Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
10606
View
111
Reply

"Sudah Tukar Nama, Bukan Lagi Iqram Dinzly" Dah Berubah, Ini Tujuan Iqram Tukar Nama..

[Copy link]

Author: Cari-Amiey       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-12-2019 01:02 PM | Show all posts |Read mode
Pelakon yang sering terlibat dengan pelbagai kontroversi, Iqram Dinzly mendedahkan dia kini menggunakan terbaharunya iaitu Iqram Al Muhammadi Dinzly.

Memetik laporan Astro Gempak, pertukaran namanya mempunyai maksud atau misi tertentu.


IG


"Saya mahu dikenali sebagai Iqram Al Muhammadi Dinzly kerana saya mahu kongsi ilmu Islam kepada orang ramai terutamanya anak-anak muda.

"Golongan muda masa kini sememangnya bijak dan cepat mendapat informasi, namun saya juga difahamkan, ramai juga antara mereka yang terpesong dan sesat.

"Tidak mengapa jika sesat, tapi jangan sampai sesat barat, jangan sampai begitu," katanya kepada Astro Gempak.



IG



Katanya lagi, dia juga sudah berubah berbanding dirinya yang dulu. Kini, dia lebih mementingkan kesederhanaan dalam apa jua.

"Iqram Dinzly dahulu sukakan banyak benda baru, pakai barang baru, tapi diri saya sekarang cukuplah ala kadar sahaja," katanya lagi.

Diharapkan perubahan ini membawa kebaikan kepada pelakon ini. Takmo dah tayang-tayang benda tak sepatutnya ya. - CARI


  
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Tuka jd diva princhicky
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:15 PM | Show all posts
Apooooooooo?
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:16 PM | Show all posts
semoga istiqomah
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:18 PM From the mobile phone | Show all posts
semoga kekal
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Lepas nonok tersebar be likee
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah kalau benar dah terbang hantu mereng dia
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Erm... Jgn jd penonggeng ugama sudahlah ye.. All the best
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Baikkkkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:32 PM | Show all posts
nampak harum wangi pulak gambar tu..kalo bandingkan dgn princechiqy boom boom
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:32 PM | Show all posts
dah habis duit kot..terpaksa la buat comeback..esok2 dah berduit jadik la balik prince chiki tu
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:35 PM | Show all posts
harap tak nari nari sampai nampak kotel lagi k
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Hari ni keluar video kunyit dia kan?
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:39 PM | Show all posts
kemas, wangi mcm ni kan elok

betul2 berubah atau tak... just wait n see, takmo komen apa2

Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:40 PM | Show all posts
kan dah elok sikit x busuk
lps ni bt pangai elok sikit

all the best
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:42 PM | Show all posts
Dah sihat ke?
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:47 PM | Show all posts
dia ni mmg hensem..berlakon pun best..tetap hensem walaupun masa sewel hari tu..tapi sayangnya dia ni otak tak centre
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:47 PM | Show all posts
Tgk gmbr 1st teringat cite konon2 ust/pengacara tu kene catfish ngn org Philippines.
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:49 PM | Show all posts
macam ni kan elok.. takde la merepek2 catwalk sampai nampak telur pelbagai
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Kembar nqiu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
1.026716s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list