52 AM
sekarang kita bercakap soal tanjung piai

mana Janji nak hantar orang pergi umrah

Lor..Tanjung Piai tu dok kat negara pasir Dua butiq atau dok di negara bernama Malaysia kamjad?

Hahahaha.. Putaq mcm chola la ang ni..hapuskan dulu TOL sebelum meroyan hal janji parti lain.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.087894s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list