Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
3528
View
77
Reply

[Tempatan] Lagi Indon kalah bola, kejohanan sekolah asia bawah 18, penyokong hina lagu negaraku dan lempar botol ke arah pemain malaysia

[Copy link]

Author: dodifarid    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-11-2019 01:21 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by dodifarid at 23-11-2019 01:55 AM


stadium dihujani botol minit ke 8:15..dalam insiden ni dua pemain malaysia,  penjaga gol dan pertahanan cedera terkena botol..
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2019 01:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Tiga kali kalah berturut-turut. Macam main bola dengan anjing laut.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-11-2019 01:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by dodifarid at 23-11-2019 01:33 AM


Minit 0:20 penyokong indon mula berkelakuan biadab ketika lagu negaraku dimainkan..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-11-2019 01:37 AM From the mobile phone | Show all posts
koondoor replied at 23-11-2019 01:28 AM
Tiga kali kalah berturut-turut. Macam main bola dengan anjing laut.

Malaysia main 10 orang je, sorang kena kad merah hasil sinetron pemain indon ..tu pun boleh menang..
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2019 01:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Kahkahkahkah... Bebal nak mampus indon. Dari tim senior sampai junior.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2019 01:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Kuat mental bdk2 ni. Kena provoke pon bertahan sampai abis game.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-11-2019 01:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Hebat jugak adik2 ni main.. Ni peringkat asia bukan asean.. Final lawan thailand,  yang kalahkan korea selatan dalam satu lagi aksi semi final..
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2019 02:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Depa marah Syed Sadiq tak mintak maap letteww
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2019 02:12 AM From the mobile phone | Show all posts
lasagnaklcc replied at 23-11-2019 01:48 AM
Kuat mental bdk2 ni. Kena provoke pon bertahan sampai abis game.

Nanti main kat indon buleh jadi medan melatih mental dlm syllabus latihan FAM. Thanks indon
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2019 02:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku masih lagi musykil, koq menteri.belia sukan indon tua bangka nya ya ampunnn.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2019 06:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Kahkahkahkah. Menang atau kalah sama jer perangai indog sial leluhur monyet.

Congrats Malaysia
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2019 07:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Leluhur monyet baling botol dalam padang. Kahkahkah.

Di arena bola sepak, indog sial cuma juara baling suar, baling batu, baling botol, baling air kencing, dan paling konsisten adalah juara  merusuh. Mungkin indog sial guna konsep kalah dalam menang.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2019 07:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Malaysia hantar U16 ke?  Kalau betul, memang dasar indog sial gagal total
@EJALTI
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2019 07:26 AM From the mobile phone | Show all posts
"di abad ke 20 nanti akan ada satu bangsa yg dipanggil indon, bodoh perangainya"
- petikan dari manuskrip lama yg ditemui di celah dinding borobudur
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2019 07:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Indon kuat drama
Dah kalah lg dan lg, bising sampai tahun depan
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2019 07:29 AM From the mobile phone | Show all posts
hitam_manis replied at 23-11-2019 07:06 AM
Leluhur monyet baling botol dalam padang. Kahkahkah.

Di arena bola sepak, indog sial cuma juara b ...

semalam, masa main ML, indon kata safawi tu orang indon.. dorang kata malaysia ni nob ml, aku reply la asalkan menang bola. dia kata "ternyata safawi asli indo"..
bodohhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2019 07:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Sayang sekaliiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2019 07:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 23-11-2019 07:26 AM
"di abad ke 20 nanti akan ada satu bangsa yg dipanggil indon, bodoh perangainya"
- petikan dari man ...

Hahahaha..yg ini kelakar. Siapala yg terjumpa manuskrip ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2019 08:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Msblackpepper replied at 23-11-2019 07:54 AM
Hahahaha..yg ini kelakar. Siapala yg terjumpa manuskrip ni

yang terjumpa mesti la indon sebab dunia ni indon punyaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2019 08:07 AM From the mobile phone | Show all posts
dodifarid replied at 23-11-2019 01:37 AM
Malaysia main 10 orang je, sorang kena kad merah hasil sinetron pemain indon ..tu pun boleh mena ...

Malaysia hantar team U16.. Tu pun boleh menang. Boleh nampak level leluhur tahap mana je
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.089780s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list