Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
39773
View
514
Reply

Puteri Balqis Sentap Dengan Nabila Huda, Tepis Fitnah Ibu Hisap Dadah

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-1-2020 12:17 PM | Show all posts |Read mode
Kisah Puteri Balqis yang semakin mendapat perhatian tampil meluahkan rasa terkilan terhadap pelakon Nabila Huda.


BACA JUGA: "Kenapa Dibiarkan Berjalan Satu KL?" - Nabila Huda Persoal Sikap Ibu Bapa Puteri Balqis




Kredit foto: IG




Kredit foto: IG




Balqis atau mesra disapa Aqish dalam satu kemas kini di Instagramnya meluahkan perasaannya terhadap kenyataan Nabila yang dianggap telah mengguris hatinya dan ibu.

"Kalau anutie nak salahkan orang lain, tak apa. Tapi, jangan disebut nama ibu Puteri," tulisnya.


Kredit foto: IG



Jelasnya, ibunya selama ini yang telah banyak membantu dan berusaha mencari jalan untuk menanggung kos rawatannya, manakala 'ramai yang lain' menghilangkan diri.

"Ujian untuk auntie dan rakan-rakan auntie adalah kemewahan," ujarnya.





Kredit foto: IG




Kredit foto: IG



Dalam masa sama, Balqis juga menepis tuduhan liar yang menuduh ibunya mengambil dadah.




Kredit foto: IG




Malah, Balqis turut membuat pendedahan bahawa ibu saudaranya yang selama ini menabur fitnah mengenai ibunya.




Puteri Balqis Sentap Dengan Nabila Huda, Tepis Dakwaan Ibu Hisap Dada




Puteri Balqis Sentap Dengan Nabila Huda, Tepis Dakwaan Ibu Hisap Dada


"Indah pengorbanan seorang ibu. Dibiarkan dirinya difitnah, diumpat dan dikeji, tapi dibiarkan anaknya dihormati dan disanjungi."



Sementara itu, Harian Metro melaporkan Balqis disahkan doktor tidak menghidap penyakit kanser, sebaliknya menghidap penyakit lain. Pakar Pediatrik dan Neonatologi, Pusat Pakar Swasta Universiti Teknologi Mara (UiTM), Dr Masri Muhamed bagaimanapun tidak menjelaskan lebih lanjut mengenai penyakit misterinya itu.


Semoga Aqish terus tabah ya. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 12:26 PM From the mobile phone | Show all posts
dah banyak la cerita budak ni.. cukup2 la woiiii
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 12:28 PM From the mobile phone | Show all posts
tak boleh ke sambung kat thread sedia ada? pasal nama satu thread. pasal post ig satu thread.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 12:30 PM | Show all posts
Salam dari ibu Puteri.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 12:33 PM | Show all posts
panjang sangat...tapi bagi iols, apa yang abil cuba sampaikan, dia concern pasal keadaan semasa balqis dan persoal kenapa benarkan balqis buat kerja sedangkan dalam keadaan tak sihat. #teamabil
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 12:34 PM | Show all posts
Panjangnya..blh lukis tak?
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 12:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Panjangnye karangan dia amzing budak 13thn boleh buat ayat sebaik ni... cayalah dik
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 12:43 PM From the mobile phone | Show all posts
nayzaron77 replied at 15-1-2020 12:34 PM
Panjangnye karangan dia amzing budak 13thn boleh buat ayat sebaik ni... cayalah dik

Kalau ko baca betul2, putar belit juga maksud yg nak disampaikan. Kejap puteri, kejap aqish. Dalam tv cakap mak dia jumpa puisi balqis tulis, dalam nota tu cakap puisi tu mak dia tulis, tapi sebab nak sorok identiti, g jual nama anak. Bau ikan sangat
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 12:45 PM | Show all posts
sorry dik akak #teamabil..ibu ko tu boleh je keje yg ade pendapatan tetap tanpa perlu bahayakan nyawa anak sendiri..pilihan ada tapi ibu ko akak tgok cm ignorance..maaf yer
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 12:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Choiii xlrt plk nk baca. Iye ke bdk ni tulis. Utk umur dia xcapai lg thp tulisan mcm tu. Choii
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 12:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Hasil nukilan budak 13 tahun ke panjang lebar cenggitu?
Tanya je.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 12:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Pelakon vateran nur albaniah pun x kisah keje cleaner je.. Dl didie Alias ssh gak.. Dia citer sewa bilik stor duduk 5beranak lepas bercerai.. Tp dia sebagai mak keluar keje..patut ramai org kecam mak si balqis ni.. Dah anak sakit.. Angkut anak p menjual buku.. Cer mak dia p keje kedai makan ke, cleaner ke.. Letak la balqis rumah kwn dia kan.. Yg tlg publish kan buku tu.. Ms mak dia p keje.. Mmg ssh la org nk tlg kalo mcm ni.. Dpt duit derma nanti abis gitu je la..
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 12:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Bnyaknye benang adik B
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 12:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Oo mksd dia 38 poem english tulisan dia. 38 poem melayu mak dia. Translate ke atau poem yg berbeza. Klu tulisan mak kau, xde org teringun nk kagum.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 12:57 PM | Show all posts
#teamabil dan #teamerma jugak..erma pon truk kene kecam ngan puak2 husnuzon x bertmpt ni..
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 01:01 PM From the mobile phone | Show all posts
adeqbun replied at 15-1-2020 12:57 PM
#teamabil dan #teamerma jugak..erma pon truk kene kecam ngan puak2 husnuzon x bertmpt ni..

Semoga deols naik angin dan tumphkn teh
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Confirm Mak dia yg tulis.. Kejap puteri kejap aqish apooo
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 01:04 PM | Show all posts
lazim replied at 15-1-2020 01:01 PM
Semoga deols naik angin dan tumphkn teh

tp xsmpi ati lak tgk kekecewaan netizen yg dh menderma sakan....
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Walaupun katanya budak balqis ni matang dari usia, tapi utk budak 13 tahun karang macam tu macam tak logik je. Ayat macam orang tua sangat.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Team kupu-kupu..

Tahniah kpd semua yg baca dari mula sampai habis royanan "Budak Tak Sekolah Umo 13 Tapi Mengarang Persis Peperiksaan Bulan Jan'20 Bagi Persediaan SPM 5thn Lagi".....

Podah la!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.175555s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list