Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
5390
View
64
Reply

[Tempatan] Orang sibuk dgn Covid-19 tapi cina hanat ni sibuk suruh PDRM angkut dia

[Copy link]

Author: Modngengade    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-3-2020 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
SANGAT MELAMPAU HINA ISLAM DAN AGONG

MOHON PDRM SIASAT

Cari si Penghina Islam dan Agong ni sampat dapat. Makin kita diam makin besar kepala mereka ni. Mohon PDRM. Mengambil tindak kan keras dengan individu yang menghina Islam dan Raja Melayu.

#pdrm
FB_IMG_1584766838964.jpg
FB_IMG_1584766835928.jpg
FB_IMG_1584766833151.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 01:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Mana lim.kit siang?mana lim guan eng?xnak kutip ke puak dia ni?dah kata asal shanghai kan,gomen boleh halau dia keluar malaysia..jangan berlembut dengan org mcm ni!

Kena terus halau mereka supaya mereka tahu beza kuasa pemimpin dgn kuasa rakyat..buat mcm north korea haa..kecut perut semua rakyat dia..

Y ngutuk2 gomen north korea tu x duduk sana pun..tu y boleh ngutuk2..
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 01:23 PM From the mobile phone | Show all posts
takut pdg samurai yg cr dia plk nanti. polis da la tgh bnyk keje, tetiba ada kahak nk mencetuskan rusuhan kaum plk
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 01:25 PM | Show all posts
nama pon Jin tahik..why bother3x?
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak lama jer tuh. Kejap nanti kena la cash si bangsat keparat cibai vavi anak haram kiasu species acah2 victim nih...

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Mohon diva AA buat perutusan makian kt mamat ni.
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 01:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Takpa .Ahad boleh fokus tangkap org. Kasi askar jaga CMO
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 01:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodo betul bangsa sepet nih. Mental x de keje je buat provokasi camni.....kasi angkut masuk dalam

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 02:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Mintak tentera gi cari dia...mohon ydpa bertegas kali ni sajaaaa plssss...nk tgk puak2 ni hidup ketakutan lps ni...besaq kepala makin lama
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 02:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Gomen jgn lembut sgt.. Kena tiru cara thailand.. baru puak2 ni takut.. Setakat denda ratus2 depa x heran..
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 02:26 PM From the mobile phone | Show all posts
salmon-suki replied at 21-3-2020 01:23 PM
Mana lim.kit siang?mana lim guan eng?xnak kutip ke puak dia ni?dah kata asal shanghai kan,gomen bole ...

Halau dan rampas segala harta benda dalam luar negara
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 02:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Letak bawah tayar kereta kebal je

lepas tu masuk gear forward

pastu backward sekali lagi,
just to make sure
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni menambah kerja polis. Polis dah cukup sibuk nak halau orang2 degil. Ni lagi sekor menambah masalah. Polis, sila tangkap dan letak dalam wad isolation dengan pesakit covid19
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 02:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Tgkp and htr balik China sana. Kuang ajaq
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 02:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Itu pasal bagusnye kekalkan ISA dan juga biarlah PN perintah Malaysia ni. Cuba bayangkan Ph masih berkuasa, memang dorang hina Islam secukupnye. Lahir kat sini cari makan sini tapi jiwa komunis.
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 03:04 PM | Show all posts
damsel_fiji replied at 21-3-2020 01:25 PM
nama pon Jin tahik..why bother3x?

boleh jadi "jen tikkk luuuu"
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 03:05 PM | Show all posts
alaaa nanti bila kene tahan ...mcm2 alasan la kuar....homesick dgn shanghai la...sb tu mengong mereng2...pernah ada clinical depression ler....adoiyaaaai
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 03:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Sedih dengan perkara begini

Harap YDP Agong tak tengok

Namun kalau dah tengok pun, baginda cukup bijaksana dan amat tahu menilai situasi sosiopolitik negara ini
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 03:09 PM | Show all posts
slavehunter replied at 21-3-2020 02:59 PM
Itu pasal bagusnye kekalkan ISA dan juga biarlah PN perintah Malaysia ni. Cuba bayangkan Ph masih be ...

kurung ja dia sis..pastu on kan perutusan diva azwana alia 24 jam selama 14 hari tu..kluar2 je sah2 gila
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2020 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
damsel_fiji replied at 21-3-2020 03:09 PM
kurung ja dia sis..pastu on kan perutusan diva azwana alia 24 jam selama 14 hari tu..kluar2 je sah ...

Kannn! Perkataan anjir see my level semua keluar perutusan Diva aa.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list