Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
10136
View
88
Reply

"Dia Jadi Pondan Balik, Aku Unfollow" - Safiey Ilias Letak Gambar Pondan, Hint Nak Jadi Wanita Balik Ke?

[Copy link]

Author: Cari-Amiey       Show all posts   Read mode

Author
Post time 5-12-2019 12:55 PM | Show all posts |Read mode
Lama tidak mendengar khabar usahawan kosmetik, Safiey Ilias selepas dia khabarnya sudah membuat pembedahan membuang silikon pada tubuhnya.

Malah, dia sudah kembali dengan imej lelaki seperti asal dan bukannya keperempuannya yang sering dikeji ramai.

Pun begitu, baru-baru ini Safiey mengejutkan ramai pengikutnya apabila berkongsi gambar lamanya yang memakai dan berpenampilan ala maknyah.



Kredit foto:





Dengan kapsyen yang turut meninggalkan tanda tanya,

"Masa untuk kembali. Wait and see."


Ramai yang berasa keliru dan gusar dengan status tersebut kerana mereka tidak mahu Safiey kembali menjadi maknyah.

Di ruang komen, para warganet ada yang mendoakan yang baik-baik, namun ada juga yang mengecam untuk 'unfollow' jika dia kembali menjadi pondan.


"Dia kembali jadi pondan i unfollow terus."










"Kau jangan ngada-ngada jadi gegirl balik deyy."


Kredit foto: IG



Nampaknya ramai yang tidak menyokong jika itulah yang Safiey mahu.

Namun, ada juga yang berpendapat ia sebenarnya cuma strategi untuk mempromosikan produk terbaharunya nanti.

Apa pun, teruslah untuk memperbaiki diri ya. Jangan pandang belakang lagi. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 12:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Sekejap jantan sekejap betina macam ada button boleh tekan2.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:02 PM | Show all posts
susah agaknya nak cari makan skrg
terpaksa buat2 gila
terpaksa buang tambah plastic surgery
all for the sake of making money
sedeyyy kehidupan dorg berkiblatkan $
bila kita tegur dorg kata kita
jeles sgt
tengok lembugini and bag2 fufu dorg
so sadddd
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:07 PM | Show all posts
skrg bapok pon dah tunggang agama...kejap jd jantan, kejap tetak dkt bahu...ko nak apoo ni sapik????
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:09 PM From the mobile phone | Show all posts
sudahnya di salahkan netizen lg.... sebab kata2 netizenlah sy memondan semula... kata safilina sambil cry cry
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:09 PM | Show all posts
nak berperasangka baik pun payah kalau kat dia ni...
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:09 PM | Show all posts
nak keluar produk la tu..
macam tak faham pulak taktik dia..
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:19 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau iols dah jadi jutawan cam heshe ni iols buat bisnes diam2 ja..enjoy hidup sendiri..xperlu nak sakit hati dgn netizen..
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Kali ke 19 baru dia berubah kot
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:22 PM | Show all posts
taktik jadi lelaki balik tu sekali je boleh buat dik safiy.

kalau 2 kali jadi lelaki pastu pondan balik baik rentikanlah. dosa dapat, kecam pun dapat.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:23 PM | Show all posts
aku tak pernah rasa dia nak berubah pn, semua untuk marketing ja, p mati ja la
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:27 PM | Show all posts
kawan dia harry zulkipli yang sama hijrah dengan dia dulu gak aku respek.. penampilan 360 berubah... nampak jantan dia.. dah hilang muka jambu dia.. mungkin dia ikut orang yang betul, so hati selalu diingatkan supaya istiqamah.. awal2 dulu dok ikut ebit lew..
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:28 PM From the mobile phone | Show all posts
X salah kan kalau iols doakan golongan cmni mampus cpt????
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Sejak acah2 jadi jate mmg agak sendu dia ni
Tgok ig pun mcm berhabuk takde bnde sgt nk post

Dh tak larat nk sorok kehidupan sbnr, tu yg nk jadi bapok balik

Yg follow dia la yg paling bodoh
(aku tak follow dia yach, cuma kdg je stalk tu pun kalau dia tak private ig)
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:33 PM From the mobile phone | Show all posts
hadap ye netizen yg follow ni..
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia punya tajuk tu bakal jadi fitnah org.. Tulis je laa terus nk jadi wanita jadian semula or kekal terus sebagai lelaki.. Xada laa org speku bukan2..
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 01:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Kan 2@ 3 minggu lepas dia gaduh dgn Para Mendosa dah pompuan tu ckp dia tipu je berubah jadi jantan dan followers dia yg percaya dgn keinsofan Sapi tu semua kena kencing dgn pondan jadian ni
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 02:06 PM | Show all posts
mamastoney replied at 5-12-2019 05:35 AM
Kan 2@ 3 minggu lepas dia gaduh dgn Para Mendosa dah pompuan tu ckp dia tipu je berubah jadi jantan  ...

dia dgn parah tu memang dah bergaduh lama. parah siap ckp pudin ni kaki mendadih bagai.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 02:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Marketing je ni...
Btw produk aurora dia tu mmg laris ka???
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Klu ke brpa dh dia Ni? Lupa la, senang nya dia kejap jd jantan kejap jd Tina... Sesumpah pun kalah lah!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.107024s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list