Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1434
View
16
Reply

Bella Dally, Suami Tawar Khidmat Sanitasi Masjid Dan Surau Secara Percuma

[Copy link]

Author: hafiz.ahmad       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-4-2020 10:47 AM | Show all posts |Read mode





Sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) ini, banyak usaha pembersihan dan sanitasi dilakukan pihak kerajaan dan badan bukan kerajaan (NGO) di seluruh negara.


Melihatkan situasi ini, pelakon Bella Dally dan suami telah menawarkan khidmat mereka untuk proses sanitasi surau dan masjid di sekitar Kuala Lumpur serta  Selangor.









Bella turut memohon bantuan orang ramai agar menyebarkan mesej ini kepada mana-mana AJK masjid dan surau yang dikenali. Lebih mengujakan, kesemua kos dan peralatan proses sanitasi akan ditanggung sepenuhnya oleh pasangan suami isteri ini!















Di akhir hantaran beliau di Instagram, Bella meminta sesiapa yang berminat untuk turut serta menjadi sukarelawan, boleh berbuat demikian dengan memberi maklumat peribadi di DM IG beliau.


Contoh yang baik!  - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 14-4-2020 11:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Woww bisnes apa lahki beliau
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2020 11:23 AM From the mobile phone | Show all posts
ni baru rare......
sumbangan mcm sedekah dh biasa retis buat......
yg mcm ni mgkin bberapa org je yg buat....
keep it up bella!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2020 11:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Kipidap bella! Moga jd ikutan yg lain.
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2020 11:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Thank you bella..ini barulah celebrit..artis..bukan nak minta duit hidup susah mcm "artis sakai" tuh..
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2020 11:44 AM | Show all posts
what ever is good we will support.
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2020 11:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Laki dia keje apa sbnrnya?
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2020 11:55 AM | Show all posts
Kayo laki dia ek!
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2020 11:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Ini baru cemerlang! Kipidap Bella dan hubby {:love
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2020 12:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Benda yg rare ni..tahniah bella n somi..
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2020 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah Bella dan suami, moga makin bertambah2 rezeki..Aminn




Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2020 01:53 PM | Show all posts
laki dia doktor kan?
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2020 01:53 PM From the mobile phone | Show all posts
tahniah bella
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2020 03:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Sheolss dah bertahun dengan ariani kan. Masyukkk
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2020 04:34 PM | Show all posts
tahniah bella
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2020 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Jap nk mencelah.. kat fb bersepah org iklan buat promosi sanitasi rumah kediaman.. iosl cuma curios je dgn bahan cecair yg digunakan utk prosen sanitasi tu.. x hairan kalau ada yg menipu dgn guna air paip letak pewarna biru saje.. so hati2 guys..
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2020 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Maka dengan ini netz pun lupa dia antara retis yg still gi oversea time2 covid ni.

Alhamdulillah, proses penyucian done and done.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list