Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
17952
View
162
Reply

“Anak 2 dah rentung pun tak insaf lagi…” Datuk Vida terkilan dihina Azwan Ali

[Copy link]

Author: maxim       Show all posts   Read mode

Author
Post time 2-2-2020 06:38 PM | Show all posts |Read mode
Edited by maxim at 2-2-2020 06:37 PM

“Hina arwah anak & bakar barang pemberian…” – Datuk Vida terkilan sikap Azwan Ali

Kecewa dan terkilan. Itulah kini yang dirasai oleh ushawan Datuk Seri Vida dengan tindakan pengacara Azwan Ali yang membakar minyak wangi pemberiannya dan menghina kematian dua orang anaknya.

Kekesalan itu dinyatakan beliau menerusi IG miliknya, dengan mengulas bahawa tindakan pengacara tersebut sangat menyinggung perasaannya.

“Anak 2 dah rentung pun tak insaf lagi…”
“Go to hell! Pergi mampus denganmu! Anak dua dah mampus, dah rentung kau tak insaf-insaf! Padanlah kau kahwin je kau bercerai, kahwin je cerai..”

Itulah ayat yang diperkatakan oleh Azwan Ali terhadap Datuk Vida, menurut usahawan itu dia cukup terkilan apabila pengacara berkenaan mengaitkan kehidupan peribadinya sehingga, memperkotak-katikkan kematian anaknya yang maut dalam kebakaran.
“Saya rasa sangat sedih, kenapa anak saya yang telah tiada itu diperkotak katikkan, dikaitkan dengan kebakaran, bakar minyak wangi saya…”

  

Sampai tak boleh tidur, sedih…
Berikutan apa yang diperkatakan oleh Azwan Ali, kata-kata pengacara itu cukup terkesan untuk dirinya kerana bukanlah mudah baginya untuk menerima kehilangan anak tercinta.

“Dia telah libatkan anak-anak yang telah pergi disebabkan tragedi kebakaran, saya tak boleh tidur disebakan stress, orang yang masih hidup boleh lagi kita minta maaf…”






Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 2-2-2020 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
si bapok ni sakit jiwa
hubungan dgn adik beradik pun berantakan
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2020 07:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenyang dengar carutan AA ni.
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2020 07:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Sbb ape neh?
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2020 07:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Ape punca AA ni marah ng diva. Mencarut mcm gila lambatnya nk tgk mulut si AA ni herot
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2020 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Perghh carutan penuh saja.. apa benda dia buat kat AA sampai jd mcm tu.. ahahah
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2020 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Aiyooooo...x putus makian dia..trus aku tutup vid tu..nape diva AA sakit hati sgt ngan DSV
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 2-2-2020 07:25 PM | Show all posts
fuyupoktek replied at 2-2-2020 07:17 PM
Ape punca AA ni marah ng diva. Mencarut mcm gila lambatnya nk tgk mulut si AA ni herot

image.png

image.png
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2020 07:26 PM From the mobile phone | Show all posts
hidup pondan ni dgn makian je, kesiannn
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2020 07:32 PM From the mobile phone | Show all posts
maxim replied at 2-2-2020 07:25 PM

Datang x dijemput.. Pastu mengharap orang byr jua kah?
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2020 07:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Gile la mamat nih. Padhal sendiri yg hadap duit org. Kalo ko mmg kaya raya, xde nye ko dtg event tu. Pastu body shaming org. Ko sendiri ke laut dalam.
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2020 07:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Psiko sgt dah AA ni
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2020 07:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Mati pucuk memang mcm tu.. Akak pon tak sabar mulut kau terherot bapok
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2020 07:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Dlm hari i terlintas jgk apa diva AA ckp tp x ada lah nk maki mencarut entah apa2 mcm org gila. Sb nasib kita pon xtau lg mcm mana. Mcm dah teruk sgt je diva AA ni
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2020 08:04 PM From the mobile phone | Show all posts
eleh ntah2 kene bayor utk buat kontolbersi
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2020 08:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah dia tulis sdr kedatangan xdijemput, pastu expect org bayar apooo!
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2020 08:05 PM | Show all posts
So cik b punya event kat jb tu x balik modal ke?? Tp org jb mmg takot nak jenjln time2 ni sbb tgh hangat kes coronavirus
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2020 08:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Ehhh ahahah dtg tak Di jemput rupanya pastu naknorg bayo.. apa keheinya la adik jemin nih
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2020 08:32 PM | Show all posts
payah la nnti org yg nk uruskan jenazah tiga ekor bapuk ni
(AA, safiey dan sajat)
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2020 08:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Laaa, diri sendiri pun dah ngaku datang tak dijemput. Camner tu.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list