Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
4260
View
56
Reply

"Teruskan Ketawa, Jangan Sedap Hina Nanti Kena Batang Hidung Sendiri" - Aliff Aziz

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 16-1-2020 11:54 AM | Show all posts |Read mode
"Teruskan ketawa atas penderitaan saya."



Berikutan penularan videonya bergaduh hingga menunjukkan kemaluannya, Aliff Aziz tampil meluahkan rasa kecewa terhadap sikap orang ramai yang terus 'mentertawakan' dirinya.




Kredit foto: NST



"Melucukan apabila mereka mendakwa Muslim, tetapi menghina orang lain macam lah dia hamba paling bertakwa.

"Jangan sedap menghina, nanti terkena batang hidung sendiri baru rasa padannya," tulisnya.


Akui dirinya bermasalah dan mencalar imej keluarga tersayang, Aliff bagaimanapun menegaskan tiada siapa faham apa yang sedang dialaminya.




Kredit foto: IG




Dia juga menegaskan tidak akan memberi sebarang penjelasan atas semua kontroversi yang melanda dirinya.


Sebelum ini, kecoh apabila tular video menunjukkan Aliff bergaduh dengan beberapa individu di luar sebuah restoran dan menayang alat sulitnya.




Kredit foto: FB







Terdahulu, penyanyi dan pelakon itu juga dilaporkan ditahan polis Singapura kerana mabuk dan menganggu ketenteraman awam.




Kredit foto: FB




Menerusi tinjauan di Instagramnya, Aliff dilihat sudah memadam semua postingnya sebelum ini.




Kredit foto: IG



Apa sebenarnya terjadi pada Aliff hingga semakin teruk keadaannya? - CARI




BACA JUGA: "anggil Lu Punya Bos Turun!"-Aliff Aziz Mengamuk, Tunjuk Kemaluan
BACA JUGA: "Ayah, Tolong Abang Ayah!" - Aliff Aziz Ditangkap Ganggu Ketenteraman Awam

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 16-1-2020 12:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok... Teruskan bagi ayat2 play victim mcm tu
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 12:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Masalahnya fakap n kantoi banyak gila tiber acah nk kutuk org lain ..apooo
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 12:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Sendiri buat taik.. acah2 org lain plak yg bersalah..
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 12:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Bipolar kot.... Macam cindai
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 12:10 PM | Show all posts
tak habis2 main muslim card... ko pun sama jah nama je alif..muslim tapi tak melambangkan perangai kau... tayah nak salahkan orang lain... lain kali jangan buat benda yang boleh mengundang orang nak membawang...
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 12:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow.. sebijik cam mak dia.. tak habis2 tazkirahkan netizen dosa bagai.. anak sendiri x boleh tegur. X nak ngaku anak salah...
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 12:22 PM | Show all posts
semoga cepat berjodohan dengan tekya yach..Aminnnn
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 12:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Pundek ni jns semua org slh. Menderita jadah apa klu sendri cr pnyakit. Bt malu ank je ada bpk gini
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 12:32 PM | Show all posts

yo la ko...APTB
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 12:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Prangai menjadi sbb family bekap teruk sgt..tak cerdik smpai tua
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 12:55 PM | Show all posts
Ye lah lip... nitijen je yang jahat.. yang baik tu kau, bella ngan mak kau je
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 12:59 PM | Show all posts
hyie replied at 16-1-2020 12:22 PM
semoga cepat berjodohan dengan tekya yach..Aminnnn

tekya pun agaknya tak hingin dgn dia.
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 01:06 PM | Show all posts
tekya tu sape
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 01:12 PM | Show all posts
tak apa lip.... nanti bella pegi pujuk ek
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 01:13 PM | Show all posts
kalau betul2 gila xdenye org nak mengata.masalahnye ko tu waras lagi..sbb perangai mabuk ko la buat org kecam.. dah berbulu, jadi bapak org tapi perangai todi x habis2..
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 01:16 PM | Show all posts
Semoga Bella segera selamatkan Aliff..
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 01:17 PM | Show all posts
Diknon, thread ni dah ada. Apa kata bukak mata besar-besar dulu sebelum budak thread?
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 01:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Aliff aliff.. Hidup ni 1 pilihan.. Kau sendiri pilih jalan ni jadi kau terima lah akibatnyaa.
Jadah apa org lain tak minum arak nak kena batang hdung sndri apa..
Berubahlahh weii. Muda lagi
Hodoh betol perangai kalau mabuk ni
Bila sedar baru tau maluu
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Sampah masyarakat.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list