Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
9839
View
100
Reply

Pelakon kanak-kanak dan ibu turut dijangkiti COVID-19 lepas shooting di Scotland

[Copy link]

Author: Boomibulat    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 9-4-2020 05:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Allah sayang kami katanyaaa..
Ujung2 guna nama Allah nak ttp kebebalan sendiri.
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 9-4-2020 05:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Production house yg bebal. Semoga melingkup. Menyusahkan frontliners sahaja!! Dahlah ramai yg nak diberikan perhatian di hospital sana. Makin bertambah jumlahnya sebab orang yg pentingkan diri!!! Menyampah!!! Sampah!!!
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2020 05:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Entahlaa taktau nak kesian ke nak marah.

Lebih kepada kesiankan  diri sendiri jer yg bakalan terkurung lebih lama.

Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2020 05:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukannya tak di tegur..
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2020 06:24 PM From the mobile phone | Show all posts
chicozinn replied at 9-4-2020 03:57 PM
Acik tu nk merasa gi oversea time wabak kekdahnya

orang zaman sekarang kata, tu jenis bodoh tak boleh dibawak bincang. Ha tu la dia. Kesian kat anak.
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2020 06:26 PM From the mobile phone | Show all posts
munchkin replied at 9-4-2020 04:01 PM
Ayat tu menyalahkan Allah? Dah kena kata Allah turunkan ujian?

Nabi dah pesan, aishah ra dah p ...

iol memang triggered sangat dengan puak-puak yang suka tunggang agama nak halalkan cara ni. Yang lagi buat iol triggered jenis yang menyokong sama bebal.
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2020 06:26 PM From the mobile phone | Show all posts
mieymiey replied at 9-4-2020 04:12 PM
Marhaennya muka Puteri Aishah kat gambar tu. Sekali tengok, tak perasan tu sheols.

iol ingat tu mak budak tu tau mula-mula hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2020 06:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by adelea at 9-4-2020 06:37 PM
Kurex replied at 9-4-2020 05:15 PM
Mesti heroin jenis isteri yg pasrah lagi menyerah... Sampah yg dikitar semula


sini ada safura cerita ttg sinopsis
Safura pegang watak ibu kepada puteri aishah
and cucu tu puteri rayqaaaa

  
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2020 06:58 PM From the mobile phone | Show all posts
234126 replied at 9-4-2020 06:26 PM
iol memang triggered sangat dengan puak-puak yang suka tunggang agama nak halalkan cara ni. Yang l ...

Tonggeng. Jangan tak tonggeng. Bila suatu benda buruk datang, mula sebut Allah.

Padahal keputusan hawa nafsu bodoh benak pengap diri sendiri.
Benda nak jadi katanya. Ni kata2 org bodoh sombong bengap.

Ada api masuk dalam api benda nak jadi apanya? Lalu ada lombong taik pi terjun dalam lombong taik, benda nak jadi. Lol.

Tonggeng selagi boleh. Salahkan semua kecuali diri sendiri kan?
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2020 07:38 PM From the mobile phone | Show all posts
234126 replied at 9-4-2020 06:24 PM
orang zaman sekarang kata, tu jenis bodoh tak boleh dibawak bincang. Ha tu la dia. Kesian kat anak ...

Tu la msalahnya..xpkir anak tu fragile lagi senang terdedah dengan penyakit..kot r jadi apa2 buruk dkat anak tu mau menyesal seumur hdup
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2020 07:49 PM From the mobile phone | Show all posts
munchkin replied at 9-4-2020 04:01 PM
Ayat tu menyalahkan Allah? Dah kena kata Allah turunkan ujian?

Nabi dah pesan, aishah ra dah p ...

Biasalah. Ramai suka guna ayat macam tu. Ayat penyelamat diri.


"Allah dah tentukan", " Allah sayang saya", "Allah rindukan saya", "Takdir dari Allah". Bila ada apa2 masalah dengan manusia atau apa2lah, mula lah operasi gunakan ayat macam tu.
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2020 07:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Bergosip replied at 9-4-2020 07:49 PM
Biasalah. Ramai suka guna ayat macam tu. Ayat penyelamat diri.



Kan? Meluat.
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2020 07:53 PM From the mobile phone | Show all posts
adelea replied at 9-4-2020 06:36 PM
sini ada safura cerita ttg sinopsis
Safura pegang watak ibu kepada puteri aishah
and cucu tu  ...

Lama tak nampak Safura berlakon. Di antara pelakon yang kalau bawak watak sedih, memang menjadi.
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2020 07:54 PM | Show all posts
red_velvet replied at 9-4-2020 12:50 PM
Get well soon ..

Tapi kenapa bukan duerra mitilda yang kena..mungkin covid boleh mengurangkan keb ...

Hahahahah! Ko jahat, doakan budak2 benda tak baik.. Tapi iolls amin-kan juga ya..


By the way, aci tak kalau pelakon kanak2 pun aku nak whoareyuss-kan?? Tidak begitu comel la, sorry dik..
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2020 08:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Dorang tau ke tak dorang turut menyumbang kepada keputusan sambung pkp?
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2020 08:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Cyempaka replied at 9-4-2020 05:19 PM
Allah sayang kami katanyaaa..
Ujung2 guna nama Allah nak ttp kebebalan sendiri.

Ayat standard lps buat salah...
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2020 08:26 PM From the mobile phone | Show all posts
adelea replied at 9-4-2020 06:36 PM
sini ada safura cerita ttg sinopsis
Safura pegang watak ibu kepada puteri aishah
and cucu tu  ...

I is confius ni.. drama ni utk tv3 ke rtm?.. kat berita ckp drama rtm tp kenapa promo kat tv3?
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2020 08:34 PM From the mobile phone | Show all posts
imanda replied at 9-4-2020 01:49 PM
haha jahat chuols!
anyway ibu pelakon kanak2 ckp kami tak minta sakit ni tp dgn korg p luar ngr m ...

Tau xpe. Memintakla tu
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2020 08:38 PM From the mobile phone | Show all posts
chicozinn replied at 9-4-2020 03:57 PM
Acik tu nk merasa gi oversea time wabak kekdahnya

Mesti malncong free kn production bayar. Tu yg gigih nk gi scotland
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2020 08:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap cepat baik dik..bdk2 klu sakit, byk merengek..dh tu mak pn sakit sama..moga acik kuat la nk jaga anak acik
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list