Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
2864
View
53
Reply

Sampai 'Lunyai' Suara Dikutuk Sumbang, Nabila Razali Masuk Kelas Vokal

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 5-12-2019 05:25 PM | Show all posts |Read mode
Dah lunyai asyik kena kutuk sahaja! Walaupun bergelar penyanyi, namun ramai yang kata suara Nabila Razali sumbang.


Sedar dengan kelemahan dirinya, Nabila akhirnya telah mengikuti kelas vokal untuk memperbaiki teknik nyanyiannya.




  



"Tak dinafikan saya ikuti kelas vokal kerana suara saya selalu dikritik netizen sebelum ini.

"Saya harus perbaiki kelemahan diri dan semestinya tidak mahu perkara sama berulang lagi. Bagi saya, kalau saya lakukan sesuatu untuk peminat, saya akan lakukan yang terbaik," katanya kepada Gempak.




  



Tambahnya, latihan vokal yang diterimanya membuatkan dia semkain selesa dan melakukannya untuk kebaikan diri sendiri.


"Lama-kelamaan, saya rasa selesa mengikuti kelas vokal dan sekarang saya lakukannya lebih kepada mencari kebaikan untuk diri sendiri, bukan disebabkan kritikan orang ramai semata-mata," tambahnya.




Foto: IG




Baguslah, sekurang-kurangnya Nabila ada inisiatif.


Kita tunggu sahajalah lagu baharu daripadanya. Mana tahu suara dah jadi semakin mantap, kan? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 05:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan pasal teknik nyanyi senah oiiiii
Sora ko mmg tak sedapp
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 05:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Tp iols rasa teknik nyanyian ok cuma suara sheols tu yg kecik mcm chipmunk tu yg jd x sedap
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 05:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Elok la masuk kelas vokal.. Contohi ayda jebat.. Sekarang dah aman2 boleh nyanyi live xdela hancur sgt
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 06:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Tone suara dia mmg agak bingit dgr mat telinga sbb tone dia nyaring jenis leper..
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 06:49 PM From the mobile phone | Show all posts
suara dia memyakitkan telinga
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 06:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Takyah nyanyi terus la... kalau nak nyanyi gak cari la komposer yg pandai buat lagu sesuai dgn suara. Ni lagu terpekik2 dah cam doraemon jerit
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 07:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Masalahnya kalau dia tau teknik vokal pun, tone suara dia tak sedap. Chipmunk
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 07:23 PM From the mobile phone | Show all posts
mohon masuk kelas lakonan juga yachhh
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 07:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Kemareeeeeeeeen
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 07:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia berlakon mcm ok

Tp xpelah, at least usaha nak improve diri, hahaha,
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 07:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Rezeki dia ni dlm bidang hiburan..nak kata lawa..biasa2 je mcm adik2 keja kepci lagi lawa..suara ke laut dalam..
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 07:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Bkn psal teknik sisturrr, tp suara ko mmg xsedap hanat!!! Aku dri elok2 suka si nabila ni terus anti sejak dia berlakon drama pkul 9. Ingatkan chipmunk bercakap
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 07:56 PM | Show all posts
pas keluarkan single baru sedar suara tak sedap, mcm ni pon ada peminat
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 07:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Dengan tone suara nyaring n leper sebegitu, sheols hanya sesuai nyanyi lagu ala2 britney spears zaman sebelum sheols meroyan
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 09:00 PM From the mobile phone | Show all posts
hiswife replied at 5-12-2019 07:59 PM
Dengan tone suara nyaring n leper sebegitu, sheols hanya sesuai nyanyi lagu ala2 britney spears zama ...

Oh jangan cemarkan lagu2 britnayyy pleash
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 09:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni berlakon pn hauk. Mcm mne ntah bole jd lead actress drama kt tv3 nun.

Liza Abdullah yg jd mak dia Lagy menjadi.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 09:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Iklan bantal dgn remy tu hanat yachhh
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 09:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Bingit ...aku benci
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2019 09:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Baguslah improve diri.masuk sekali kelas lakonan.ada rezeki meletup2 mcm aida jebat
Nyanyi pon ok,brlakon pon ok.barulah org xsakit mata,sakit telinga
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.107188s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list