Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
4396
View
57
Reply

"Zul Ariffin Mahu Berehat Seketika Dari Socmed" - Kelab Peminat Tolong Jawab Sebab Zul Tutup IG

[Copy link]

Author: Sarirsa       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-12-2019 01:49 PM | Show all posts |Read mode
Kelmarin kecoh apabila video lucah yang dikatakan mirip pelakon Zul Ariffin itu berterbangan di sekitar media sosial. Walaupun hanya berdurasi pendek tetapi ada yang siap buat bisnes  menjual video penuh dengan harga mencecah RM700! Wow!


Selepas insiden tersebut, nampaknya pelakon lelaki terkenal itu telah menutup akaun Instagramnya. Mungkin penat melayan karenah peminat yang menyerbunya mengenai perihal video itu.



Kredit foto: Blog



Pun begitu, kelab peminat Zul sendiri telah tampil dan menjelaskan bahawa dia bukannya menutup akaun Instagramnya kerana insiden panas itu.


Tetapi sebaliknya kerana hanya ingin berehat seketika daripada menggunakan laman media sosial.



Kredit foto: mStar Online



Mereka juga menambah, sekiranya ingin berhubung dengan Zul Ariffin, diminta untuk menghubungi terus pengurusnya.


Walaupun sudah diberi penjelasan oleh pihak kelab peminat pelakon itu, tetapi ramai netizen menebak bahawa Zul sebenarnya membuat keputusan untuk menutup akaun media sosial kerana video lucahnya sudah tersebar di serata tempat.



Kredit foto: Blog



Pun begitu, tak pastilah sama ada video itu benar kepunyaannya atau pun disunting oleh orang lain yang mempunyai niat jahat.


Macam-macam! -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 01:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh janganlah berehat saja. Mohon tinggalkan terus bidang seni. Banyak lagi artis baru yg best best taw. Kita nak tengok muka baru je. Taknak orang yg berlagak dan tak tahu malu.
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 02:02 PM From the mobile phone | Show all posts
alaaaaaaaaaa... takpe bang zul, malam ni malam jumaat, meh kurex bagi urutan bagi lega tekanan banh zul
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 02:05 PM | Show all posts
Kurex replied at 12-12-2019 02:02 PM
alaaaaaaaaaa... takpe bang zul, malam ni malam jumaat, meh kurex bagi urutan bagi lega tekanan banh  ...

go go kurex. teruskan mencuba. brp banyak benang daaaa isu sama jah......

Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia deactive sebelum viral kes ni
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 02:13 PM From the mobile phone | Show all posts
bedahmenjuyah replied at 12-12-2019 02:05 PM
go go kurex. teruskan mencuba. brp banyak benang daaaa isu sama jah......

takpe.. sebab zul ripin.. kalau benang sama retis lain, kita kena rempan
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 02:14 PM | Show all posts
Kurex replied at 12-12-2019 02:02 PM
alaaaaaaaaaa... takpe bang zul, malam ni malam jumaat, meh kurex bagi urutan bagi lega tekanan banh  ...

huntunglah bang jul ada sentuhan ajaib kurex nanti malam
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 02:19 PM | Show all posts
Ritacomels replied at 12-12-2019 02:06 PM
Dia deactive sebelum viral kes ni

yeke? mcm tau tau jerr bakalan viral
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 02:21 PM | Show all posts
Kurex replied at 12-12-2019 06:02 AM
alaaaaaaaaaa... takpe bang zul, malam ni malam jumaat, meh kurex bagi urutan bagi lega tekanan banh  ...

meols turut serta yach. tak sampai hati nak biarkan uols sorang-sorang, mesti penat kan?
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 02:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 12-12-2019 02:21 PM
meols turut serta yach. tak sampai hati nak biarkan uols sorang-sorang, mesti penat kan?

takpe.. batin iols kuat & tahan lama
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 02:35 PM | Show all posts
alololo cian bamjul dipitenah
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 02:48 PM | Show all posts
Themilo replied at 12-12-2019 02:21 PM
meols turut serta yach. tak sampai hati nak biarkan uols sorang-sorang, mesti penat kan?

semoga....????
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 03:00 PM | Show all posts

semoga meols & @Kurex dapat berehat di dada bidang abam jul
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 03:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 12-12-2019 03:00 PM
semoga meols & @Kurex dapat berehat di dada bidang abam jul

tak boleh kongsi.. chuols ambik la nazimah othmaniah
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 03:03 PM | Show all posts
Kurex replied at 12-12-2019 07:01 AM
tak boleh kongsi.. chuols ambik la nazimah othmaniah

sedihnya.

hmm, boleh la dari tak ada. asalkan bukan price cikki boom boomm
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 03:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh tetiba nak berehattt.. Hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 03:21 PM From the mobile phone | Show all posts
700 macam harga mesin tebu sekenhand, ok la tu berpatutan
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 03:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Meols rasa kabinet patut buat akta terbaru.. mana2 selebriti/artis/influencer yg ramai followers kalau tersebar video lucah secara sengaja atau tak.. maka ban terus artis tersebut selama 2 tahun.

Ni sbg langkah preventive agar selebriti fikir 2,3 kali sebelum merakam/mengambil video/foto bogel.
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 03:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Tiber nk berehat pulekkkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2019 04:05 PM | Show all posts
Kurex replied at 12-12-2019 02:02 PM
alaaaaaaaaaa... takpe bang zul, malam ni malam jumaat, meh kurex bagi urutan bagi lega tekanan banh  ...

kurex ni laki ke pompuan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.124016s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list